Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Nou ik heb de kruidvat er maat achter aan gedaan en tot mijn verbazing is de kruidvat nog duidelijker dan de ultra gevoelige van z&k. ...Geen idee hoe dit kan maar ben er blij mee!

Bijgevoegde bestanden:

2. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Meiden jaaaa gefeliciteerd!
    Kacheltje ik zie het, Mickey bij jou ook. Jullie lopen samen zwanger met Mamasmeisje :)
    Wat ben ik super blij voor jullie, ik heb zo hard geduimd!

@Mickey, heb je gebeld dat het miskraam gerelateerd is? Ik kreeg ook een rekening en ze hadden een verkeerde code gebruikt, was nooit de bedoeling geweest dat ik die kreeg. Wordt dan weggeschreven onder dagbehandeling en niet onder mk.
    Zou eerst even bellen en uitleggen.

@Mamasmeisje succes, ik was ook zo moe in het begin.

Hier zo 20 weken echo... Spannend...

3. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Wowww kacheltje overduidelijk! !!
    Gefeliciteerd! !!!!!!!!!
    Ik had dat toen ook dat de action duidelijker was als zo n gevoelige test! !!
    Vind het zooooo fijn voor je

Magnolia ook nog getest?

En wie ging er nog meer testen? ?!!!

Spannend meijtje!! Succes
    Gaat snel bij jou ook zeg!

Ik morgen de 4d echo!!! Super zin in

4. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    Wow meiden wat gaat het goed hier!!! Ben zo ontzettend blij voor jullie! Weer even een roze vibe en wat doet dat deugd om te lezen! Ik kan me dan weer de ontlading en blijdschap herinneren die wij voelden bij eindelijk dat 2de streepje! En nu duimen dat het goed blijft gaan, maar dat moet gewoon!! Heel erg gefeliciteerd!

@ meitje en noamy: altijd spannend he die echo's maar ook zo leuk als alles ok is! Ik duim voor gezonde baby'tjes en mooie beeldjes :)

5. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Kacheltje!!!! Wat goed!

Hier vanmorgen een action gedaan en die is weer wat duidelijker dan gister! Het gekke is dat ik die streep gewoon verwachte. Ik heb een gekke niet te beschrijven druk/pijn in mijn onderbuik als ik zwanger ben en daar loop ik nu alweer drie dagen mee rond. Ohh zo hopen dat het dit keer goed blijft gaan! Ik ga na mijn werk kruidvat testen halen. Nu de action ook een streep geeft vertrouw ik die streepjes van de kruidvat ook. :)

6. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Klasse Magnolia. ..helemaal super! Foto ?? hihi

En jij Mickey ? Ga jij nog testen ?

7. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Die action test krijg ik niet goed op de foto.
    Ik hoop dat de kruidvat vanmiddag wat duidelijker is.

8. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Oehhh WoW magnolia fijn!!! Ben benieuwd. Naar je foto!!

Dank je lizanne!!

9. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zal het dan echt zo zijn dat we allemaal zwanger zijn voordat de eerste bevalt? Dat is wel een vette knipoog van boven hoor;).

Hier vanmorgen een kruidvat gedaan en na 1 minuut begon ik iets te zien. Ik weet alleen niet hoe ik hem hier krijg... hij staat ik de galerij van m'n tel.
    Aan één kant heel blij, maar ik vind het ook heel eng. Dit worden weer drie slopende weken tot de eerste echo. Het verklaard wel waarom ik afgelopen week zo moe was. Ik geloof het eigenlijk nog niet... steeds gaat er Door m'n hoofd zal het dit keer dan echt goed gaan?

Bijgevoegde bestanden:

10. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh ik zie nu dat de foto toch erbij zit. Dan is me het dus wel gelukt:)

Kacheltje super ook al een kruidvat test!! Magnolial ben benieuwd naar jouw foto, of is hij daarop nog niet te zien? ?

11. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ohhhh mickey!!!! Ik word helemaal gek hier! Helemaal super!!!!!

12. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wow, driemaal hoera!!! Gefeliciiteerd. Magnolia, mickey en kacheltje (nogmaals;)!! Jullie lopen alledrie tegelijk, wat super leuk! Oh en nu duimen voor plakbeebjes!!! Is nu iedereen van dit topic zwanger of mis ik iemand??? Oh ben zo blij voor jullie!

