Succes Mickey! Jij mag al bijna! Ik heb inmiddels eelt van het duimen. Ik heb gelukkig weer geslapen als een blok. Alleen onze dochter kan mijn nachtrust verstoren, verder helemaal niets. Helaas heb ik vandaag geen tijd om naartoe te leven. Ik moet wachten op een belletje van de verloskundige. Als die om 11:00 uur nog niet gebeld heeft bel ik zelf even naar het spreekuur. Heb ik met mezelf afgesproken.
Zit hier al een half uur te wachten... mevrouw van de balie had ons niet aangemeld in het systeem. Dus net weer langs de balie. Sorry sorry mevrouw. .... Grr grr....
We zijn weer thuis. Er was hartactie, maar de gyn vond de hartactie te langzaam. Met opmeten kwam ze op 6.4 terwijl ik dacht 7.0. Ze vertelde wel dat hartactie soms wat kan verschillen, maar ze had hem graag sneller gezien. Al met al nog spannend... welke kant gaat dit op?? Volgende week maandag weer een echo.
Gatsiedarrie, nog steeds geen echte duidelijkheid dus... Wel fijn dat er iig hartactie was. Hoop dat de frequentie volgende week omhoog is gegaan. Weer een week lang in spanning dus . Mijn duimen blijven draaien! En Magnolia, hoe laat ben jij aan de beurt?
Jeetje Mickey, dat is niet wat je wilt horen! Hier helaas ook geen goed nieuws. Ze schatte de zwangerschap op 5.5 weken, ik denk zelf 6.6. Volgende week dinsdag weer een echo en dan moet er hartactie zijn. Hier dus een spannende week voor de boeg.
oooh mickey83 nog spannend idd! Maar er is hartactie!! dat is op zich wel heel goed nieuws. en 6.4 of 7.0 lijkt me met een meetfout wel snel gebeurd niet? Blijft nog wel spannend tot volgende week dan maar voor nu: hartactie = goed!
oooh en nu magnolia ook nog zo spannend... damn dames! Nog een spannende week voor de boeg jullie beiden. Positief blijven he!
Oh nee, ook Magnolia nog geen uitsluitsel... Pff... zenuwslopend, nog zo'n week afwachten... Sterkte meiden!
Mickey gelukkig wel een kloppend hartje! Kan het ook niet zo zijn dat het hartje nog maar net is gaan kloppen waardoor het niet zo snel is? Ik hoop dat je volgende wek een super echo hebt!!! Magnolia ook voor jou hoop ik op een mooie echo volgende week!
Ik begrijp dat het niet is wat je wilt horen bij een echo maar het is maar 3 dagen verschil en op dit termijn gaat het waarschijnlijk om een mm. Het hartje kan idd pas begonnen zijn met kloppen. Ik had je meer duidelijkheid gegund meid ! Maar vind het niet negatief klinken meteen. Fijn dat je maandag terug mag! We gaan weer samen aftellen. Wat zegt je gevoel?
Voor jou ook spannend Magnolia! Zag de echo er verder wel goed uit? Wat zegt je gevoel? Wat een spanning zeg....pfffff. ..
Nou kacheltje... ik hoop dat jij morgen beter nieuws hebt... want dit is allemaal nog niet overduidelijk positief!! Magnolia... jou hebben ze dus 1.1 week terug gezet. Dat is inderdaad wel erg ver terug. Er was nu nog geen hartactie te zien?? Blijft dus ook nog spannend!! Ik hoop echt voor je dat het volgende week wel goed is!!!! Inderdaad Lizanne 6.4 of 7.0 is niet heel veel verschil. Maar bij 7.0 zou de hartslag echt te laag zijn, dus daarom was ze wel blij dat het 6.4 was en geen 7.0. Maar mijn gevoel... ik weet het echt niet. Het enige wat ik denk is dat ik weer een piep week heb zonder duidelijkheid. En dat ik op die manier m'n vakantie weer in moet. Dat was vorig jaar ook zo!!! Gelukkig volgende week een andere gyn, want van deze kan ik niet zo goed hoogte krijgen. Heb ik gewoon geen klik mee.
Jeetje wat spannend meid! Wat is te langzaam? Toen ik met 7.0 naar de gyn ging, deed zei inwendig een echo en kwam met meten ook uit op 6.4 wkn. Toen ik 3 dgn later naar de vk ging voor weer een echo, deed zei die uitwendig en kwam ze uit op 7.2 wkn ( was toen naar mijn berekening 7.3 wkn) Ook een meetfout van de gyn ofzo. Over de snelheid van t hartje werd niks gezegd.