Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Meijtje, Jan 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mickey83

mickey83 Bekend lid

Dec 30, 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    In spanning wachten op je berichtje kacheltje!! Ik hoop zo dat het meevalt!!

2. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

Mar 8, 2013
    929
    92
    28
    Ben net terug van de echo.
    Ze heeft me 50% kans gegeven.
    Er was een vruchtzak en een dooierzak te zien, die waren goed ontwikkeld. Nog geen hartje te zien helaas maar dat hoefde ook niet.
    Verder is het afwachten of het bloeden doorzet of erger wordt. Dan moet ik bellen en zal het mis zijn. Dinsdag weet ik meer

3. mickey83

mickey83 Bekend lid

Dec 30, 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat spannend zeg!! Want eigenlijk weet je nu nog niets.
    Mag je volgende week dinsdag terug voor weer een echo??
    Had jij je vorige zw ook niet dat je nog een week moest wachten op nog een echo??
    Nou ik hoop echt dat je geen krampen en stolsels gaat krijgen en dat je de volgende keer een mooi hartje mag zien!!

Verschrikkelijk zo'n week (ik weet helaas wat die spanning is).

4. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    Ooh kacheltje wat spannend! Ik hoop zo voor jou dat het bloeden en de buikpijn weer stopt! Het is ook logisch dat je geen goed gevoel hebt hoor gezien je verleden maar hou hoop meid!

Dikke knuffel!

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

Nov 24, 2011
    5,086
    187
    63
    Kacheltje wat een onzekerheid ik weet hoe het voelt. 1x was het mis en 1x goed die zit nu nog. Heel veel succes.

Dikke knuffel!

6. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

Oct 24, 2013
    1,533
    5
    38
    jeetje kacheltje wat is dit spannend en onzeker... ik blijf erin geloven dat het allemaal goed komt. Wat duurt volgende week dinsdag wel nog lang!!

7. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

Mar 8, 2013
    929
    92
    28
    Thx meiden
    @mickey Dinsdag had ik sowieso al een echo opstaan bij mijn eigen gyn. En dan hebben we waarschijnlijk meer duidelijkheid.

8. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

Aug 1, 2013
    1,735
    10
    38
    Bah kacheltje... wat een onzekerheid... hele dikke knuffel meid!

9. noamy

noamy Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    3,671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Kacheltje wat word dit een paar zenuwslopende dagen voor je maar hoe moeilijk het ook is probeer positief te blijven! !!!!!
    Dit zal helpen want ik heb echt een goed gevoel over jouw zwangerschap! !!
    Ik duim zoooo hard voor je en denk aan je.....

10. Bodien

Bodien Fanatiek lid

Mar 15, 2013
    1,616
    169
    63
    Spannend zeg. Hoop dat het goed zit voor je kacheltje

11. mickey83

mickey83 Bekend lid

Dec 30, 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe is het nu kacheltje?? Is het bloeden al gestopt??
    Ik leef echt met je mee... en hoop samen met jou dat deze week heel snel voorbij is ;). Duidelijkheid is beter dan onzekerheid (ik vind dat zo slopend). Aan de andere kant is duidelijkheid misschien ook wel eng, want we weten nu nog niet welke kant het op gaat!!

12. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

Mar 8, 2013
    929
    92
    28
    Een paar drupjes na de echo....Daarna niks. Kreeg ik weer even hoop....Helaas net weer een bloeding gehad

13. noamy

noamy Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    3,671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Pfffff.......zenuwslopend

14. derde

derde Bekend lid

Jul 21, 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje kacheltje wat een onzekerheid. Het bloeden hoeft inderdaad niets te betekenen, maar wat ontzettend k#t dat je het nu hebt. Ik ga heel hard duimen dat je volgende week een kloppend hartje krijgt te zien! Het enige positieve van de echo vandaag was dus dat er in ieder geval wel een vruchtzakje aanwezig was. Het kan dus alle kanten op nog. Meid veel sterkte en hopelijk vind ej genoeg afleiding komende dagen!

15. mickey83

mickey83 Bekend lid

Dec 30, 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe is het kacheltje??

16. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

Mar 8, 2013
    929
    92
    28
    Vanmorgen beetje bloed met afvegen en verder wat bruin..Heb vandaag gelukkig vrij en mn moeder heeft mn zoontje om 10:00 opgehaald. Heb heerlijk geslapen van half 11 tot half 2. Was echt kapot van het piekeren! Deze onzekerheid sloopt me echt..
    Morgen weer werken...
    Verder heb ik het gevoel dat ik minder zwangerschapssymptomen heb maar kan het me ook verbeelden Door de stress. ..
    Hoe is het met jou Mickey? Nog last van je rug?
    Hoe is het met de rest?

17. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    1,304
    0
    36
    Brabant
    Jeetje Kacheltje wat schrikken zeg! Ik hoop zo dat t toch goed zit! Het moet gewoon!! Is t veel bloed geweest? En nog krampen gehad?
    Snap je onzekerheid! De tijd lijkt dan voorbij te kruipen. Duimen draaien!

Wij zijn momenteel op vakantie dus reageer niet zo veel! Lees beetje mee maar als we in t huisje zijn, lig ik voornamelijk te slapen en bij te komen. Straks gaan we bowlen met S. Denk dat ze t geweldig gaat vinden, beetje met die ballen gooien :)

18. Meijtje

Meijtje VIP lid

Nov 24, 2011
    5,086
    187
    63
    Nog even lekker genieten Mamasmeisje

Kacheltje dikke knuf. Ik weet zo goed wat voor gevoel je moet hebben. Echt een verschikkelijk iets. Zo onzeker leven tussen hoop en vrees.

19. mickey83

mickey83 Bekend lid

Dec 30, 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kacheltje... hopen dat het hierbij blijft!!! En ja wat kan een week dan lang duren hè als je in onzekerheid zit. Normaal gesproken vind ik een week altijd snel gaan, maar nu....

Hier na zondag niet meer zo'n last van m'n rug gehad. Vandaag een hele volle dag gehad en dan voel ik het wel trekken onderin en vind ik het niet fijn om iedere keer weer te bukken. Lijkt net spierpijn in m'n onderbuik. Herkennen anderen dat??
    Vanmorgen had ik ook een aantal keer dat m'n maag rondjes draaide en voor m'n gevoel bijna in m'n strot zat. Lekker handig met 25 kids voor je neus.
    Ook moet ik echt op tijd eten, dan heb ik zo'n trek in echt voedsel.

M'n gevoel heb ik maar een beetje uitgezet (voor zover dat kan), die gaat namelijk alle kanten op. We wachten gewoon af en gaan het maandag wel zien.

20. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16

Share This Page