Welke ronde was jij zwanger Lizanne? En in hoeverre overheerste het je leven? Waar merkte je het aan? Alweer bijna 21 weken jij, voel je je kindje al? Wat een heerlijk gevoel. Daar verheug ik me nog het meest op. En wat leuk om een medevolleybalster te treffen! Wat is je positie? Ik ben buitenspeelster. En wonder boven wonder komen ze die in het team waar ik ga spelen tekort.
Hier volleybal van 8 - 22jaar en dan was de combi met studies niet meer haalbaar helaas. Daarna ook nog jaar en half in buitenland gezeten en dan vrij snel zwanger van dochterlief dus ook niet meer herbegonnen. Posities varieerde wel. Wij noemden dat receptie hoek ofwel stond ik als middenspeelster. Ik vermoed dat buitenspeelster zoals receptie hoek bij ons is? Bij mij heeft het nu 15 rondes geduurd eer ik zwanger was van dit wondertje. En na 6 rondes werd ik echt ongelukkig dat het niet lukte. Ik was er zo hard mee bezig dat ik me soms niet meer goed kon concentreren op t werk etc. Sommige dagen gingen wel beter maar toch. En dacht continue dat er iets serieus mis was door zware bevalling bij dochter maar na alle onderzoeken was alles ok en dan moesten we zoals mamasmeisje nog even proberen (min 4rondes ) en na 2 rondes toch gelukt ! Nu intussen dus 21 weken ja en voel de baby elke dag beter = echt zalig gevoel. Placenta ligt wel vooraan dus heeft wat langer geduurd maar intussen is hij/zij sterk genoeg om erdoor te schoppen hopelijk kan dochterlief het ook snel eens voelen
Ik heb ff niet meegelezen, maar dan mis je wel wat zie ik. Mamasmeisje... van harte gefeliciteerd!!! WAT GAAF!!! Ik hoop echt van harte voor je dat het goed blijft gaan!! En wat heerlijk dat de second opinion je bespaard is gebleven!! (Ik heb je al een keer eerder gevraagd, maar kreeg toen geen reactie... dus nog een keer. Heb je second opinion bij een andere gyn of ook gelijk in een ander ziekenhuis? Soms twijfel ik ook over een second opinion vandaar.) Magnolia... welkom. Hier zo rond m'n eisprong denk ik. Dus het is hier heel gezellig. En dan hoop ik echt dat na ruim twee jaar het wachten beloond mag worden. De drie keer dat ik zwanger was was allemaal November en december, dus wie weet.
Spannend mickey....Hoop het voor je meid! Ik dacht dat ik komende vrijdag mijn eisprong zou hebben maar opeens vandaag een knaller op de ovulatietest. Flinke krampen dus waarschijnlijk vandaag mijn eisprong. Alleen is mn man er niet dus hoop dat ie snel thuis is haha
Lizanne succes morgen met de echo, t is echt spannend weer, maar als alles goed blijkt is dat zo'n opluchting, wij weten het geslacht nuinderdaad, maar we houden het echt voor ons zelf, hier maar thuis dus ook. Niemand mag het weten Een druk klusweekend voor de nog niet zwangeren zie ik! Duimen dat de wintermaanden en kaarsjes helpen! Ik kom hier binnenkort weer eens buurten meiden! En mamasmeisje, bruin is inderdaad niet erg, ook al schrik je natuurlijk wel even, maar kan echt geen kwaad. Alleen rood is niet goed.
@mickey: dank je voor de felicitaties! En sorry dat ik niet gereageerd had op je vraag. Totaal overheen gelezen denk ik. Had een second opinion in heel ander ziekenhuis aangevraagd. Zat nu bij de gyn, andere van fertiliteitarts. Wilde dat er echt een buitenstaander nogmaals naar keek. Zeker na de ronde van voor deze rond, toen ineens LF van 7 dgn en mijn gevoel zei dat kan nooit goed zijn. Ik liep maar te malen en te piekeren en gyn hielp mij niet. Dus na nog meer piekeren voor de second opinion gegaan. Dat gaf mij ineens zoveel rust en een goed gevoel dat ik gebeld had. En nu..niet meer nodig dus. Wie weet, samenhang van die rust die ik ervaarde ofzo. Toch ben ik er deze ronde net zoveel mee bezig geweest als andere hoor. Loslaten is onmogelijk. Maar blijf hoop houden en volg je gevoel!
