Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Meijtje, Jan 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    1,304
    0
    36
    Brabant
    Ook al een spannende week! Weet je heel zeker dat je 6.6 was? Wanneer is je ei geweest? En wanneer had je je eerste positieve test? Was er wel een vruchtje te zien of alleen een vruchtzakje en dooierzakje?

2. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

Mar 8, 2013
    929
    92
    28
    Ohh meiden....ik begrijp jullie frustratie! Jullie wilde zo graag duidelijkheid en die is er nog niet. ..

3. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    1,304
    0
    36
    Brabant
    Ik heb morgen intake bij de vk. Hoop stiekem dat ik nog even mag spieken. Anders moet ik wachten tot 06-01. Pfffff dat duurt nog zo lang. T blijft gewoon spannend tot na die 12 wkn vind ik.

4. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

Jun 12, 2014
    2,007
    1
    36
    Ik denk dat ik mijn eisprong op 11 november gehad heb, positieve test op 24 november. Ik vond de testen wel wat laat knallen dus wie weet. Zou ook die lichte test van MVM verklaren.

Er was echt nog niet veel van te maken. Ik dacht eerlijk gezegd een leeg vruchtzakje te zien in de eerste instantie. Waarop zij zei, 'hij is zeker niet leeg hoor!'.

Het was voor haar nog te klein om iets over te zeggen allemaal. En nog zeker geen kloppend hartje. Als dat er volgende week dinsdag nog niet is dan is het mis. Klopt het hartje verloopt de ontwikkeling goed. 50-50 kans dus.

5. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

Mar 8, 2013
    929
    92
    28
    Dat is precies wat ik afgelopen dinsdag gezien heb bij 5.6. Een vruchtzak en dooierzak maar nog geen hartje. Spannend meid

6. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

Jun 12, 2014
    2,007
    1
    36
    Dat stemt me op de één of andere manier hoopvol Kacheltje.
    En jij gaat morgen een mooi kloppend hartje zien.

Ik ga er gewoon vanuit dat het goed zit, alleen wat trager met innestelen geweest is. Fuck it, deze week ga ik positieve energie naar beneden sturen.

7. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

Jun 12, 2014
    2,007
    1
    36
    Niks ervan piep it! F*ck it schreef ik.

8. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

Mar 8, 2013
    929
    92
    28
    Ohh meid! Ik duim met je mee

9. mickey83

mickey83 Bekend lid

Dec 30, 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Net de verloskundige gebeld en zij vertelde ook dat het allemaal nog heel erg kan variëren in het begin, dus dat dit nog niets hoeft te betekenen. Met als advies probeer wat afleiding te zoeken. En hopen dat het volgende week beter is!! Dan kunnen ze in ieder geval ook kijken of het kindje goed gegroeid is ten opzichte van vandaag.

Ik weet het allemaal ff niet meer... heb nu vooral ontlading van alle spanningen... tranen biggelen over m'n wangen.

10. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

Jun 12, 2014
    2,007
    1
    36
    Herkenbaar Mickey, sterkte meid.

Weet je, het gaat gewoon goed komen en over een paar weken is dit niets meer dan een spannend verhaal. Kop op meissie.

11. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

Oct 24, 2013
    1,533
    5
    38
    dikke knuffel dames!

12. noamy

noamy Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    3,671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Spannend meiden maar berichten klinken wel hoopvol en goed eerlijk gezegd
    En op een fijne manier verteld door gyn of vk

Ik had mijn eerste echo ook n rot echo
    Geen hart aktie en minder ver dan ik zelf had gedacht
    Alleen een l*l van een mannelijke gyn die niet zo vriendelijk was en her bericht heeeeel naar overbracht
    Kreeg meer de indruk dat t toen niet goed zat als wel.door hem! !
    Maar probeerde in die anderhalve week hel!!! Zo positief mogelijk te blijven
    En anderhalve week later n kloppend hartje!!!

En ineens was t termijn met de 11 weken echo later ineens weer psies zoals ik had uitgerekend terwijl ik eerst terug was gezet. .....
    Meten is nogal n vak als t zo klein is schijnbaar! !
    Mijn testen waren in t begin ook erg licht!!

Dus houd hoop.en probeer positief te blijven! !!!!
    Ik heb er echt een goed gevoel bij bij jullie allemaal!!!!!!!!!!

13. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

Jun 12, 2014
    2,007
    1
    36
    Bedankt lieve Dames. En bedankt Naomy, je verhaal geeft me echt meer vertrouwen.

Ik probeer goede moed te houden. Alle symptomen zijn daar en vooral die zeurende buikpijn die ik herken van de zwangerschap van mijn dochter stelt me om de één of andere manier gerust.

14. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

Aug 1, 2013
    1,735
    10
    38
    That's the spirit! Dikke knuffel en veel positieve energie voor jullie alledrie!

15. Meijtje

Meijtje VIP lid

Nov 24, 2011
    5,086
    187
    63
    Ow meiden allemaal dikke knuffel. Ik weet het maar al te goed hoe het voelt. Ik heb beiden meegemaakt. Het kan goed gaan het kan stoppen. Wat een onzekerheid en een week duurt lang. Lood in je schoenen elke dag weer.

Morgen heb ik controle. Ben benieuwd heb nog steeds zo'n hoofdpijn. Elke dag opnieuw laatste 3 dagen veel harde buiken maar is nu minder gelukkig.
    Hopelijk is alles goed met de kleine. Onzekerheid als er een echo aan komt blijft.

16. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

Aug 1, 2013
    1,735
    10
    38
    Meijtje, tegen de hoofdpijn helpt het om extra veel water te drinken. Zeker 2 liter per dag. Ik heb er ook last van... Hopelijk morgen weer een goede controle.

Ik heb woensdag groeiecho, ben benieuwd hoe groot ze de kleine man schatten...

17. mickey83

mickey83 Bekend lid

Dec 30, 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank voor jullie berichtjes!!!

Meijtje... heb jij ook een keer een echo gehad met trage hartslag?

18. Meijtje

Meijtje VIP lid

Nov 24, 2011
    5,086
    187
    63
    Ja bij mn eerste meisje en de 2e ma, dus eerste keer niets aan de hand (late innesteling enz ik dacht 12 weken te zijn, was krap 8 weken met een trage hartslag.) nu is ze ruim 2 en loopt goed in ontwikkeling en heeft energie voor 10 haha.
    2e ma was met bijna 7 weken trage hartslag, controle daarna was het gestopt.

Dus het kan echt 2 kanten op.

@drinken, dat doe ik al. Misschien bijwerkingen van de ferro tabletten. Want mn hb was al begin zwangerschap wat te laag. Morgen wordt deze weer gecontroleerd.

19. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    Kacheltje heel veel succes straks! Mijn duimen draaien overuren!

20. noamy

noamy Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    3,671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Kacheltje heeeeel veel succes!!!! Ik duim hard met jori mee

Share This Page