Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Meijtje, Jan 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

Mar 8, 2013
    929
    92
    28
    Ik denk dat mijn NOD woensdag is. Ik heb nog van die ultra gevoelige testen liggen ( 6 dagen voor NOD) dus zou er morgen mee kunnen testen maar ik ga sowieso tot zaterdag proberen vol te houden

2. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

Jun 12, 2014
    2,007
    1
    36
    Mickey en kacheltje: we komen mooi na elkaar!
    Mickey maandag, ik dinsdag en kacheltje woensdag. :)
    Ik weet het nog niet. Dinsdag is mijn vrije dag dus ik denk dan. Op vermoedelijke NOD.
    Nu hele nare menstruatie krampen. Ik zou zo graag willen weten waar dat nou weer op slaat! :)

3. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    Oohh meiden ik hoop zo dat jullie nu aan de beurt zijn!!!

Gisteren een K.T dag gehad! Onderweg naar mijn werk een kat dood gereden en dat terwijl ik een echte dierenliefhebber ben! Het was 7.15 uur in de ochtend en had mijn dochter nog in de auto. Het beestje was op slag dood. Aangebeld bij het dichts bijzijnde huis waar licht brandde en dat was natuurlijk het huis waar de kat woonde. Uiteindelijk heb ik samen met de moeder en de twee kindjes van ik denk 8 en 10 jaar oud buiten staan janken......... Gelukkig was de kat nog intact zodat ze hem nog flink konden knuffelen. Op het KDV van mijn dochter werd ik gesommeerd om te gaan zitten omdat ik er niet uit zag (oeps) Op mijn werk aangekomen heb ik de hele dag brandende ogen gehad.....

4. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    @Naomy ondanks mijn kleine buik bleek tijdens de groeiecho dat ook mijn baby een groter hoofdje heeft. Buikje was gemiddeld maar ook de benen waren langer dan normaal. Maar niks om zorgen over te maken zei de verloskundige. Hij/zij loopt met het hoofdje iets meer dan een week voor. Mogelijk dat het ook nog bijtrekt.

De baby woog al een kilo! Hoe zwaar weegt jouw baby nu?

5. noamy

noamy Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    3,671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Jori wat een zielig verhaal......

Ik weet niet wat de baby weegt....
    Hoofdje liep geloof n weekje voor net zoals t buikje.....
    Zal idd wel niks zijn

6. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

Oct 24, 2013
    1,533
    5
    38
    @NatalieVK: het aftellen is wel echt begonnen bij jou nu he: er staat nog 15 dagen!! my god dat is niet meer lang ;) SPANNEND!! :-D

7. NatalievK

NatalievK Lid

Mar 11, 2014
    81
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Lizanne: jaaaa! Sterker nog, ons kleine mannetje heeft nog een week om uit zichzelf te komen en wordt anders sowieso over een week gehaald met 39 weken!! Dus het duurt écht nog maar eventjes :) Ik vind het echt superspannend!!!! Zo benieuwd naar m!!

8. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    Oohh Natalie! Wat snel! Wordt de baby dan eerder gehaald ivm bekkeninstabiliteit?

9. NatalievK

NatalievK Lid

Mar 11, 2014
    81
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee dat is niet de reden, omdat dat volgens mijn gyn 'slechts' mechanische problemen zijn...;) de oudste was een spoedsectio en aangezien er bij mij een grote angst bestaat voor een ruptuur van het litteken in mijn baarmoeder hebben we na lang overleg met de gyn gekozen voor deze tussenoplossing :) Als meneer voor 39 weken uit zichzelf komt proberen we het gewoon, mocht dat niet gebeuren dan wordt hij met die termijn gehaald met een geplande ks...dus ben benieuwd!! Gisteren bij controle bleek de bmm al helemaal verweekt, 1cm ontsluiting en ook flink last gehad van voorweeen, dus we'll see! ;)

10. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

Mar 8, 2013
    929
    92
    28
    Spannend Natalie! Veel succes!

11. mickey83

mickey83 Bekend lid

Dec 30, 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes nathalie!!

Hier vanmorgen eens gek gedaan. Aangestoken Door kacheltje;). Ik had Nog een gevoelige test liggen (ooit gratis gekregen). Maar negatief, dus nu hopen dat alles snel komt. .. kunnen we Door naar ronde 24 ofzo.

12. noamy

noamy Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    3,671
    0
    0
    arnhem
    Ahuh Mickey wat naar dat ie negatief was.........bllggggg

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

Nov 24, 2011
    5,086
    187
    63
    @Mickey :( bah meid zoveelste ronde al. Zo frustrerend. Had het zo gehoopt voor je...

@jori dan zou ik ook heel hard huilen. Ik snap dat je de hele dag van Slag bent. Awwww bah... Die van mij was.op slag.dood afgelopen zomer. Ik kon geen.afscheid nemen. Gelukkig die mensen wel, hoe verdrietig ook.

Natalie spannend! Heel veel succes. Hopelijk komt het.zelf nog voor die tijd. Nog evenjes

14. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

Mar 8, 2013
    929
    92
    28
    @ mickey. ...Shit!!! Denk je dat je kansen nu verkeken zijn deze ronde? Of testte je bij je vorige zwangerschap vroeg positief?

15. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

Mar 8, 2013
    929
    92
    28
    Vanmorgen een testje gewaagd....en een super tuur streepje..
    Wil natuurlijk nog helemaal niks zeggen. Streepje is zo licht dat ik het niet op de foto krijg. Zal maandag nog een testje wagen en dan zie ik wel of er nog wat staat.

Hoe is het met de rest?

16. noamy

noamy Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    3,671
    0
    0
    arnhem
    Ohh kacheltje wat spannend!!!!
    Op naar een dikkere streep maandag!!

Hier gaat alles ok
    Mn zoontje is ziek....en niks is goed alleen aan mama hangen.......:(

17. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    Ooohh Kacheltje!!! Geweldig!!! Dat je je geduld kan bewaren tot maandag:D;)

18. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

Mar 8, 2013
    929
    92
    28
    Ja heb ik helaas vaker gehad dus voor mij betekend het nog niks....Kan zomaar zijn dat ie maandag weer negatief is. We wachten af helaas. ... ( we doen niks anders meer haha )

Mickey heb jij nog een keer getest of wacht je af ?

En jij Magnolia?

19. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

Jun 12, 2014
    2,007
    1
    36
    Spannend kacheltje!

Druk weekend dus gelukkig genoeg afleiding.
    Ik probeer het vol te houden tot dinsdag, NOD.

Omdat ik altijd streepjes plas op de kruidvattesten heb ik de ene die ik nog had weggemikt. En twee pakken van de action gehaald. Dus die liggen klaar. Dan heeft het gelijk geen zin om vroeg te testen omdat ze niet gevoelig genoeg zijn. :)

20. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

Jun 12, 2014
    2,007
    1
    36
    He balen Mickey! Maar is er nu helemaal geen hoop meer?

Share This Page