mickey83: onze dochters zijn bijna even oud! Die van ons is van oktober 2011. Gezellige peuter puber. Lizanne, pff 15 rondes, dat is zeker geduld hebben. Gelukkig heb ik op het moment zo veel leuke dingen in het vooruitzicht dat ik lekker afgeleid ben. En jullie geven me ook hoop als ik eerlijk ben. 15 en 19 rondes en toch zwanger. En wij zitten pas in ronde 7, het komt echt wel een keertje. Ik grap er steeds over dat het een onwijs relaxed kindje gaat worden dat zijn/haar tijd gaat nemen voor alles. Wat ik op het moment wel moeilijk vind zijn de vragen van anderen. Nu ik weer volleybal kom ik veel oude bekende tegen en die vragen er steeds of het niet tijd wordt voor een tweede. 'ja, ooit....' mompel ik dan vaag. Of dat ze voorlopig nog niet te koop zijn bij de Prenatal. Zucht........ en het is zeker niet in hun voordeel want ze hebben maar al te hard een buitenaanvaller nodig! haha.
@mamasmeisje: wat een dotje jouw dochter Sophie! Echt een superschattige meid! @hier: net terug van 21 weken echo: alles ziet er goed uit: oef!! Stevig beebje weer dacht de gyn en al een serieuze druktemaker. Beebje was wel heel wat minder voorbeeldig dan bij de 12 weken echo (met de rug naar ons toe) maar ze hebben alles toch kunnen checken en we zijn heel blij dat alles tot dusver in orde is. Toch weer een hele opluchting. Geslacht weten we intussen ook maar blijft een verrassing . Voor dochterlief gaan we het geslacht ook geheim houden dus het blijft 'broertjeofzusje' want tis nogal een flapuit en babbelvaardig kind dus als zij t weet weet ineens iedereen het denk ik. En tot dusver vindt ze het allebei prima: broertje of zusje. T ene uur kiest ze een broertje en dan weer een zusje En nu nog genieten van 19 weekjes met ons 3tjes!
Dat is goed nieuws Lizanne, altijd fijn als de 20 weken echo goed is toch? Weten jullie wel het geslacht wel?
Kan alleen je test fotos zien mamameisje en die loopt mooi op he!!! Hier weet zoontje het geslacht en de naam!! Geslacht was geen geheim maar de naam wel maar die weten n paar mensen door hem nu al!! Ach ik kan er niet wakker van liggen!!hij zegt t niet expres
Ohh Mickey, Kacheltje en Magnolia ik hoop zo da jullie deze maand ook aan de beurt zijn!!! Lizanne fijn dat de echo goed was! Hier een redelijk kleine buik.... Morgen een groeiecho bij de verloskundige ik ben benieuwd wat zij vindt. Morgenmiddag vertrekken we voor een lang weekend naar Texel met de familie!!! Fijn weekend meiden en voor de gene met een eisprong op komst: maak het maar lekker gezellig de komende dagen! (nog even een fijne tip: zo snel mogelijk klaarkomen na de zaadlozing)
Album van dl is een prive album. Ik heb je een verzoek gestuurd om vrienden te zijn. Dan kun je kijken.
Wow he, lees ik even een paar dagen niet mee, mis ik dit super nieuws. Mamasmeisje van harte gefeliciteerd!!!! Het lange wachten ein-de-lijk beloond! Biedt misschien ook een sprankje hoop voor de anderen. Geniet van je roze wolk!
Mamasmeisje, lekker moppie super lief! En de testen super mooi. Lizanne leuk ben benieuwd naar het geslacht, nog 20 weekjes wachten. Hier mogen ze geslacht wel weten, naam niet. We hebben wel een naam jeej. Nog 2 weken en mag iedereen weten wat het wordt. Druk weekend voor de klussers, hopelijk wordt dit een vruchtbaar weekend.