Gefeliciteerd met je mooie mannetje Natalie! Leuke naam! Mooi gewicht ook voor dat je nog niet op de uitgerekende datum was. Geniet van je kleine wurmpje en laat je lekker verwennen. Ik kan niet wachten tot ik ook zo'n schattig mannetje in mijn armen hou! Nog 7 weken...
Dankjulliewel dames!! @kacheltje, ja alles is goed gegaan! Het is een geplande, natuurlijke keizersnede geworden en achteraf ben ik daar heel blij mee gezien het feit ons mannetje iets groter uitviel dan verwacht 😉 Het is echt wonderbaarlijk weer zo'n klein hummeltje in je armen! Ik word er steeds emotioneel van helemaal toen de oudste naar het zkh kwam... Het is jullie allemaal ook zo gegund dames!! Wie is de volgende die mag bevallen? Jij droppie drie?
Misschien moeten we ineens een bevallingslijst maken, dan zien we ineens wie de volgende is die moet bevallen (uiteraard met het idee dat alles nu goed gaat voor iedereen want daar moeten we toch proberen vanuit te gaan) Lizanne84 - 26/03/2015 Voor de nog niet zwangeren misschien ook een NOD lijst zodat we mee kunnen duimen?
Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Siem!! Geniet ervan! Ik denk dat droppie drie de eerst volgende zal zijn. Als iedereen idd even z'n uitgerekende datum door geeft, dan maak ik even een bevallijstje.
Goed om te horen Nathalie Ik heb gister nig n gesprek met de gyn gehad omdat ik soms zo twijfel Vooral omdat je na de ks even in t zkh moet blijven min 4 dagen en ik dan de oudste niet lekker bij me heb..... Maar toch neig ik wel meer naar een ks....alleen lijkt het me nu enger omdat ik het bewuster mee zal maken dan de spoedks van m'n zoontje.... Maar als ik jou zo lees was t prima zo?!!
Goedemorgen! Was weer eens aan het zoeken naar een forum waar ik wat positeve woorden kan vinden. Wij zijn sinds Januari bezig voor een tweede kindje. 2 maanden geleden een miskraam gehad en ook deze maand is het weer niet gelukt. Wordt er zo moedeloos van.. Van mijn zoontje was ik in de 1ste ronde meteen zwanger, hij is nu 20 maanden. En ik wordt helemaal gek als ik aan het leeftijdsverschil denk die straks eventueel tussen de 1ste en 2de zit. Hoelang duurde het bij jullie totdat je weer zwanger was? En ik vraag me toch echt af.. hoe kan het nou dat het nu zo lang duurt???
Hoi Marjo88, hier allemaal dames met gelijkaardige ervaring. En wat erg trouwens van je miskraam. Ikzelf heb het gelukkig nooit meegemaakt maar er zijn hier nog dames met een mk in het verleden. Ikzelf was van onze dochter in ronde 2 zwanger en dacht dat het bij nummer 2 ook wel zo vlot zou gaan maar het heeft helaas 15 rondes geduurd. We hebben een aantal onderzoeken gedaan maar uiteindelijk was de conclusie dat we nog 4 rondes moesten proberen alvorens op IUI over te gaan en na ronde 2 was het dan toch raak. Dus de moed niet opgeven!
Hoi Marjo: Wat vervelend van je mk! Hopelijk is t snel weer raak. Hier nooit een mk gehad maar duurde 19 maanden eer ik zwanger was van de 2e. De reden is onduidelijk want alle onderzoeken waren goed. Het ideaal plaatje van het leeftijdsverschil is 1 van de eerste dingen die ik los heb gelaten. Had graag 2,5 jaar verschil gehad maar je hebt het helaas niet voor t zeggen. Ik zou zeggen, laat dat ideaal plaatje los, daarmee maak je jezelf gek. En blijf moed houden! Wel bijna NOD zie ik?
