Ik had vorige week dezelfde echo als jij nu. Dus komt voor jou ook goed volgende week! Mijn gyn zei letterlijk dat op dit termijn elke baby zich op zn eigen tempo ontwikkelde.
Ja Magnolia ook voor jou komt het goed! De feestdagen worden extra feestelijk voor jullie alle drie! Ik heb straks weer controle. Volgens mij ligt de baby al met het koppie naar beneden want soms voel ik heel veel druk van onderen. Gelukkig nog niet zoveel aangekomen nu. ''Slechts'' 8,5 kilo. Vorige zwangerschap in totaal 30 kilo aangekomen!!!
@Jori: amai die 8.5kg valt goed mee ja. Daar zit ik intussen al aan. Had gehoopt deze zwangerschap wat minder snel aan te komen want nog altijd 5kg te zwaar na vorige zwangerschap maar vrees ervoor. Hoewel...vorige keer ook dik 20kg aangekomen dus ik hoop het deze keer te beperken tot 15kg. Dan blijft het status quo
Controle was goed. Baby ligt nog wel in stuit maar kan nog prima draaien. Baal wel van iets anders.... Wij willen het geslacht niet weten en nu heb ik het vermoeden dat de praktijkassistent zich versproken heeft. Ze zij: krijgen jullie weer een meisje? waarop ik zei: geen idee wij weten het niet. Waarna zij zei oooh niet dat ik het nu verklapt heb hoor ik dacht eerst dat jullie een jongetje kregen..... Wat denken jullie? heeft ze zich versproken? Noteert de verloskundige in het systeem het geslacht? Kan de praktijkassistent die informatie zien? Wat trouwens echt heel vervelend was is dat dochterlief bij thuiskomst werd gestoken door een wesp!!! Ja echt een wesp! In haar beentje (gelukkig niet in haar halsje of mondje)
Ik denk niet dat dat in het systeem staat. Ik denk dat ze gewoon nieuwsgierig was eerlijk gezegd. Maar ik begrijp waarom je twijfelt! Maar ik ben er eigenlijk van overtuigd dat die info niet in de computer staat. Wat fijn dat de controle goed was. Bij mij heeft mn zoontje ook de hele tijd in stuit gelegen. ik geloof dat ie bij 36 weken opeens gedraaid was. Ze draaien nog tot 35 weken zelf geloof ik.
Ja inderdaad en ik weet zeker dat gister het koppie nog onder lag dus daar heb ik ook nog alle vertrouwen in Heb me er ook maar bij neergelegd. Maar ik kreeg dat gevoel ook doordat de situatie steeds ''gênanter'' werd zeg maar. Kan het niet goed uitleggen.
Hoi Dames, hier helaas helder rood bloedverlies en krampen. Gister ochtend een scheut en avond weer. Nu is het weer over maar hele scherpe krampen dus kan ieder moment weer losbarsten. Ik ben nu even op mijn werk maar ga zo weer lekker naar huis. Dit is niets zo.
Bah, bah, bah Magnolia... Sterkte vandaag. Dikke knuffel meid! Jori, denk ook niet dat het geslacht in het systeem staat hoor. En een wesp in december?! Arm meiske, heeft ze er ve3l lastvan? Gisteren groei- / liggingsecho gehad. Koppie naar beneden, behoorlijk ingedaald, voldoende vruchtwater, hoofd en buikomtrek gemiddeld. Alleen zijn beentjes zijn behoorlijk lang. Maar daar heb ik bij de bevalling weinig last van . Ik vraag me wel af of mijn kleine slungel die schattige pakjes uit 1 stuk gaat passen. Voor de zekerheid ook maar een broekje+truitje combi in mijn ziekenhuis tas stoppen. Nog 4 weekjes... met de feestdagen vliegt dat zo om. Heb er zin in!
Magnolia dat meen je niet?! Dat klinkt niet positief meid door die krampen. Ben je ook stolsels verloren?Ik hoop voor je dat je gauw meer duidelijkheid hebt! Dikke knuffel meid! @Droppie Drie wat mooi dat alles voorspoedig lijkt en inderdaad met de feestdagen voor de boeg zijn die laatste 4 weken helemaal zo voorbij! DOchterlief heeft gelukkig geen last meer van de steek. Je ziet het ook haast niet. Heb de plek ook direct uitgezogen (had na die tijd ook een tintelende tong). Verder gekoeld met natuurazijn. Mickey hoe gaat het meid?