Meijtje spannend he de 20 wekenecho! Ik duim dat alles goed is! Willen jullie ook het geslacht weten?
    Wij hebben 5 dec een extra geslachtsecho om het geslacht zeker te weten! Mijn man zn collega had drie echos gehad en was drie keer zeker een meid, maar het had toch echt een piemeltje bij de bevalling! Zit je dan met al je roze spulletjes! Daarom is hij wat onzeker en omdat wij het zelf niet echt hebben gezien willen we toch die extra echo, kost maar 25 euro, dus dat is het me wel waard en kan ik de kleine nog een keertje zien ;) we houden het geslacht trouwens wel geheim voor iedereen ook hier dus :)

Mickey ik zou ook even bellen of ze niet de verkeerde code hebben gebruikt. Succes ermee, maar laat je vreugde van je positieve test niet vergallen door geld hoor!
    Magnolia hopelijk krijg jij het vanmiddag ook duidelijk op de foto!

Meiden ben echt blij voor jullie, ik voel helemaal de kriebels weer van toen ik eindelijk na al die witte testen een streepje zag! Heb toen echt even alles eruit gehuild!

13. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Jaaaaaa!!!!! Mickey en Kacheltje!! Gefeliciteerd!! Ow wat ontzettend leuk! Geloof mn ogen niet! Ben zo blij voor jullie! Wat een wonder! Het lange wachten wordt beloond! En Magnolia ws ook dan! Allemaal tegelijk!! Hoe is het mogelijk, allemaal zwanger!!
    Dikke proficiat! En blijf aub die foto's spammen, kunnen we mee genieten :)

14. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    NIET! Mickey wat goed!!!!! Gefeliciteerd!

Ik heb niet eens geprobeerd een foto te maken. :)
    Berichtgeheugen van mijn telefoon zit vol en dacht dat er vast niets te zien was op de foto, nu heb ik spijt!

Ik heb net besloten dat ik om drie uur vrij neem, vanaf één uur niets meer drink en gelijk naar de Kruidvat sjeez! :D

15. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    @meijtje: heel veel succes met de 20 wkn echo!! Laat je weten hoe het was?

OW vind t zo leuk! Allemaal zwanger en de laatste 4 (incl mijzelf) heel dicht op elkaar uitgerekend! (Duim nog voor magnolia maar als hij op action te zien was, dan op kV helemaal!!)

16. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ohh zit helemaal te stralen hier! Ben zo blij voor ons drieën! En voor de rest natuurlijk ook, veel succes en plezier bij de echo's !

@ magnolia Ik zou idd een kruidvat test halen. Ik heb vandaag zowel een ultra gevoelige van z&k gedaan ( vanaf 10 hcg ) en een van kruidvat en zie hier het verschil.
    De onderste is van kruidvat en vele malen duidelijker! Echt ongelofelijk!

Bijgevoegde bestanden:

17. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Raar dat kruidvat beter is! ! Zou je niet verwachten... maar alleen maar super! ! Nog mer bevestiging. Wanneer is jouw NOD eigenlijk kacheltje? ?

We wachten af magnolia!!!

Ik ga zo nog ff naar kruidvat. Nieuwe testen halen... zal ik zie dan morgen of overmorgen doen?? Wil namelijk wel weten of ze verder oplopen. En dan in het weekend denk nog een cb met indicator.

18. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Ja, je hebt gelijk Mickey. Alleen plas ik streepjes op de kruidvat testen vandaar dat ik ze ook niet meer in huis had. Maar nu de Action ook een streepje geeft durf ik ze te gebruiken! Ohhhh ik hoop zo op plakbeebjes voor ons allemaal! Allemaal zomerkindjes!

19. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ik denk dat mijn NOD woensdag is en dat ik deze ronde een iets kortere cyclus had ( 28 dagen)

Ik was ook verbaasd dat de kv duidelijker was!

20. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    @ mickey Dan zou ik woensdag en vrijdag kv doen en zondag CB maar denk eerlijk gezegd dat doe CB al kan hoor! Bij mijn zoontje had ik een tuurstreep op de kv en was de CB al positief

Deel Deze Pagina