Hoi dames! Spannend weekend voor de kindjes. Lieke is duidelijk gespannen en opgewonden. Vorig jaar heeft ze er wel wat van meegekregen maar nu ze drie is begrijpt ze veel meer. Hilarisch. Vanavond mag ze haar schoen zetten met een Winterpenen en haar speen. Dit was de laatste nacht met speen. Zij is nu nog heel enthousiast over het idee, rende naar beneden om haar speen in d'r schoen te doen voor vanavond. Ben benieuwd hoeveel daar vanavond nog van over is........ Bij mij duidelijk de eisprong geweest..... Spannend weer maar vooralsnog lekker zen. Trok vanmorgen een vest aan waar nog wen positieve zwangerschapstest in zat van de ronde die op een vroege miskraam is uitgelopen. Dat was wel even slikken. En illustreert hoe verstrooid ik in de periode was dat ie nog in mijn zak zat.
Hoe is het gisteravond gegaan met de speen magnolia? Wat grappig dat je 4dpo bent want ik denk dat ik zelf ook 4 dpo ben...Spannend
Ging goed kacheltje! ze heeft een half uur liggen 'schelden' en toen is ze gaan slapen. Vanmorgen was ze helaas om half zeven al klaar wakker, kan natuurlijk ook van de schoenzetspanning geweest zijn. Dat is gezellig! Om samen op te lopen. Laten we hopen dat we dat de komende negen maanden gaan doen. Hier veel last van een 'aanwezige' baarmoeder. Maar dat lijkt bij mij te horen, had ik afgelopen maand ook. Ik baal er een beetje van want daardoor denk ik er wat vaker aan vandaag. En ik wil er gewoon niet aan denken. De dagen vliegen wel om op het moment. Zo druk is het. Hoe is het met de rest van de meiden? Zijn jullie naar de/een intocht geweest? Hebben alle kindjes een schoen mogen zetten?
Hier alles goed hoor! T begin steeds meer tot me door te dringen. Morgen de second opinion afbellen. Eigen gyn heb ik vrijdag gebeld, kan 5 dec komen voor echo. Ben dan 7.0 wkn. Gyn zei dat hartje dan al te zien kan zijn. Spannend! Zijn gisteren idd naar de intocht geweest. Dochter vond het geweldig. Ze heeft ook haar schoen mogen zetten, zo schattig. Ze is helemaal niet bang ofzo en alles gaat nu over sinterklaasje en cadeautjes
Mamasmeisje... wat een heerlijk meisje hebben jullie!! Met prachtige ogen. Leuk! ! Onze dochter heeft ook dat quapi jurkje! Heb jij de Legging ook? Ik heb hem namelijk teruggebracht... hij begon na twee dagen dragen al helemaal te pillen. Doet hij dat bij jou ook? Hier maandag of dinsdag denk ik m'n ei al gehad. Dus nu 5 of 6 dpo. Dus we lopen met z'n drieën bijna gelijk!! Zou leuk zijn drie positieve testen... voordat de eerste bevalt!! Want dat zal ook niet meer zo lang duren. Spannend weer hoor!!
Ja de legging heb ik ook en idd, ging al heel snel pillig worden. De koraal kleurige gedeelte van het jurkje begon ook al lichtjes te pillen dus heb hem doorverkocht. Het is een gewild jurkje. Ik heb quapi al gemaild hierover en die verwijzen mij terug naar de verkoper. Zij kunnen echter ook niks doen. Jammer van de kwaliteit. Heb wel bijna de nieuwprijs ontvangen voor t jurkje. Was ook nog maar 2x gedragen. Heb nog een ander jurkje van quapi, die blijft heel mooi gelukkig. Dank je voor de complimenten. Ja die ogen zijn echt heel mooi. Daar gaat ze later heel veel mee gedaan krijgen denk ik. Nu al, haha
Ik duim ook voor jullie meiden!! Ik heb vrijdag de hele middag in t zkh gezeten.... Was donderdag op vrij zoooo ziek geweest snachts dat ik toch t zkh maar had gebeld sochtends Mocht meteen komen en ben helemaal binnenste buiten gekeerd Ze dachten aan zw vergiftiging maar uiteindelijk bleek alles gelukkig goed te zijn! De baby heeft alleen n ietsje groter hoofdje en buikje als gemiddeld dus dat houden ze wel in de gaten maar kan me niet voorstellen dat dat nu echt iets ergs moet zijn of wel?!?? Ik moet IIg veel meer rust houden want ben veelste druk.....