Heel veel sterkte Magnolia!! Je angst toch werkelijkheid geworden Snap dat je niet op je werk blijft dan! Neem de tijd en hopelijk blijf je hier wel mee kletsen?
@magnolia bah niet weer!? Wat een verdriet, wanneer krijg je een echo om uit te sluiten? . Ze zullen wel willen kijken. Heel veel sterkte. @kacheltje gefeliciteerd meid, wat leuk, eindelijk een positief lichtje. Je denkt ook niet dat het een hematologie is. Gelukkig meid. @Droppie3. 4 weken nog maagd, dat gaat hard, spannend.weer hoor. Jori.dat zijn.weinig kilo's zeg. @controle hier de.gynaecoloog liep meer dan een uur uit en iedereen stond met 3 minuten weer buiten. Hartje geluisterd thats it. Niets opgemeten, nagekeken... Baal er wel van, nu over 5 weken weer terug groei echo, inwendige echo voor ligging placenta, lengte baarmoedermond, dus alles waar ze nu ook naar zou kijken, ook goed. Laat dan maar. Had niet eens tijd om het over geboorteplan of iets te hebben. Niets. Hoofdpijn ow ja prikken wel weer.hb, kan er bij horen. Nu trouwens 7 kg aangekomen. Was bij mn dochtertje ook rond deze tijd en eindigde met 26 kg, dus ik word er niet echt vrolijk zijn. O ja over dat geslacht, ik denk dat het er evt wel instaat met een mededeling bekend bij patiënt of niet. Dus zou zomaar kunnen en zeker als je er een onderbuik gevoel geeft, beetje jammer dat ze zich versproken heeft. Als het er zo uit komt, dan weet ze.het wel al dan niet door mee te kijken of uit een dossier. Echo foto's worden namelijk bewaard, die moeten ook aan landelijke richtlijnen voldoen, dus als.die in je dossier zitten en het geslacht is toevallig op 1 van de echo's te zien dan ben je er van. Jammer.... Hoe dan ook het gaf een vervelende situatie.
Néé Magnolia... daar word je niet blij van!! Hopelijk krijg je snel een echo om alles zeker te weten!! Dikke knuffel voor je!!!! Hoe is je dag verder verlopen?? Ik sluit me aan bij mamasmeisje: Hopelijk blijf je wel hier meeschrijven!! Meijtje... wat balen dat je zo'n snelle controle had. Jammer dat ze daar nu niet even de tijd voor namen. Hier: Nu lekker twee dagen gewerkt (met gisteravond ook nog de kerstviering). Dus dat is wel erg fijn voor de afleiding. Nu echt OP!!! Vandaag wat zeurderig gevoel in m'n onderbuik en rug, maar dat vind ik niet gelijk heel gek gezien de volle dagen nu. Verder probeer ik er maar niet teveel aan te denken, want daar krijg ik toch geen duidelijkheid van. Het kan gewoon twee kanten op en maandag zullen we dat zien!!
magnolia.......wat verschrikkelijk zeg......... ik hoop echt met heel mn hart dat t niks met de beeb is kun je niet t zkh bellen voor n echo en duidelijkheid???!!!!!!
O nee Magnolia! Heb je veel bloed verloren? En ook stolsels ? Ik zou de vk bellen dat je morgen wilt langskomen.. Ik ben ook echt veel bloed verloren en dat kwam Door de hematoom, misschien heb jij ook zoiets?
Hoi dames. Wat zijn jullie lief! Tja. De combinatie met een slechte eerste echo en nu bloed en krampen is niet best natuurlijk. Ik heb geen hoop meer op een goede afloop en heb me bij een miskraam neergelegd. Of er moet een kerstwonder gebeuren. maar daar ga ik niet vanuit. Volgende week heb ik een echo. Die afspraak stond al en ik vind het vroeg genoeg. Dit is geen hematoom kacheltje. De baarmoeder zag er maandag bij de echo nog helemaal goed uit. Er zitten wat stolsels bij maar vooral de krampen wijzen duidelijk op een miskraam. Woensdag amper kunnen slapen van de pijn. Het is triest maar ik maak weer deel uit van de statistieken. C'est la vie.
Je voelt het zelf het beste natuurlijk, vind het gewoon heel k*t voor je! Heel veel sterkte meid! Ik weet helaas Hoe het voelt. .. Dikke knuffel
Magnolia echt heeeeel verschrikkelijk En dan rond de feestdagen extra triest. .... Je voelt het zelf het best natuurlijk. .... Ik blijf duimen......en hoop met je mee op een kerst wonder!!!!