nod lijst beval lijst Droppie drie 01-2015 jongen Noamy 10-02-2015 jongen Derde Jori Lizanne84 26-03-2015 jongen/meisje Meijtje meisje Mamasmeisje 24-07-2015 jongen/meisje Kacheltje 05-08-2015 jongen/ meisje Mickey Magnolia
Leuk wil ook wel op het lijstje 20 maart 2015 geslacht blijft nog even geheim @marjo, welkom hier, het plannen van zo lang er tussen moet je echt loslaten inderdaad, me meiden hier dachten dat dat wel zou lukken, maar helaas. En nu denk je jeetje nog langer er tussen, maar straks zie je daar weer voordelen in. Ik hoop dat je snel zwanger bent! Ervaring met een mk heb ik niet, maar sommige hier wel. Hier dus 2 x ronde 1 en de derde in ronde 14. Had na 11 rondes ook onderzoek gehad, maar alles was goed. Waarom het dan maar niet lukte? Het enige verschil was dat ik ronde 13 en 14 preseed heb gebruikt, waarbij in ronde 14 bij iedere vrijpartij. Of het geholpen heeft geen idee, maar het was wel toevallig dat het juist toen raak was! Misschien doordat ik er daardoor wat meer in geloofde ofzo? We zullen het nooit weten! Succes in ieder geval, hoop dat je ook snel in de roze lijst hier belandt, want de laatste maand was het hier alleen maar goed nieuws!
Hoi!!! Welkom Marjo! Dat plannen zit er niet in he? Uiteindelijk mogen wij echt niet klagen hoor. De eerste in ronde 3, de tweede zwangerschap ronde 5 maar dat ging gelijk fout in de eerste week na de positieve test en nu weer zwanger in ronde 7. En nu maar hopen dat deze goed gaat. Maar vorige keer gelijk al veel bloedverlies en nu nog geen druppel. De testen blijven mooi oplopen dus ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat. Garanties zijn er nooit. Hilarisch Derde: ik heb deze ronde conceive plus gebruikt. Maar niet bij elke vrijpartij. We gebruiken het normaal nooit dus het voelde voor mij wat ongemakkelijk. Wel toevallig dat ik zwanger raakte in de maand dat we op vakantie waren, en daarna toen ik mijn leven van de pauze knop haalde. Gewoon weer doen waar ik zin in heb zo der rekening te houden met een zwangerschap. Dus weer gaan volleyballen. Resultaat. Wedstrijden moeten spelen wanneer je op andere avonden al slaapt. Hahaha
Oh: succes!!!! En ik wil ook graag op de lijst: vermoedelijke bevaldatum 5 augustus 2015 en geslacht: ?
nod lijst beval lijst Droppie drie 01-2015 jongen Noamy 10-02-2015 jongen Jori 18-02-2015 jongen/meisje Derde Lizanne84 26-03-2015 jongen/meisje Meijtje meisje Mamasmeisje 24-07-2015 jongen/meisje Mickey Kacheltje 05-08-2015 jongen/ meisje Magnolia 05-08-2015 jongen/ meisje
Nod lijst beval lijst Droppie drie 01-2015 jongen Noamy 10-02-2015 jongen Jori 18-02-2015 jongen/meisje Derde Lizanne84 26-03-2015 jongen/meisje Meijtje 08-04-2015 meisje Mamasmeisje 24-07-2015 jongen/meisje Mickey Kacheltje 05-08-2015 jongen/ meisje Magnolia 05-08-2015 jongen/ meisje
Natalie ik kijk even 1 dag niet. Van harte gefeliciteerd met jullie mooie stoere Siem. Leuke naam. Mooi een natuurlijke ks. Hopelijk verloopt het herstel vlot. Hoe is het met de kleine man. Lekker gewicht hihi. Lekker genieten van elkaar. Heerlijk meid, eindelijk.
Marjo. Hier een berichtje van mij, bij elkaar 15e ronde zwanger van een blijver. Elke 3 maanden was ik zwanger 2x missed abortion en 1 mk. Ik ben een week en een jaar na mijn eerste ma uitgerekend. Ene is snel zwanger andere niet. Mijn probleem was niet het zwanger worden,want dat werd ik elke 3 maanden, maar het zwanger blijven. Nu is het eindelijk na 14 rondes een blijvertje. Maar de angst blijft. Die zit diep. Heel erg om te horen van je miskraam en hoe lang het duurt is heel verschillend. Maar hier succesverhaal. Hele dikke knuf, het is verschrikkelijk om mee te maken.