Hoever zitten jullie ongeveer in je cyclus? Hoeveel dpo? Denk dat de cb al positief zal zijn hoor Mickey! Kijk in m'n album, test van 11 dpo en cb positief.
Ik sluit me aan bij de rest Mickey: bij mij was die clear bleu ook al snel positief. Was ook nog met middag urine toen. In onze badkamer ligt er ook al eentje klaar. Maar die bewaar ik voor zondag denk ik als het goed blijft gaan deze week. Ik zit nu op CD 29, ik vermoed morgen NOD omdat dit 14 dagen na mijn vermoedelijke eisprong is. Ik heb deze ronde geen ovulatietesten gebruikt dus weet het niet zeker.
Ik ben trouwens heel erg bang dat de test vanmiddag negatief is. Terwijl als ik op mijn gevoel af ga ik helemaal niet meer hoef te testen. En dan nog de angst dat het fout gaat. Ronde 5 testte ik CD 26 positief met een kruidvat test. CD 30 zwanger 1-2 met een clear bleu en ging het CD 32 fout. Maar toen had ik op CD 27 een flinke bloeding en alle dagen erna steeds licht bloedverlies tot alle sluizen dus open gingen op CD 32. Nu nog geen druppel bloed gezien gelukkig.
Jaaaaaa Kacheltje! wat spannend! (ik moet dus eigenlijk werken nu he?! Er komt niets zinnigs uit mijn handen op het moment)
Ik heb je testen ff bekeken mamasmeisje... die van 11 dpo was inderdaad nog heel licht en toen ook al cb positief!! Die van 4,5 w gaf al 2,3 weken aan. Goed hoor!! Oh ik hoop echt dat ze dat bij mij ook gaan doen. Bij mijn MA vorig jaar duurde het heel lang voordat er een streepje kwam op de kruidvat (was wel avond)... dus dat gevoel hou ik nu een beetje bij me. Het streepje moet naar mijn idee wel snel komen... Ik vind het leuk om de CB te doen als m'n man ook thuis is en we er ff de tijd voor hebben (niet haastend voor werktijd). Dus dan wordt het zaterdag voor het eerst. Als ik dat doe dan zou hij dan dus 2/3 weken aan moeten geven?!? Oh ik heb vanmorgen gestreken, maar verder doe ik eigenlijk niets op het moment . Ik kan het echt nog niet geloven en vind het daarom ook nog eng hoe het zich gaat ontwikkelen!! Ik hoop echt van harte dat ik een MA niet voor de derde keer hoef mee te maken en dat we gewoon een kloppend hartje mogen zien over ongeveer drie weken!!
Ha ha magnolia... herkenbaar dus dat er niets uit je handen komt!! Alleen ik zit thuis op de bank. Op m'n werk kan zoiets niet gebeuren (onderwijs). Oh kacheltje... jij hebt al gebeld. Ik nog niet. Ff advies: 8 december moet ik naar de gyn voor de uitslagen rondom de miskramen. Dan ben ik precies 6 weken. Ik twijfel of ik hem verzet of doorlaat gaan, want dan zal ze nog geen echo doen?!? Ik twijfel omdat ik vorig jaar ook bij de gyn heb gezeten voor uitslagen en toen was ik ook net zwanger. Dan is het een heel ander gesprek, want dan wordt er niet meer verder gekeken. Achteraf een MA geworden en had ik het gesprek met de gyn dus liever gehad na MA of met 7 weken. Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen. Stel dat het hetzelfde gaat als vorig jaar. Dan heb ik weer niets aan dit gesprek
wooooooeeeehoooooeeee!!! fan-tas-tisch nieuws dames!! hoe heerlijk is dit!?! Haha: Ik zou samen met jullie helemaal uit de bol kunnen gaan (op het liedje *happy* van Pharell Williams ofzo ) zo blij ben ik voor jullie alledrie! Geweldig nieuws!!! En nu duimen voor goede echo's! Spannend maar geweldig!!!
Dat is inderdaad lastig Mickey. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap wel een echo gehad met 5 weken 4 dagen. Ik moest toen ook meteen langskomen vanwege mijn bloeddruk en toen zei ze; als je toch hier bent kunnen we meteen ff kijken. Ik vond dat wel prettig. Nu heb ik een echo gepland met 7 weken maar mijn gyn belt mij zo in verband met medicatie en kan best zijn dat ik ook weer eerder moet komen. Je kunt ook naar de gyn bellen en de situatie uitleggen en zeggen dat je de ma wilt bespreken maar vragen of ze tevens even naar je nieuwe zwangerschap wilt kijken. Dan kan de gyn beslissen of je dan beter een week later kunt komen. Lijkt me toch een redelijk verzoek na dat lange wachten en vele tegenslagen!
Wij zitten inmiddels in ronde 12 voor een tweede kindje. Afspraak ziekenhuis maak ik vd week (hebben doorverwijzing), maar ik verwacht eigenlijk geen problemen... Bij de eerste was ik in ronde 6 zwanger. Vandaag is mijn nod en ik ben nog in afwachting van het bloed...... Spannend....
Hoi Babynijn: spannend idd! Hopelijk doe je ook mee met de roze vibe die hier net heerst: 3 positieve testers op 2 dagen tijd! Ik duim dat het bij jou ook snel positief is!
Ik was bij de eerste gelijk zwanger nu al een jaar bezig voor de tweede, deze maand ga ik beginnen met ovulatie testen hopelijk helpt dat mee
Nee dat klopt Mickey. ..er was bij mij toen alleen een vruchtzak te zien. @ magnolia Heb je nog getest? Je kunt ook wachten tot morgenvroeg als je bang bent voor negatieve test.
@mickey: als je nu een cb zou doen dan geeft hij volgens mij 1-2 aan bij jou. Zit je nu precies 14 dgn na je ei? Want dan klopt dat gewoon he. Ps: lees nu pas bericht goed..denk als je zaterdag de cb doet, je echt wel een 2-3 moet krijgen hoor. Zit je nu precies op 4.0 wkn? Of 3.6?
@magnolia: ben ook benieuwd! Las eerder dat je vaker streepjes hebt gehad, als action een lichte streep geeft, dan zou kV dat zeker ook moeten doen want die meet va 10hcg en action va 25. Spannend!!!
Jeetje meiden!!! Wat een goed nieuws allemaal!!! 😊🎉🎊 ik duim voor plakbeebjes! 😊