Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kacheltje... waar heb je mee getest. Met die gevoelige van Z&K?? Spannend hoor!! Hoeveel dagen voor je NOD zat je en na hoe lang kwam dat streepje erop??
    Bij mij was hij in de tijd negatief, maar kwam er wel na een kwartier ofzo een streepje, maar dan schijnt het niet meer te tellen (dan mag je hem niet meer aflezen). Dus negatief.
    We wachten verder rustig af!!

2. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Hoi meiden!

Ben er nog hoor! Erg druk de afgelopen week en snel moe dus lig op tijd op bed. Maar lees zeker nog mee!

@jori: al een beetje bekomen van de schrik? Logisch dat je van slag bent!

@nathalie: spannend hoor! Benieuwd wanneer jullie kleintje zal komen!

@kacheltje: ook spannend voor jou las ik! Hopelijk over een paar dagen een duidelijker streepje.

@mickey:jeetje alweer een ronde verder :( heb je nog nagedacht over een Second opinion omdat je daar laatst naar vroeg? Helaas weten we allemaal hoe het is om zo lang te moeten wachten. Iedere maand is er 1 te veel. Blijf volhouden en hopen meis!

@magnolia: jij as dinsdag NOD? Merk je iets? Of merk je al typische NOD klachten? Hoop voor jou ook op positieve test!

@noamy: beterschap voor jullie mannetje!

Hier gaat tie nogsteeds goed! Ben veel moe, met name halverwege de middag kak ik in en savonds. Verder beetje gevoelige borsten nog en soms erge pijnlijke tepels. Dat laatste herken ik van vorige zw. Heel heel af en toe een trekkend gevoel in mn onderbuik maar zeer minimaal nog.
    Ga zo lekker douchen en naar bed. Morgenochtend werken.

Ben aan t aftellen (net als vele kinderen) tot 5 dec. Alleen tel ik af tot de echo :))

3. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb 8 december een afspraak staan bij m'n eigen gyn. Dit voor de uitslagen van de onderzoeken rondom miskraam. Dit wacht ik eerst maar even af. Manlief wil het dan wat harder gaan spelen... dit omdat we afgelopen week een rekening hebben gehad van € 1600,- voor de onderzoeken wat betreft de miskramen.
    De gyn vertelde de laatste keer dat ze ons nog geen behandeling oid kon aanbieden, maar wat ze ons wel kon aanbieden waren die onderzoeken. Ze heeft alleen nooit over prijs gesproken. Brief naar de verzekering is al gemaakt. Aan de telefoon zeggen zij dat alle behandelingen vergoed worden, maar dat dit onderzoeken naar kinderwens zijn en dat die niet worden vergoed!!

Iemand nog een goede tip om hier mee aan de slag te gaan!! Ik was er gisteren behoorlijk ziek van toen manlief het vertelde.

4. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Huh 1600 euro wat niet vergoed word???????
    Dat kan toch niet waar zijn!!!!!!

5. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    @ mickey
    Ik las laatst ergens dat de 2v5 testen langer doen om op te drogen tegenwoordig. Ik hoop voor jou dat dat het geval is! Spannend!
    Ik heb getest met de ultra gevoelige testen van zwanger en kids. Streepje kwam binnen de 5 min. Vorige ronde ook gebruikt en bleven wit ( ook na 5 min)
    Ben eigenwijs geweest en vanmorgen weer getest haha terwijl ik echt tot morgen wilde wachten ( maar jullie herkennen dit vast). Streepje is al iets donkerder dus ven benieuwd. Weet niet precies hoeveel dagen voor nod ik zit. Ergens rond 5,4 of 3 dagen voor NOD.

6. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Ohhhhh whoehoe kacheltje !!!
    Foto!!!!!!

7. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kacheltje spannend!!! Ik begrijp het hoor zou nu ook iedere dag testen! Ik duim op een plakkerd voor je!
    De andere met bijna nod ook succes! Ikw eet het klinkt afgezaagd maar geen rood... Hou hoop meiden, ook al weet ik dat dat er bijna niet meer is na zo'n tijd!

Mickey jeetje dat is wel heel veel!! Ik dacht eigenlijk dat dat wel vergoed werd. Nou ben benieuwd dan, dan zal ik ook nog wel een rekening gaan krijgen. Heb ook wat onderzoeken laten doen na een jaar, een echo, bloedonderzoek enzo. Geen hsg ofzo, maar dit zal ik dan denk ook zelf moeten betalen? Pff en heb dit jaar al zulke hoge ziektekosten gehad. Ik hoop dat je nog wat kan regelen met je ziektekostenverzekering! Ik sou het ook biet zo maar even kunnen ophoesten. Maar wat klinkt het oneerlijk zeg je wilt er alles aan doen om zwanger te raken en dan komen ze ook nog even met zo'n rekening, net alsof je daar vrijwillig voor kiest!

Meiden ik hoop zo dat er aan het eind van het jaar goed nieuws komt voor jullie allen! Kacheltje jij bent vast het begin, hoop dat je de andere meiden aansteekt ;)

Hier verder alles wel goed hoor, mag niet klagen. Ben alleen extreem moe. Binnenkort mn hb even laten prikken voor de zekerheid. En slapen op mn buik lukt helaas niet meer en ben echte buikslaper, dus daardoor word ik s nachts heel veel wakker, hopelijk lukt het op mn zij te slapen.

8. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    @ mickey.....Ongelofelijk dat je die rekening zelf met betalen! Kan toch bijna niet waar zijn....Hopelijk is het dat ook niet!

@ foto
    Op de een of andere manier krijg ik het niet goed op de foto terwijl ie zo wel goed te zien is. Foto wordt steeds wazig ? Heel raar eigenlijk....

Bijgevoegde bestanden:

9. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zie hem wel hoor kacheltje!!! Hoop zo dat ie oploopt komende dagen! Voel je je ook zwanger?

10. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Normaal heb ik al lang buikpijn en hoofdpijn en dat bleef uit deze keer. Verder heb ik alleen gevoelige borsten. Maar dat is ook het enige, het is natuurlijk ook heeel vroeg

11. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kacheltje wat goed zo'n test! !!!!

Ik had geen kruidvat test, maar een gevoelige van zwanger en kids. En die gaf een streepje na 15 minuten ofzo. (Maar had daarvoor al een tijdje niet gekeken) Die op de foto kacheltje. ... zijn dat die ook van z& k of een kruidvat??

Derde Ik hoop voor je dat je geen rekening krijgt. Maar als je hem krijgt zal hij niet zo hoog zijn hoor! ! Dit heeft vooral te maken met DNA onderzoek. Hij wordt wel vergoed als je zwanger bent (dus dat je dan kan besluiten om de zwangerschap af te breken), maar niet als je zwanger wilt worden! ! Toch krom?? Ik hoop dat we iets kunnen regelen, want ik vind 800 euro per persoon echt niet normaal! ! Daar doe ik liever iets anders mee! !

12. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Deze zijn ook van zwanger en kids....Gisteren een super tuur streepje waardoor ik twijfelde of het een indroger was. Vanmorgen was ie duidelijker dus geen indroger. Nu afwachten...
    Hoop voor jou ook op een duidelijker streepje! Wanneer ga je weer testen ?

13. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    ziet er goed uit kacheltje!!
    spannend!

14. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Kacheltje: wihaaaa! Wat goed! Oh ik hoop zo op een plakbeeb voor jullie!

Mickey: wat een geld! Jeetje. Geen adviezen behalve misschien even contact opnemen met de gyn of ziekenhuis die ze gedaan heeft. Misschien dat ze andere codes kunnen gebruiken die wel vergoed worden? Zoiets een keer met de tandarts gehad. En ook een vaag streepje! spannend!

Hier gebarsten onder de druk en vanmorgen getest met een über-niet-gevoelige action test. En een vage streep te zien. Vanmiddag weer gedaan en idem. Morgen na mijn werk toch maar even langs de kruidvat. Die zijn stukken gevoeliger en zouden nu ook een streep moeten geven. Misschien morgen ochtend zowieso weer met een action test? Zat symptomen en ook gewoon het gevoel dat het raak is.
    Hoop zo dat ik mezelf niet voor de gek hou!

15. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Kacheltje en Magnolia, wat een veelbelovende beerichten! Hoop dat ze snel oplopen en het beebje goed plakt. Ik hoop het zo voor jullie! En dan de anderen ook! Ik duim dat 2015 het jaar wordt waarin we allemaal een wolk van een baby in onze armen zullen houden!

Mickey, wat een hoog bedrag! Zeker als het niet vergoed wordt hadden ze jullie wel even mogen informeren :(

Hier alles goed, de 32 weken alweer gepasseerd. Nog 3 weekjes werken. Ik begin af te tellen!

16. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Kacheltje en Magnolia wat geweldig nieuws!!!! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!

Mickey dat bedrag is belachelijk en ik zou het ook nog met de gynaecoloog bespreken! Daar had je vooraf over geïnformeerd moeten worden!!! Hoeveel dagen voor nod zit jij nu? Nog geen rood?

17. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Kacheltje ik zie m goed hoor!!
    Lekker elke dag testen als jedaar goedbij voelt!!
    Ik duim voor een plakbeeb maar na alle ellende die je gehad hebt kan t niet anders dan dat dit gewoon goed zit!!

Magnolia wat spannend ook voor jou
    Morgen gewoon n action doen!
    Hopelijk show je ook n mooie foto van 2 streepjes!!?,

Dropje drie het schiet op!!
    Ik ook al bijna 29 weken!
    En dinsdag de 3/4d echo!M ben zooooo benieuwd naar m!

18. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Het uitblijven van de hoofdpijn was voor mij ook duidelijk een teken dat ik moest testen. Ik had altijd hoofdpijn als ik ongi moest worden!
    Ik heb goede hoop voor je Kacheltje! Spannend!
    En Magnolia; lukt t om een foto'tje te maken????

@mickey: wat een belachelijk hoog bedrag :$ heel slecht dat de gyn dat van te voren niet even heeft gezegd! Zou echt flink balen! 1600 euro!! :x

19. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    En Mickey: jij ook een vage streep??? Reuze spannend dit topic!!

20. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Goed om te horen dat het met de zwangeren zo goed gaat! Het is jullie ook echt gegund!

@ magnolia en Mickey, wanneer gaan jullie weer testen? Ben zo benieuwd....ik duim voor jullie!

@ hier Vanmorgen weer een test gedaan en streepje is weer duidelijker gelukkig. Mijn ultra gevoelige testen zijn nu op. Zou ik al een kruidvat kunnen proberen denken jullie ?

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina