Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    @ Meijtje, hoe gaat het met jou qua bloeden? is het eindelijk over?

Hier nog steeds geen bloed.. dus morgenvroeg maar weer eens testen ik laat het jullie weten!

2. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @blaadje bloeden is al een tijdje weg, heb afgelopen maandag nog wat roze gehad bij afvegen, maar was na een halve dag over, dus weet ook niet wat het was. Nu ongeveer de 15e of zo geen bloed meer, dus ik ben benieuwd wanneer ik eindelijk ongesteld wordt. Dan kan ik een ronde in.

Ik hoop het zo! Wat is het spannend!

3. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Ik duim voor je hoor Meijtje! wie weet word je wel zwanger voordat je weer een ronde in gaat;) blijven klussen maar he:p

Ik vind het nu ook weer spannend hoor, maar probeer vooral niet teveel hoop te hebben.
    Dit is niet echt goed voor mn hart;)
    Heel raar is wel dat ik gewoon echt t gevoel heb dat ik niet meer ongesteld ga worden (dus dat ik zwanger zou zijn:p)

4. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ow blaadje ik hoop het zo! Zou zo leuk zijn.
    En ik kan alleen klussen op vrijdag avond zaterdag en zondag. Manlief is op cursus en is alleen in het weekend thuis. Dus de kans dat het raak tot einde cursus is nihil. Hij kan ook niet even terug komen, dus ei spotten doe ik ook niet. Als die een woensdag of donderdag springt heb ik pech.
    Het zou wel heel raar zijn als ik geen eerste ronde in ga. Ik ga er niet van uit dat het raak is en dat ik ergens tussen nu en 1 april ongesteld word. Ik voel me verder ook niet zwanger, dus dat zal wel los lopen haha

5. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    Even egoberichtje:

net vriendinnen op bezoek gehad. 1tje is uitgerekend voor eind mei en verkondigde net de andere aan dat ze in september haar 1ste kindje verwacht. Ben uiteraard wel blij voor hun maar oooh zoo jaloers toch ook. Ik wil echt zooo graag samen met hun zwanger zijn. Ik hoop dat ik snel ook aan hun mag verkondigen dat wij ook nog eens een kindje verwachten :)

@ Blaadje: zooo vreemd. Als ik nu over tijd zou gaan zou ik onmiddellijk denken dat ik zwanger ben. Na 11 rondes tussen 25 en 29 dagen zou ik de eerste keer bij een cyclus van 30 dagen ook geen ongi meer verwachten. Hopelijk is het bij jou ook zo.

6. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Meiden! Hoe is het hier? Ben weer even een tijdje afwezig geweest, flink carnaval gevierd en alles FF los gelaten. Daarna ook alweer 2 avonden gewerkt en nu FF tijd voor zp. Lees morgenmiddag alles terug!

@blaadje: super spannend! Ben benieuwd naar je test!

@meijtje: ook voor jou super spannend! Bestaat er een kans dat je misschien voor de ronde al zwanger bent? Alsda t niet zo is, dan hoop ik natuurlijk dat je ongie snel komt en je er eindelijk weer voor kan gaan!

@hier: we gaan we aan de klus, ovutesten op voorraad en hopelijk deze keer over 2 weken iets moois!

@lizanne: snap je gevoel. Zijn altijd moeilijke dingen. Wij gaan morgen op kraambezoek bij een vriendin, vind ik ook altijd een beetje moeilijk. Vooral omdat onze meid van 2 de laatste tijd vraagt naar een zusje. De meeste vrienden van ons hebben al een 2e of bevallen bijna van de 2e en onze dochter vroeg laatst, mama ik wil een zusje... Dus wij: een zusje? Hoe kom je daar zo bij? Ja want S een zusje en C een zusje. S en C zijn de peuters van de vrienden waar onze dochter veel mee omgaat ook. En dan zijn ze nog zo klein......

7. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Nou dames daar komtie:

Bijgevoegde bestanden:

8. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Bij de onderste test vind ik het streepje vrij ver naar links staan, maar deze is wel de duidelijkste van de twee.
    Wat zeggen jullie is dat een foutieve test of positief?

Ik heb dr maar twee gedaan omdat ik bij de eerste niet meer wist of ik nou 4 of 5 druppels urine had gebruikt:) (spanning he:p)

Pff even bijkomen hoor, nu maar duimen dat deze keer alles goed gaat!

Owh en Meijtje we hebben 'het' de week waarin ik dus schijnbaar zwanger ben geworden... maar 2 x gedaan aangezien ik dacht dat mn eisprong al was geweest.
    Kan ik mn man blij maken, heeftie toch superzaad:p

9. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    @ Blaadje: super!!! ziet er netjes positief uit hoor!
    Gefeliciteerd en hopelijk mag alles nu goed gaan ja. Ik duim alvast!

10. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Die is gewoon positief hoor! Gefeliciteerd!!!!

11. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Wauw blaadje!! Gefeliciteerd! Mooie test! En idd super zaad ;) ik vraag me ook altijd af of het nou echt nodig is om een hele week lang of langer om de dag te vrijen om zwanger te worden. Bij onze eerste hebben we het in die maand 2x gedaan in 1 week tijd en was direct zwanger. Nu zijn we alweer 9 maanden verder voor de 2e en ga echt niet meer zo verplicht te werk. Idd gewoon 2 of 3 keer, moet genoeg zijn. Wel rond de eisprong natuurlijk 😉 maar goed! Jij lekker genieten nu en mannetje verrassen!!

12. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Dankjulliewel voor de felicitaties.
    Manlief even gebeld en die blijkt pas rond middernacht thuis te komen:( En ik ben helemaal hieperdepiep maar moet toch echt nog wachten, ik wil het hem ook niet over de telefoon vertellen.

@ Mamasmeisje, helemaal gelijk hoor, het is toch ook geluk hebben, dat blijkt wel weer!
    Jij mag over een paar daagjes weer op het wachtbankje zie ik?

13. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Ja idd. Vandaag bijna positieve ovu test dus daar gaan we komend weekend even goed gebruik van maken. Mn ei is dit keer ongeveer 2 dagen vroeger als normaal. Vruchtbaar seizoen die lente! Ik wordt altijd vrolijk van de lente! Heerlijk buiten in de zon en bloemetjes in de tuin.

14. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @blaadje jaaaaaa! Die is positief! Hopelijk een plakkertje en wat duurt het lang voor hij thuis is.

@mamasmeissie, zou kunnen, maar ik ga er niet van uit.
    Onze dochter komt ook uit superzaad haha. Werd ook zwanger tijdens het binnenslapen door. wie weet. Ik ga er van uit dat mn ongi ergens in de aankomende weken komt.
    En bijna positief spannend.
    En lekker feesten moet ook gebeuren. Even wat anders.

15. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @lizanne dat is ook moeilijk. Ik hoop dat je snel volgt en op roze gaat.

16. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    @blaadje, Gefeliciteerd!!! Super zeg! Het is je gegund, en nu lekker proberen te genieten! Van het positieve uit proberen te gaan, dat deze keer alles goed gaat :)!

17. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    Vanmorgen ongi geworden :(. Toch wel weer verdrietig.
    Volgende maand een pauze en de maand erna naar fertiliteit. Nooit gedacht dat we daar zouden belanden nadat we voor onze dochter al in de 2de ronde zwanger waren.
    Flink balen! Momenteel zie ik tegen alles op. Morgen zou ik nog eens langsgaan bij collega die zwanger is van 2de. Geen zin meer in!
    En over exact 4 weken als ik terug ongi ga worden ga ik op weekend met die 2 vriendinnen waarover ik hier onlangs vertelde. Allebei zwanger maar ik dus nog altijd niet :(.

18. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    @Lizanne, he meid wat naar! Ik had het zo gehoopt voor je! Ik snap dat je het niet meer zit zitten op dit moment. Ik duim voor je dat t snel raak is.

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @lizanne dikke knuf! Wat verschrikkelijk. Ik had het zo gehoopt. Ik snap dat je nooit gedacht had dat het zo zou lopen. Toch hoop ik dat het in de pauze snel raak is en anders met een beetje hulp. Het leven loopt zo raar.
    En heel begrijpelijk dat je niet wil naar de afspraak. Je wil je zo graag onder de zwangeren scharen. Ik hoop zo dat je snel op een roze wolk mag komen.

20. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    zwanger
    Blaadje: xx jaar, 2e kindje - ronde 5 - 7 november 2014?

NOD lijst
    Dee-tje: 25 jaar, 2e kindje - NOD ?? April - ronde 5 (*maart ronde 0)
    Derde: xx jaar, 3e kindje - NOD 2 april - ronde 9
    Evi83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 23 maart - ronde 11 (12 na stoppen pil)
    Jori: 27 jaar, 2e kindje - NOD 11 maart - ronde 0
    Kacheltje: 26 jaar, 2e kindje -NOD - ronde 0
    Lizanne84: 29 jaar, 2e kindje - NOD 6 april - ronde 12
    Mamasmeisje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 21 maart - ronde 10
    Marrie84: 29 jaar, 2e kindje - NOD xx april - ronde 12
    Meijtje: 29 jaar, 2e kindje - NOD 1 april? -ronde 10 (of weer ronde 0)

Deel Deze Pagina