Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    En mamasmeisje, gefeliciteerd met de mooie echo!!

2. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    @ mickey...Heb ook lage rugpijn. .. Precies het plekje dat je aanwijst. Maar als je het niet vertrouwd gewoon bellen hoor!

3. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Hoe is het vandaag met je mickey?
    En met de rest?

Hier erg misselijk. ..heb zojuist naar de gyn gebeld voor pilletjes ervoor. Ben alleen maar aan het overgeven en kan nauwelijks eten. Ze belt zo terug

4. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh joh kacheltje... wat vervelend!! Maar wel een goed teken!!

Ik zou bijna willen dat ik dat ook had ;). Hier sinds gisterenavond geen/minder rugpijn. Vannacht goed geslapen gelukkig. Verder erg onzeker, want ben bang dat ik nu veel minder symptomen heb. Vorig jaar bij m'n MA namen de symptomen ook af (dus geen goed teken).
    Ik twijfel nog of ik de vk hier nog over zou bellen, ik ben bang dat ze toch niets voor me kan betekenen.

5. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Als je echt onzeker bent kun je altijd vragen voor een echo. ..met 6 weken is echt wel wat te zien hoor

6. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Net toch even gebeld, advies is toch afwachten tot volgende week. Het is namelijk maar de vraag of ze nu al hartactie zouden zien. Ze vond het erg vervelend dat ze me niet kon helpen, maar het is niet anders.

Dus we hebben nog maar een weekje geduld ;):(

7. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    ok Mickey83, afleiding zoeken is de boodschap zeker? ;)
    En proberen positief te zijn! Mamasmeisje heeft de trend gezet dus nu volgen jullie gewoon allemaal met gezonde plakbeebjes!

8. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Idd positief blijven helpt echt Mickey
    Ik weet niet of je (nog) weet in welke hel ik van onzekerheid heb gezeten in t begin van deze zwangerschap tien de eerste echo niet echt goed was en zonder hart aktie.....
    Heb anderhalve week in de zenuwe gezeten maar probeerde zo posi mogelijk te blijven en dat heeft echt geholpen!!

9. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Ooh Mickey! Je hormoonspiegel schommelt in het begin ook nog hoor. Hierdoor wisselen de symptomen van dag tot dag. Ik had bijna geen symptomen..... Kop op meid!

Kacheltje beterschap!

Hier dit weekend ook het geboortekaartje uitgezocht. Nu nog een passend gedichtje. We willen het liefst een gedichtje van ons dochtertje en een van ons zelf. Ik zie door de bomen het bos niet meer! Iemand nog echt originele gedichtjes?

Bij ons dochtertje stond op het kaartje: In papa's ogen twinkelt een lichtje dat duizend maal meer zegt dan een gedichtje.

10. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Positief blijven Mickey!! Komt helemaal goed! Ik had tot vorige week ook nauwelijks kwaaltjes wat mij vreselijk onzeker maakte maar vanaf 2dec ( toen mvm geweest was) kwaaltjes volop. Dood en dood moe en beroerd en misselijk. Als ik op tijd eet dan lukt t wel. Drinken is een ramp. Vind niks lekker...
    Wat bij mij hielp om er toch meer in te geloven was regelmatig even een testje doen. Daardoor zag ik dat t echt was en zo'n knallende streep geeft wel weer moed!

11. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Dames.....Hier is gisteravond het bloeden begonnen...
    Ben op dit moment een emotioneel wrak. Wat een onmenselijke situatie! Zo maar eens de gyn bellen

12. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Neeeeeeeeee!!!!!!!!!!
    Ik weet niet wat ii moet zeggen....
    N hele dikke knuffel voor jou......wat n ellende

13. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Ooh nee Kacheltje! Dat maakt je vreselijk onzeker maar het hoeft echt helemaal niks te betekenen meid! Heb je ook kramp? en stolsels? Wat voor kleur heeft het bloed?

Nog met de gynaecoloog gebeld?

14. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kacheltje... Nee... toch niet met krampen en stolsels?? Bloed alleen hoeft inderdaad nog niets ergs te betekenen. Is het zomaar uit het niets begonnen??
    Oh ik hoop echt dat het meevalt!!!!
    Inmiddels de gyn al gesproken???

Een hele dikke knuffel voor jou en je bent in mijn gedachten!!!!!

15. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Dankjewel meiden.

Ik heb gebeld. Helaas is mijn eigen gyn er niet en was in ons ziekenhuis alles vol. Maar vanwege mijn achtergrond hebben ze geregeld dat ik om 12 uur in een ander ziekenhuis terecht kan voor een echo.
    Gisteren avond had ik opeens bloedverlies zonder buikpijn. Vannacht buikpijn zonder bloedverlies en vanmorgen beetje buikpijn en beetje bloedverlies. Maar ik heb er geen goed gevoel over....

16. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh wat spannend!!!
    Heb je veel bloedverlies gehad gisteren?? Maar nog geen stolsels en krampen dus!!
    Ik hoop echt dat het allemaal meevalt meid!!! Bloeden is nu weer gestopt?? Hoe voel je je verder?? Gisteren wat je toch zo misselijk??

Hou ons maar op de hoogte en ik hoop dat je toch een klein frummeltje mag zien op de echo!!!!

17. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Het bloedverlies zelf valt opzich mee....alleen heb ik het gevoel dat het pas het begin is....omdat ik ook buikpijn heb.
    Idd nog geen krampen en geen stolsels maar weet niet hoe ik het moet uitleggen. Heb het gevoel dat het zo allemaal begint

18. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    oooooh neeeeee kacheltje nee nee nee :(
    ik hoop echt dat je gevoel niet juist is en dat alles toch nog ok is ondanks het bloedverlies! Verdorie toch!!

19. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Succes zo lieve kacheltje!!!
    Ik duim voor je!!

20. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid