Welkom magnolia! Ja we zijn hier al een tijdje aan het praten, meeste zwanger. We leven allemaal mee en we weten allemaal hoe het is als het niet lukt. Veel mee bezig weinig mee bezig het heeft geen invloed. We duimen met zn allen.
Bedankt dames!! Wat fijn dat er zoveel al zwanger zijn! Kacheltje: wat moeten jullie een lange adem hebben zeg! Jeetje. Ik merk dat er bij mij deze maand een knop om is gegaan. Ik heb mijn leven van de pauze knop afgehaald. De laatste zeven maanden heb ik veel gelaten. Want stel dat ik volgende maand zwanger ben. Daar ben ik klaar mee. Voor hetzelfde geld duurt het nog zeven maanden. Dus ben ik weer gaan volleyballen, ook start ik binnenkort weer met wedstrijden spelen. Heerlijk!
Heel herkenbaar Magnolia! Bij mij staat ook alles op pauze...Heb nu gesolliciteerd op een andere baan en mag op gesprek komen....toch blijft het zo'n tweestrijd....
En wat betreft lang bezig zijn. ...Ik ben zeker niet het langst bezig..De rest is nog langer bezig. ...*zucht*
Welkom magnolia Ik snap je gevoelens en gedachten zat er ook zo in tot er een wwonderis gebeurd en ik net de mmm molen in was toch zwanger bleek te zijn god zij dank!!! Ik hoop dat jij snel zwanger zult zijn! Net zoals ik t alle andere dames zo gun hier die nog bezig zijn
Dat 'on hold' zetten van je leven voor een ev zwangerschap herken ik ook en heb er ook spijt van dat ik bepaalde dingen niet heb gedaan omdat ik misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn dus goed idee van terug te volleyballen (heb ik zelf bv dus ook een jaar lang niet gedaan omdat ik dacht terug snel zwanger te kunnen zijn en dat is dan helemaal niet zo gelopen). Probeer maar te genieten van zulke dingen hoewel dat niet altijd gemakkelijk is zeker niet op de dag dat de ongi doorbreken. Dan kon ik echt een hele dag slecht gezind zijn op iedereen maar gelukkig kreeg ik op dag 2 alweer snel hoop en begon ik al af te tellen naar mijn ei dan. @Kacheltje, Mickey83, Magnolia, mamasmeisje: waar zitten jullie in je cyclus? Dan duimen we mee!
Welkom Magnolia! Klets gezellig mee! Hopelijk straks alle mooie posi test! Ik ken dat gevoel wel van wat als ik nu zwanger ben, dan kan ik dit beter nu niet doen. Ik heb mijzelf voorgenomen daar geen rekening meer mee te houden. Gelukkig heb ik dat lang geleden al gedaan want anders had ik 19 rondes lang m'n leven moeten aanpassen. Straks als ik zwanger ben, dan pas ik alles aan. Nu probeer ik zoveel mogelijk dingen lekker te doen. Klinkt nu heel positief gedacht maar maakt alles niet makkelijker na zolang wachten... Op 20-11 heb ik een afspraak voor second opinion bij fertiliteit. Momenteel 7 dpo. Zere borsten. Heb ik vaker. Verder voel ik niks bijz. Soms een streek down under als ik plots beweeg. Ben benieuwd hoe lang mijn LF t vol houd deze keer
Ps: weet niet wanneer ik ga testen. Vorige maand dat lichte streepje, toch ongesteld. Dat hakt er dan wel in. Dit weekend blijven de testen in de verpakking. Maandagochtend werkoverleg dus niet testen. Dinsdag NOD en 11-11 (wordt altijd gevierd hier) dus denk di of woe testen. (11-12dpo)
Jeetje mamasmeisje. Wat een geschiedenis. En dat streepjesplasser herken ik maar al te goed helaas. Ronde 3,4 streepjes ongesteld, ronde 5 vroege miskraam, afgelopen ronde weer een streepje en ongesteld. Volgens de verloskundige is een streep een streep, volgens haar theorie heb ik nu vier vroege miskramen gehad. Maar na afgelopen maand geloof ik er niet meer in. Ronde 5 was echt mis, de rest zijn die verrotte kruidvat testen waar ik kennelijk streepjes op plas. Voortaan gewoon niets meer in huis halen en als ik overtijd ben een action test.
Vreselijk magnolia..........pffffff Ik vind de action testen ook echt geweldig! !!!! En lekker goedkoop
Ja he? Daar heb ik nooit een streep op gehad toen ik niet zwanger was.en idd! Lekker goedkoop. Maar ik probeer niets meer in huis te hebben. Er ligt nog één kruidvat en één clear blue digital. Dat is gevaarlijk zat.
oohh mamameisje ik hoop echt dat je afspraak 20-11 niet nodig is! Ik hoop zo voor jou dat het dit keer raak is! Wanneer heeft de rest NOD?
Dames!! Zie handtekening! Ben zoooooooooo blij! Heb staan janken en springen en lachen en weer janken!! Ik ben ZWANGER!!