Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Lief dat je het vraagt. Merk dat veel van mijn vriendinnen niet weten wat ze moeten zeggen dus niet reageren. Dat vind ik pijnlijk en daar worstel ik vandaag een beetje mee. Ik heb zo met ze meegeleefd bij miskramen en zwangerschappen en mannen problemen. En nu ik steun nog heb zijn ze niet thuis. Dat doet pijn.

Krampen doen meer pijn dan ik had verwacht. Er zal een deel psychische pijn bij zitten die het ongetwijfeld erger maakt. Het lijkt nu eindelijk Door te gaan zetten
    Veel krampen en er komen steeds meer stolsels mee.

Heb morgen een volleybal wedstrijd. Hoop dat het ergste dan over is. Sowieso gaat spelen met maandverband geen feest worden.

2. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Ooh meid! Ik vind het echt vreselijk voor je! En jammer van die vriendinnen!

Weet je wel zeker dat je morgen gaat volleyballen? Natuurlijk geeft het afleiding maar vergeet niet dat je lijf misschien rust nodig is.

Ik hoop dat het gauw voorbij is en dat dinsdag bij de gynaecoloog je baarmoeder mooi schoon is! Dikke knuffel!!!

3. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Ja. :) sport is mijn uitlaatklep. Woensdag toen het begon ben ik ook gewoon gaan trainen. Even heel erg hard tegen iets aan slaan. Heel erg fijn. :)

En mijn lichaam kan me eerlijk gezegd even wat. Verrader.
    Oei, dat klinkt wel heel bitter hè?

Ik heb een afspraak bij mijn verloskundige.
    En dan na de feestdagen maar eens een afspraak met de ha maken voor onderzoek? Ik wil de boel niet medicaliseren maar stel dat een pilletje (ik zeg maat wat) een hoop leed kan voorkomen omdat er toch iets mis met me is?

4. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Joh magnolia... je hebt nog steeds last van krampen en stolsels. Ik hoop voor je dat het snel over is!! En dat het dan schoon is van binnen!! In gedachten bij jou!!

Wat betreft onderzoeken... mocht je vragen hebben... we hebben heel wat onderzoeken gedaan:(. Tip controleer eerst wat je verzekering vergoed, want wij kregen achteraf een rekening van 1600 euro.

Hier ben ik ook bang voor einde sprookje. Heb last van menstruatie achtige pijn en heb het idee dat m'n borsten weer zijjn als anders. Maar mijn lichaam zal het denk ik weer vast houden dus maandag zal de echo het ons laten zien. Manlief vindt me beetje negatief, maar ik kan toch niet positief doen als ik dat niet voel. Verder gezegd dat ik er niet teveel aan zal denken/over praten... Omdat dat toch niet helpt.
    Ik bid om een wonder... dat het toch niet is wat ik denk. Oh ik gun het m'n dochter zo.

5. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Magnolia wat kom je als n sterke meid over!
    Respect
    Ik had zooooo gehoopt dat her toch anders zou aflopen....
    Heel veel sterkte. .....

Mickey kan me je onzekerheid heeeeeel goed voorstellen
    En snap dat positief denken niet makkeljjk is maar probeer het echt! !!
    Dat zal echt positief bijdragen!!!
    Ik hoop gewoon op een goede echo!!!!

Hier vandaag mijn laatste werkdag gehad en tegen inlevering van wat vakantie uurtjes vandaag lekker met verlof!!!!
    Ben er ook echt aan toe!!!
    Nu lekker genieten van niks moeten
    En nog qtime met mijn zoontje
    Want ja dit is ook de laatste periode dat hij alle aandacht krijgt en ook verdient!! Dus extra in de watten leggen mijn knappe aapje <3

6. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    @ Magnolia Wat vervelend dat je vriendinnen niks vragen. Helaas weten veel mensen niet hoe ze moeten reageren. Er zijn ook genoeg dooddoeners die eruit gegooid worden zoals; och je bent nog jong! Of ; Volgende keer beter!
    Dat is ook echt verschrikkelijk. En sommige mensen zeggen helaas niks...
    Ik wil je iig veel sterkte wensen en hopelijk is alles weg op de echo en hoef je niet nog aan de cytotec of curretage.
    Als sport ie uitlaatklep is, lekker doen meid! Ik begrijp het gevoel dat je je verraden voelt door je eigen lijf. Heb het zelf ook vaker geroepen. Pak ervoor en erna wel je rust!

@ mickey Hier dezelfde discussie. Mijn man vindt mij ook negatief, maar begrijpt het wel. Het is gewoon vaker fout gegaan dan goed en dat gaat je niet in de koude kleren zitten.
    Terwijl de kans op een miskraam 10% is voelt het bij ons bijna alsof de kans dat het goed gaat 10% is.
    Ik zou me niet druk maken om veranderende borsten. Je hormonen schommelen gewoon heel erg, heb er zelf ook last van. En dat menstruatie gevoel is groei van je baarmoeder.

@ Naomy Verlof alweer....Jeetje wat gaat het snel! Geniet ervan meid en geniet van de tijd met je zoontje!

7. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    [QUOTE Terwijl de kans op een miskraam 10% is voelt het bij ons bijna alsof de kans dat het goed gaat 10% is. [/QUOTE]

Wat goed verwoord!! Dat is precies wat ik voel!! ;)

8. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Kacheltje en Mickey. Meiden. Probeer ervan uit te gaan dat het goed komt. Stel dat het mis gaat wordt de pijn er echt niet minder om. En als het goed gaat heb je het begin van je zwangerschap als negatief ervaren terwijl het juist zo'n wonder is.

