Mijn afspraak met de gyn verzet.... een weekje later. Dus dan precies 7 weken. Oh ik vind het zo spannend. Ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet denken. De laatste keer was ik gelijk negatief, dat ben ik nu gelukkig niet... al spelen zulke gedachten ook wel door m'n hoofd. Dan denk ik weer dat ik buikpijn heb etc... maar dat kan ook aan m'n darmen liggen die zijn helemaal van slag. Ik voel me verder ook nog niet echt zwanger... dus allemaal onzekerheid!! Wat duurt drie weken wachten dan LANG!!!!
Logisch die onzekeheid Ik had dat ook heel erg.... Tot de 20 weken echo en erna kon ik pas wat meer genieten Komt vast allemaal goed En zijn al jullie beebs lekkere plakkerds!!!!!
Spannend dames!! Hier ook nog aan het aftellen tot de eerste echo. Die heb ik ook met 7 weken! Mooie banner hoor Kacheltje! Wanneer zijn jullie uitgerekend? Eind juli ook ook begin aug al?
Ik denk 3 augustus (als alles natuurlijk goed gaat). Sorry hoor, maar ik ben nog heel voorzichtig. Heb nu al twee keer meegemaakt dat de echo anders was dan gehoopt. Daarom heb ik ook niet zoveel met plakbeebs... ze blijven bij mij namelijk plakken ook als ze niet goed ontwikkelen. Nou meiden op naar allemaal een goede eerste echo!!! Magnolia weet jij al wanneer je een echo hebt?? Mamasmeisje... jij zit dan eind juli zeker??
@mickey Heel begrijpelijk hoor. Het blijft een spannende periode, de hele zwangerschap. Probeer wel te genieten!
Hier als alles goed blijft gaan, 24 juli! Tis soms nog zo onwerkelijk en hou ook zeker in m'n achterhoofd wat er allemaal nog mis kan gaan maar geniet ook heel erg! Voel en gedraag me lekker zwanger, haha. En gelukkig wordt er door ml voor me gezorgd alsof ik al hoog zwanger ben, haha!
@ mickey Heel herkenbaar. ...hebben we hier helaas ook al 2x meegemaakt. En de zwangerschap van mijn zoontje liep alles behalve vlekkeloos. Probeer het ook nog even voor me te houden want iedereen slaat op tilt zodra ik zwanger ben Het blijft ook zo spannend maar probeer toch te genieten. @ mamameisje haha hier hetzelfde. J Hij heeft al een paar keer mijn buik gekust. ...en tillen...Nee dat mag ik niet meer Ach....ik laat het maar lekker gaan...Heerlijk toch zo'n mannen haha
Hoi dames! Ik snap alle angsten, heb ze zelf ook. Toch probeer ik er gewoon nu al van te genieten, wordt hopelijk de laatste zwangerschap. Ik denk dat ik morgen of overmorgen de verloskundige ga bellen. Hoop voor kerst de eerste echo te krijgen. We zien wel. Mvm ga ik pas eind volgende week bellen. Volgens de internet calculators ben ik ook 5 aug uitgerekend kacheltje! Kon me niet meer inhouden, de digitale lag te schreeuwen in de kast! Hahaha.
Dikke knuffel Mickey! Het komt goed! Hoe stom het ook klinkt maar ik heb er een goed gevoel bij! Het is ook niet erg hoor gezien jouw geschiedenis angst voor een foute echo te hebben. Dat is hartstikke logisch! Kacheltje en Magnolia jullie hebben ook vast binnenkort een mooie echo! Het is jullie zo gegund meiden!
Dank je jori!! Gave foto magnolia!!! Ik nu naar bed... ben altijd veel slaap nodig, maar nu helemaal. volgende twee dagen werken, vind ik wel lekker. Ff afleiding!!
Hier de 4d echo gehad maar volg week terug Ons mannetje is zoooo eigenwijs De hele tijd met de armen en benen voor t gezichtje.....
haha nu al ondeugend Naomy! Jammer dat jullie niet veel hebben kunnen zien maar wel fijn dat jullie volgende week terug kunnen!
haha Naomy, heerlijk toch! Onze dochter ging zo tekeer tijdens de 20 weken echo dat we 's middags weer terug moesten komen, als ze wat gekalmeerd was. LOL. Hier vanmorgen misselijk en wankel. YES! Heb mezelf op een suiker en zout arm dieet gezet. Vorige keer 30 kg aangekomen (vooral heel veel vocht) en dat ga ik dit keer proberen te voorkomen. Verloskundige gaf na de bevalling van mijn dochter aan dat ze bij een volgende veel strenger op zwangerschapssuiker wilde testen. Omdat ik zo groot was en zijn ook. (9 pond) Ik heb er vandaag wat meer vertrouwen in en ga zo de verloskundige bellen voor een afspraak. En omdat ik alleen maar tussen 10-11 kan bellen en het morgen en overmorgen niet lukt om die tijd. Ah! nu 10 uur!!!