lieve meiden, Hier geen goede echo!! Er klopte geen hartje meer en het was t.o.v. vorige week ook niet gegroeid!! Dus eindje sprookje. Nu heel verdrietig in m'n bed... heb net gelijk medicatie ingebracht, dus moet nu een uur blijven liggen. We hadden het begin van onze vakantie zo anders voorgesteld en ik gun het onze dochter zo erg. Ik weet het allemaal niet meer... dit is al m'n vierde zwangerschap waar we een jaar op hebben moeten wachten en de derde die fout afloopt.
Och meiske. Wat een verschrikkelijk nieuws. Ik leef zo enorm met je mee. Het is gewoon niet eerlijk. Ik herken je gevoel met betrekking tot je dochter zo. Hier precies hetzelfde. Heel erg veel sterkte. En een hele dikke knuffel van mij. Nee, nog dikker. Een hele vette knuffel van mij, zo eentje waar je fijn geplet wordt.
oooh nee mickey... ik weet helemaal niet meer wat zeggen. Dit is zoooo erg voor jullie ... ik begrijp als je zegt ik gun het mijn dochter zo hard. En wat een rot begin van de vakantie idd... ((
Oohh Mickey Nee!!! Wat vreselijk meid!!! Hier zijn geen woorden voor! Heel veel sterkte! Zei de gynaecoloog ook nog iets? ER moet toch een oorzaak voor zijn?
Shit man! Die had ik niet verwacht. Weet niet wat ik zeggen moet. Heel veel sterkte voor jou en je gezin! Xx
Lieve Mickey, wat vreselijk!! Ik heb er ook echt even geen woorden voor.... Heel veel sterkte meid!!!
Dank voor jullie lieve reacties!! Ik had een hele goede en lieve gyn. Ze ging zelfs nog een echo maken op beter echo apparatuur. Ze stelde ook een second opinion voor in een ander ziekenhuis. Ook vertelde ze dat leiden weleens onderzoeken doen. Misschien is daar wel een onderzoek waar ik aan mee kan doen. Dit bespreekt ze in artsen team. Na controle kon dan eventueel weer bij eigen gyn; maar heb gezegd dat ik die lieve niet heb omdat we daar geen klik me hebben. Vond ze prima. Woensdag mag ik bellen. Dan is ze op de afdeling, maar wil ze tussendoor wel echo doen. Zelfs de verpleegkundige waarvan ik de medicatie kreeg zei... ze is een schat dat ze dat wil doen. Net gegeten en nu weer lekker m'n bed in gedoken. Het rommelt wel, maar er komt nog niets.
Jeetje mickey dit had ik ook niet verwacht. Wat in en in triest dat dit je nu weer moet overkomen...... Ik vind het zooooooo erg voor je....... Ik wil je echt heeeeel veel sterkte wensen en heel veel kracht om dit verlies te verwerken Ik weet ook niet goed wat ik moet zeggen Vind het zoooooo erg voor je...........
Jemig dit komt echt als een schok Mickey! Had het totaal niet verwacht, wat ontzettend naar en erg voor jullie, nu ook nog eens zo vlak voor de feestdagen. Heel veel sterkte meis, ook voor je man en dochter, ook al zal zij het niet helemaal begrijpen. Ik gun jullie zo een wondertje! Sterkte ook met het afwachten nu, lijkt me heel zwaar. Magnolia voor jou wens ik ook heel veel succes en sterkte, ik hoop zo dat er toch nog een kerstwonder gebeurd! Wat begon het hier een paar weekjes geleden mooi roze te kleuren, was zo blij voor iedereen en dan komt dit nieuws.
Mickey, ik heb er nog steeds geen woorden voor! Ik vind het zo verschrikkelijk voor jullie! Ik ken het gevoel dat de grond onder je voeten vandaan getrokken wordt tijdens een echo. Ik gun dit niemand en zeker jou niet! Je hebt al zoveel geduld moeten hebben. Kun je er met je man over praten? @ Magnolia Hoe laat moet jij morgen? Ik om 11:20
Hè dames. Hier is het definitief over. Gisteren nare krampen gehad net weeën. En veel stolsels verloren zo groot als flinke knikkers. Het is nog niet over. Sterkt het gevoel dat mijn lichaam er nog iets uit aan het werken is. Ik hoop dat ik schoon ben. Geen zin in twee deprimerende echo's te moeten krijgen. 1 is meer dan genoeg. Hoe is het met jou Mickey? Kacheltje succes straks! Op naar een mooie echo .
Magnolia Hele dikke knuffel ook voor jou Wat ontzettend verdrietig en ook voor jou Mickey....... Ik vind het zooooo erg voor jullie meiden en dan in deze tijd van het jaar........ Kacheltje succes met de echo zo meis!!!
Mijn god meiden....wat verschrikkelijk! @ Magnolia ik hoop voor jou dat alles schoon is. Succes straks en veel sterkte!
Vreselijk nieuws dames... heel veel sterkte bij het verwerken en hopelijk mogen jullie snel terug zwanger zijn van een gezonde plakbeeb. Dat wens ik jullie allemaal hier alvast voor 2015: gezonde baby'tjes!
Joh magnolia... wat vervelend dat het verder ook het doorgezet!! Dan heb je toch gelijk gebaad dat het vorige week nog niet (helemaal) zo was. Dikke knuffel meis... heb je vandaag de echo?? Zijn de krampen nu wel over? Hier is het gisteren rond avond eten begonnen. Toen kwam er iedere keer als ik op toilet was en stolsel. Verder alleen zeurderige buikpijn gehad. Vanacht niets genomen. Grote kans dat ik alles al kwijt ben, maar vanmorgen toch voor de zekerheid weer medicatie ingebracht. Baadt het niet, dan schaadt het niet. Op dit moment verloor het dus precies hetzelfde als vorig jaar. Gelukkig maar, want de eerste keer was een horror verhaal. Toen heeft m'n man me s nachts in de badkamer van de grond geraapt en heb ik uiteindelijk na een dag wachten een spoedcurretage gehad met daarna nog een bloedtransfusie. Toen had ik ook mega buikpijn.. heb echt over de grond liggen krioelen. Magnolia heel veel sterkte. .... hopelijk ben je schoon