Ik weet dat het moeilijk is.

Naomy, wat heerlijk om verlof te hebben. Fijn om even de tijd voor je kindje en jezelf te hebben. :) heb je al nesteldrang? Met mijn dochter maakte ik de keuken wel 10x per dag schoon. Mijn man vond me hilarisch. :)

Hier is het bloeden wéér gestopt. Ik word er gek van. Wanneer zet het nou Door? Bovendien krijg je dan steeds een beetje hoop wat erger is dan weten dat het mis is.

9. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Magnolia... kan het ook niet zijn dat je alles al kwijt bent? Ik weet dat ik vorig jaar bij m'n MA ook dacht wanneer zet het nu eens echt door en toen bleek op de echo dat toch bijna alles er al uit was.
    Dus jij gaat lekker sporten vandaag?? Geniet ervan... ff lekker alles eruit gooien!! Jullie zullen vast winnen ;)!!

10. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
  11. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Magnolia jeetje wat een onzekerheid zeg.......knuffel

Jori ik zou voor isabel gaan
    Isa vind ik de leukste afk en ooo t leukst bij de andere naam

12. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Jeetje Magnolia, wat knap dat je zo snel alles weer op pakt! Hopelijk ben je snel weer zwanger of gebeurd en een klein wonder bij de echo. Kerstwondertje!

@Mickey: pfff wat een spanning bij jou! Kun je er ook met anderen over praten behalve je vriend/man? Soms helpt t om even je hart bij een ander te luchten. Toch heb ik er een goed gevoel bij bij jou meid!
    En bij Kacheltje ook!

Ook ik ken die onzekerheid hoor. Op 30-12 weer een echo maar denk steeds pffff wat als..... Aan de andere kant ben ik zo dood en dood moe en beroerd. Zo akelig. Dat bevestigd wel dat t goed gaat denk ik. Althans, daar hou ik me aan vast.
    Vandaag gewerkt en had zo verschrikkelijk veel pijn in mn zij en mn schouder. Kon niet eens normaal ademhalen. HA heeft me helemaal nagekeken en ws toch spanning. Terwijl ik naar mijn idee heel ontspannen was, ookal was t druk op de werk. Gelukkig werk ik op de goede plek en lopen er genoeg artsen rond maar toch, dit deed zo veel pijn. Moet iig meer gaan drinken want ketenen waren positief en dat kan wijzen op uitdroging. Maar krijg drinken zo slecht weg. Toch mezelf gedwongen veel te drinken en nu zijn de klachten weg.

Nu lekker thuis op de bank. Ml en dl zijn eten bij schoonouders en ik ga helemaal niks meer doen.

13. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    @magnolia: vind het supererg voor jullie en hoop stiekem ook nog altijd op een wonder en andere uitleg voor de krampen en het bloedverlies maar je zal het zelf best aanvoelen. Ook wel petje af dat je al terug aan het volleyballen bent want het jaar dat ik moeilijk zwanger geraakte en niet eens een miskraam kreeg maar gewoon ongi werd wou ik de dag/enkele dagen rond mijn ongi echt niemand zien en niks doen behalve thuis wat zitten wenen. Dus goed dat jij de volleybal gebruikt als uitlaatklep, lijkt me veel gezonder dan mijn optie ;)

@mickey83: nog even afwachten en wel begrijpelijk dat je het positivisme en vertrouwen in je lichaam kwijt bent maar hopelijk gaat een mooie echo volg week je gewoon helemaal geruststellen

@Jori:Ik heb net voor Juliet gestemd ;)

14. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    @jori Ik vind Isabel het best passen bij de naam van je andere dochter! Leuke combi

15. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    @ mickey Hoe gaat het meid ? Morgen de echo, spannend!
    @ Magnolia Hoe gaat het bij jou? Heb jij ma of Di de echo?

16. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe het hier gaat is een goede vraag... weet ik eigenlijk niet. Ik merk dat ik heel erg gericht ben op wat m'n lichaam aangeeft. Gisteren middag best erge buikpijn gehad (met een kruik naar bed gegaan). Ik had het idee dat alles eruit zou komen, had soort persdrang, maar er is niets gekomen. Had bijna het gevoel alsof m'n lichaam dat niet zelf kan. Buikpijn gelukkig wel minder geworden.

Nu nog lekker op m'n bed (dochterlief slaapt nog).... ben benieuwd hoe het straks uit bed gaat.

Al met al is m'n gevoel heel wisselend.

En magnolia... gisteren lekker gesport??

17. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Mickey hoe laat heb je morgen je echo?

18. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Mickey: jij gaat morgen een hele goede echo hebben. Geloof me nou maar. Het komt goed.

Heerlijke wedstrijd gehad. Enorme aanslag op mijn lijf. Was na afloop helemaal slap. Maar was het waard.
    overmorgen echo maar geloof niet dat ik schoon ben. Bloeden is nog steeds minder dan een menstruatie maar wel constant. Heb meer gebloed met die miskraam bij vier weken dan nu. Zwangerschapstest is ook nog heel positief. We zien wel.

19. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Om 9.00 uur echo morgen!! Ik ben heel benieuwd wat we gaan zien...

Wat vervelend die onzekerheid Magnolia!!
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij m'n MA vorig jaar ook niet veel ben verloren. Ik zat toen ook echt te wachten wanneer komt de rest... maar die kwam dus niet. De menstruatie erna was wel heftiger.

20. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Heel veel succes Mickey!

Deel Deze Pagina