Zo super geweldig ik sta hier mee te springen met je. Wat een intens geluk, eindelijk meid! Wat een geweldig gevoel moet je hebben. Hele dikke felicitatie knuffel! En ik hoop en duim enorm voor een plakwondertje. Jeeej!
amai krijg hier spontaan kippenvel bij het lezen van je bericht mamasmeisje! zo ontzettend blij!!! Echt schitterend nieuws. En je geduld dus toch eindelijk beloond: fantastisch! dat de rest je snel mag volgen! Genieten nu meid!!! haha echt fantastisch!!!
Dank jullie wel! Hele dag heerlijk van dit gevoel genoten. Had vandaag symposium maar mijn gedachtes dwaalden alsmaar af. Ik ga straks als S op bed ligt m'n man verrassen. Die weet t nog niet. Of ik doe t na t eten, dan mag zij de test geven Ow zo blij!!!
Heb de test ingepakt en dochterlief heeft t cadeautje aan m'n man gegeven. Die had al een beetje een vermoeden dat ik zwanger zou zijn. Zelf had ik ook wel een beetje vermoedens maar durfde er niet echt aan toe te geven of ze te benoemen. Na 19 rondes leer je wel om niet te hard van stapel te lopen om jezelf te beschermen tegen een nog grotere teleurstelling. Ik ben nogsteeds helemaal hyper van de adrenaline en blijdschap!
Oh van harte gefeliciteerd mamasmeisje het is jullie zo gegund!!! Nu duimen voor een plakbeeb! En nu inderdaad de rest nog, maar dit geeft wel hoop! Ik lees stiekem nog wel met jullie mee hoor, maar wil niet te vaak wat schrijven, omdat sommige nog steeds wachten op hun wonder! Inmiddels heb ik vorige week de 20 weken echo gehad en alles zag er goed uit, dus we zijn natuurlijk erg blij! Ik blijf duimen voor iedereen ook voor jou magnolia, ook al ken je mij dus waarschijnlijk niet
Derde gefeliciteerd, ook 20 weken echo blijft spannend. Mamasmeisje heerlijk van genieten. Ben zo blij voor je en ik snap dat je je lichaam niet durft te vertrouwen. Wow nu kun je de afspraak gebruiken als vroege echo ipv verdere mmm. Wat een geluk
Heb redelijk geslapen. Kwam wat moeilijk in slaap want was nog wat hyper. Vannacht ruim een half uur wakker en slaap niet kunnen vatten. Maar toch nog gelukt. Tis eigenlijk nog zo onwerkelijk. Vanmorgen bij afvegen wat bruin verlies. Denk innestelingsbloeding maar toch beetje gespannen nu. T was echt minimaal, alleen veeg op papier, bruin oud bloed. Vind t zo spannend! Ga morgen nog eens testen. En maandag gyn en mvm bellen!
Nou de afspraak voor de Second opinion zeg ik af. Die was 20-11. Ga mn eigen gyn maandag bellen voor echo. Dat hoeft voor mij geen vroege te zijn, liever wat later en dan met kloppend hartje. Wij gaan nog een midweek naar cp van 8 t/m 12 dec dus denk de week daarop.
Bedankt Derde! Mamasmeisje ik krijg spontaan een glimlach op mijn gezicht! Het geluk spat gewoon van het scherm af! Hier halverwege de cyclus. Vooralsnog ben ik kalm, wat serieus de eerste keer is. Daar ben ik echt heel blij mee want ik werd gek van mezelf het laatste half jaar. Gek genoeg klopt deze maand mijn banner met mijn cyclus. Gister veel druk gevoeld en steken. Ik voel mijn ovulatie meestal erg goed, afgelopen maand heb ik ovulatietesten gebruikt en gelukkig kwamen daar geen verrassingen uit. Dus deze week nog even om de dag door knuffelen en dan op het wachtbankje. Vanavond ga ik het team vertellen dat ik op de uitnodiging door dames twee inga en weer competitie ga spelen. Ik heb 14 jaar volleybal gespeeld voor ik stopte en ben er 4 jaar tussenuit geweest. Vanavond wordt de 3e training. Zo grappig om te zien dat je techniek niet verleerd. Ik moet alleen hoger zitten in mn aanval en opletten dat ik op de bal sla dan knallen ze weer als vanouds over het net. ohhh wat een heerlijkheid!
@magnolia: duimen draaien voor jou en de anderen die nog niet zwanger zijn. Helaas weten we maar al te goed hoe kut het is zo lang te wachten en steeds weer die teleurstelling. Hoe vaak heb ik zitten huilen van verdriet de afgelopen 19 maanden.. Nu huil ik van geluk. Vandaag ook nog. Schiet gewoon vol als ik er aan denk. Dit moet goed gaan! Gelukkig vliegt de tijd in de komende maanden. Nov-dec is altijd zo voorbij. Veel leuke dingen: verjaardagen, sinterklaas, kerst, oud en nieuw, verjaardag moeder en daarna verjaardag dl. Als dochter jarig is, ben ik de 12 weken voorbij. Lijkt nog zo ver weg maar de tijd vliegt!
Bedankt voor je berichtje. Ja, het is niet leuk maar vooralsnog heb ik de knop om kunnen zetten. We kunnen het, het bewijs is onze prachtige dochter. En het komt echt wel een keertje. Bovendien heb ik zoveel zin om weer te gaan volleyballen dat het momenteel super dubbel voelt. Ja ik wil super graag zwanger worden en zijn, maar dan kan ik niet meer competitie spelen na de eerste drie maanden of als mijn buik te dik is. De wedstrijden kun je nou eenmaal niet half spelen...... Dat helpt me momenteel enorm om het los te laten. Hierdoor zit ik zoveel lekkerder in mijn vel. winwin!
@magnolia: ik heb ook 14 jaar gevolleybald dus snap hoeveel deugd het kan doen om een bal goed te raken. Heel goed dat je er weer van geniet! En af en toe een baaldag moet kunnen zeker op ongi dagen. zolang het je leven maar niet overheerst zoals bij mij soms ook wel was. @derde: super van die goede echo. Ik moet morgen om 9u45: spannend! Oh en weten julie wat het wordt of is t een verassing? @mamasmeisje: de eerste weken vond ik traag gaan door de onzekerheid of alles goed zou gaan maar nu vliegt de tijd en zeker met de feestdagen gaat het enorm snel gaan.