Meiden ik hoop het zo voor jullie! Uit mn eerste groep is de.Laatste van ons nu ruim 3 jaar na begin van het.groepje, 37 weken zwanger. Zo bijzonder. Ik hoop dat jullie snel mogen genieten van een goede zwangerschap. @Mamasmeisje 5dec wat een cadeau. Ik ben ook met 5 weken geweest en zag je prima het hartje. Ben nog steeds zo blij voor je! @noamy hier had mn dochter groot hoofd iets.grotere buik,niets aan de hand, grote hoofd heeft ze nog steeds, al begint dat nu met 2 jaar iets bij te trekken haha. Zal even foto plaatsen van der . Voel je iets meer van met geboorte zeggen ze. Zou niet weten was mn eerste en ik vond het reuze meevallen. Het kan soms iets zijn, maar hoeft niet.
Ik heb ook ff snel naar je foto's gekeken Meijtje en wat zijn jullie een leuk gezinnetje! Mooi plaatje hoor zo met zn drieën! edit: Zo grappig om eens een gezicht erbij te zien!
Ben m'n testen aan t opmaken. Deze is van vanmorgen. 4.4 wkn nu. Denk dattie wel mooi donker wordt. Volgende week doe ik nog eens een cb. Wil graag die 3+ zien. Heb tot nu toe weinig kwaaltjes. Beetje spierpijn in m'n rug en bekken, moe en grotere borsten. Gelukkig doen ze geen pijn. Vanaf welke week werden jullie misselijk? Hier de test van vandaag:
Mooie test! @ misselijk....ik ben vanaf 3,5 week tot 24 weken misselijk geweest. Maar dat wil niks zeggen bij een eventuele volgende zwangerschap. Misschien blijft het je wel lekker bespaard !
Mooie test!!!! Ik hoop dat het besmettelijk is! Ik was met m'n dochter misselijk vanaf 5 tm 16 weken. Gelukkig niet hoeven spugen. Met de vroege miskraam met 3,5 tm 4 en toen ging het mis bij mij dus helaas niet van kunnen blijven genieten. Jongens: wat is het koud!!!!!!!
Vanaf 5,5 a 6 weken misselijk tot 16, nu alleen nog steeds in de avond geen eetlust. @kacheltje dank je wel. Leuk he, de kleine meid lijkt ook echt op me.... (haha not)
Dan komt t vast goed met die misselijkheid. Is toch een soort van nr 1 symptoom in mijn ogen. Bij dl pas met 6 weken misselijk dus komt nog wel.
hier bij de 1ste nooit misselijk geweest nu bij de 2de toch ook wel van een week of 6 tot 11-12. Maar ook niet spugen gewoon niet lekker/misselijk voelen en dan vooral s avonds. Maar ben alweer bijna vergeten hoe vervelend dat was
Ja raar hè. ..Dat je daar naar uitkijkt .. Ik had dat ook....was blij dat ik misselijk was want dan maakte ik me minder druk om een miskraam ( heb vlak voor mijn zoontje ook een miskraam gehad ) Maar na een aantal weken was ik uitgedroogd....gaf gewoon 12 x per dag over, hield helemaal niks binnen! Toen was ik er snel op uitgekeken haha
Mickey, jij zit nu 8 of 9dpo toch ? Wanneer ga je testen? En jij Magnolia, 7dpo? Wanneer ga jij testen ?
Ik probeer niet te testen totdat ik het eigenlijk zeker weet dat het zo is. Nu bijna een jaar geleden dat ik de laatste test heb gedaan. Die was toen (na lang wachten) positief, maar werd een miskraam. Ik denk dat ik maandag m'n NOD heb. De laatste paar keer was m'n tweede fase wel korter, maar ik houd maandag aan. Op het moment wel heel moe... heb nu twee dagen gewerkt en mag morgen weer. Morgen eind van de middag ook nog functioneringsgesprek. PFF helemaal geen zin in. Moet nog een Persoonlijk Actie Plan bedenken (ben ik zóóó slecht in). Dit is m'n eerste gesprek sinds ik daar ruim twee jaar geleden ben begonnen met werken. Ben benieuwd. Wanneer ben jij van plan om te testen Kacheltje??