Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Ik kon niet wachten tot morgen ochtend, laat staat tot ik thuis was! (Openbaar toilet ingedoken.):)

Keipositief! :D yihaaa!!!!! Oh wat onwerkelijk weer!
    Ik hoop zo dat deze blijft plakken! Iig geen bloedverlies rond NOD zoals de vorige keer!

2. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Jaaaa!! Heel duidelijk ook! Gefeliciteerd!!
    We hebben geen NOD lijstje meer nodig maar binnenkort even een zwanger/bevallen lijstje maken hier!! Echt super!

3. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    wow geweldig Magnolia! Gefeliciteerd!! en duimen voor een plakkertje deze keer!!!

@ Babynijn en Panda87: welkom dames.
    hier ook in ronde 2 zwanger van ons 1ste kindje en voor nummer 2 hebben we er 15 rondes over gedaan dus ik weet hoe jullie je voelen. Wij zijn na een jaar ook wat onderzoeken gaan doen maar alles was redelijk ok dus we moesten nog een 4tal rondes proberen en dan in ronde 2 van die 4 toch eindelijk 2 streepjes op de test. Inmiddels alweer bijna 23 weken zwanger dus het kan soms toch snel keren hoor! Ik duim dat jullie snel ook weer een positieve test mogen vasthouden.

Wat betreft ovulatietesten: ik heb een heel regelmatige cyclus dus heb het enkel een keer of 3 ter bevestiging gebruikt, maar het klopte met mijn gevoel en moment in de cyclus dus heb er verder niets speciaal mee gedaan. De ronde dat het raak was dus ook niet gebruikt.

succes dames!!

4. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    OMG Wat een dag ( maand)!!! Super gefeliciteerd allemaal!! En nu.....Genieten met zn allen !

5. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Gewoon 4 nieuwe zwangeren in 1 maand tijd idd!

6. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ha ha magnolia... dat meen je niet Een openbaar toilet... je kon echt niet wachten. Maar hij ziet er super uit! ! Wanneer is jouw NOD eigenlijk? ?

Ik had vandaag mijn NOD, dus nu precies 4.0. Ik kan het me nog steeds niet voorstellen dat het echt is... De roze wolk komt denk ik pas na kloppend hartje!!

7. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Erg he? Ik heb niet bepaald vooraan gestaan toen het geduld werd uitgedeeld. :)

Volgens eigen berekening morgen uiterlijk overmorgen NOD.
    Morgen ben ik namelijk 13 of 14 DPO.

8. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Mooie test ook magnolia
    Wat een geweldig nieuws voor jullie 4
    Super!!

9. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Echt belachelijk ja! De laatste drie van de groep en ik dan als nieuweling allemaal in één maand zwanger! Deze groep brengt geluk. :)

10. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @babynein en panda welkom! Ronde 2 zwanger van de eerste en ging goed. Deze zwangerschap 14 rondes en 3x mis tussendoor. Was een zwaar jaar, maar nu toch eindelijk op de helft. Hopelijk mogen jullie mee op de roze vibe hier.

@meiden op roze heerlijk! Hoe onwerkelijk, na al die tegenslagen en negatieve testen, nu positief. Geweldig.
    Ben zo blij voor jullie.

@hier echo gehad en alles wat goed! Alles precies op gemiddeld, wat knap blijkt te zijn. Heel druk en werkte.totaal niet mee. Maar wel 2 mooie foto's (zie in album) 380 gram en een meid! Nu 3x gecheckt en alle 3 de keren een meid. Ben nu 4 kg precies aangekomen.
    Ben zo blij als voel ik de kleine bijna niet, ze is aan het karaten aan de binnenkant hihi.

11. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    OMG OMG OMG OMG WHAAA geweldig meiden!!!!!

Mickey! Ik wou het nog tegen je zeggen toen je vorige week moe was... Dat was ook mijn eerste symptoom!

Meiden ik denk echt dat dit allemaal kleine plak beepjes zijn! Deze laten pas over 9 maanden weer los!

12. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wowww wat een geluksdag vandaag! Super!
    Voor mij helaas minder... Of nou ja.. Het is gek. Al 6 maanden word ik precies met 28 dagen ongi. Vandaag is mijn nod en nog steeds niks.... vanmiddag een nega test (kon me niet inhouden). Maar waar blijft mn ongi dan??? Ik voel me heel aders dan normaal voor nod. Ik heb al dagen een vreemd gevoel in mn buik en af en toe steekjes onderbuik en in mn tepels. Klinkt hoopvol, maar dus echt 0 duidelijkheid...

Afwachten dan maar....

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Bah babyfoon, die onzekerheid. Zeker als je altijd op tijd bent. Geen bloed, geen positest. Nu afwachten, hopelijk laat eitje of late innesteling... Hopelijk over een dag of 2 alsnog positief

14. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babyfoon haha! Moet erom lachen!

15. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    #2355 Meijtje, 24 nov 2014
    Laatst bewerkt: 24 nov 2014
    Grrrr autocorrect.... Zucht
    :D sorry babynijn haha

16. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Rottig woordenboek was mijn eerste gedachte hahhaha.
    Waar heb je mee getest babyNijn?

17. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Jaaah! Gewoon alledrie zwanger!! Was het volle maan ofzo twee weken geleden? Super gaaf!

Welkom nieuwe dames, hoop dat jullie op deze roze golf mee kunnen surfen! Die onzekerheid is echt killing...

18. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kruidvat 2v5. Die had toch echt al iets moeten opsporen toch?

19. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja ik heb dus al dagen last van mijn maag... Ik vind het allemaal zo raar!

20. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Ja, lijkt me wel. Maar wie weet, heb je een late eisprong gehad.
    Onzekerheid is niet leuk. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Deel Deze Pagina