Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Ooh meiden ik vind het echt heel erg voor jullie! Het was jullie zo gegund! Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie alsnog in 2015 jullie wonder mogen verwelkomen!

Kacheltjes succes met de echo!

2. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kacheltje. .. heb jij vandaag ook weer een echo? Succes! !

3. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ja eigenlijk om 11:20 maar het loopt weer gigantisch uit...

4. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Hier een goede echo...Wil er verder niet veel over kwijt. Ik voel het verdriet van Mickey en Magnolia

5. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Geeft niets hoor Kacheltje!! Heel fijn dat het bij jou wel goed gaat!!Klinkt misschien raar, maar zo is het leven.
    Gisteren avond van vrienden ook te horen gekregen dat ze 12 weken zwanger is. Ze vond het heel vervelend om het te moeten melden, maar dat waren ze juist ook gisteren van plan. Ik ben heel blij voor ze (het is het eerste kindje). En ja het blijft dubbel... ik zal dat haar hele zwangerschap waarschijnlijk hebben en ook wanneer het geboren wordt.

6. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    @kacheltje: ben ook blij voor jou meid.

@Mickey: dat gaat idd een hele zwangerschap een dubbel gevoel blijven bij die vriendin. Hoop zoooo hard dat je snel terug zwanger mag zijn en dat dan alles gewoon helemaal goed gaat!

7. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Heel fijn maar ik begrijp je heel goed! Ik vind het ook erg verdrietig!

8. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Gadsiedarrie Mickey en Magnolia, wat erg... Ben er stil van... Heel veel sterkte en een dikke knuffel!

Kacheltje, jij gelukkig wel gefeliciteerd!

Dubbel gevoel zo vandaag...

9. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Wat goed kacheltje! Gefeliciteerd!

Mickey: hopen dat je alles kwijt bent. Wanneer moet je terug voor een echo?

Mijn gevoel klopte weer. Ik ben gister het vruchtje verloren maar er zat nog een hoop rommel voor de uitgang. Wat stolsels en het baarmoeder slijmvlies moet nog afgebroken worden al was het al goed op weg. Vanaf nu zullen de krampen moeten afnemen. Ik ga nu denk ik even lekker een uurtje slapen. Mijn man is vrij dat is erg fijn.

10. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Mickey en magnolia. .....het is zoooo verdrietig voor jullie
    Ik blijf de hele tijd met jullie in mn hoofd zitten terwijl ik jullie niet eens ken....

Kacheltje fijn dat bij jou alles goed is!!!!
    Hopelijk geeft t je wat meer rust nu deze goede echo
    Snap je gevoel to de andere dames maar je hebt zelf ook al genoeg ellende meegemaakt. ....
    Nu dus lekker genieten hoe k*t t ook klinkt voor de andere dames
    Ik heb t ook....en kijk mij alweer 33 weken zwanger........
    T is soms gewoon zo oneerlijk verdeeld. ....dat er mensen zijn die hun kind vermoorden of weggeven of op straat achter laten. ....
    En hen die goed voor een kindje zullen zorgen en er so naar verlangenen t niet mogen krijgen en zulk verdriet moeten doormaken.........

11. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Magnolia, zat je gevoel (helaas) toch goed. Veel sterkte ook meid! Vind het ook zo erg, moet er gewoon van huilen. Ik heb er geeen woorden voor....

Kacheltje ben wel erg blij voor jou! Ook al begrijp ik je dubbele gevoel op dit moment wel. Toch hoop ik dat je er nu echt van kunt gaan genieten, jouw wondertje brengt hier gelukkig toch nog een lichtpuntje! Jij hebt inderdaad ook al genoeg ellende meegemaakt en lang genoeg moeten wachten. We gunnen het je zo!

12. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Iedere keer spannend als ik dit topic open. Maar gelukkig goed nieuws Kacheltje!
    Hoop zo dat Mickey en Magnolia ook weer snel zwanger zijn! T was zo gezellig allemaal roze.

Hier vandaag emesafene gehad ivm de misselijkheid. Hopelijk kom ik zo de feestdagen een beetje als mens door. Ook de dagen weer aan het aftellen tot de echo. Nog 6 dagen wachten...vind t toch wel weer enorm spannend!

13. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Thx meiden

14. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    @mamameisje Het blijft spannend hè! Wel fijn dat je dit jaar nog voor een echo kan.
    Ik ben zelf al vanaf 5 weken aan de emesafene en het is nu een beetje onder controle. Bij mijn zoontje was het Veel erger (hg) en hielp echt niks... Als je erg misselijk bent zou ik de zetpillen vragen want een glas water 's morgens drinken gaat meestal niet helemaal goed dan. Succes met alles!

15. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Kacheltje wanneer heb je weer controle! !??

16. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    pfff dames net hier ff wat minder nieuws
    had me opgegeven om aan een studie voor zwangerschapsdiabetes mee te doen omdat ik het belangrijk vind dat er zo studies gedaan kunnen worden en dus ook mijn steentje wil bijdragen.
    Nu raden jullie het misschien al: ze belden me zonet dat mijn waarden wel degelijk afwijken en ik zwangerschapsdiabetes heb. Had dit helemaal niet verwacht en ben echt verdrietig! Om 13u moet ik naar de diabetesverpleegkundige die me dan wellicht dieet etc gaat voorschrijven maar heb er helemaal geen zin in. Wil gewoon genieten van de zwangerschap zonder die tamtam er rond. Heb nu al zooo veel spijt dat ik aan die studie mee heb gedaan want anders hadden ze me niet op kerstavond verteld dat ik zwangerschapsdiabetes heb en had ik tenminste zorgeloos de kerstvakantie kunnen aanvatten.

Ik weet wel dat het een miniscuul probleempje is in vgl met magnolia en mickey maar ben er toch helemaal verdrietig van :(

17. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    @ Lizanne Kan ik me voorstellen dag je verdrietig bent! Het is gewoon niet hoe je het je voorstelt. Ik weet alleen niet precies wat het inhoud... Je krijgt dan een speciaal dieet ?

@ Naomy Ik heb 6 jan weer een echo en eind jan de combinatietest

18. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Oh spannend kacheltje!!
    Voel je je verder wel ok?

19. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Lizanne meid dat is balen! Maarrrr vaak is het met eenvoudige aanpassingen te verhelpen hoor.

20. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Lieve Mickey en magnolia..... Tijd staat stil, wat een intens verdriet. Ik heb er geen woorden voor. Wat verschikkelijk. En Mickey ik hoop zo dat je niet weer die martelgang door hoeft. Niet schoon zijn curretage alles er op en er aan. Zo droevig de feestdagen in.
    Hele dikke knuffel meiden. Ik heb vanaf het begin gezegd dat het 2 kanten op kan en nooit het komt wel goed. Want je weet het nooit. Het is een klap als het zo is. Ik vind het zo enorm erg voor jullie.
    Hopelijk mag 2015 jullie jaar worden, maar dat is niet zeker. Ik blijf duimen dat dit verlies en leegte binnenkort opgevuld wordt door een blijvend wondertje.
    Bah meiden.... :(

@kacheltje en voor jou, wat ontzettend geluk.
    Met wondertje de feestdagen in. Is het al een beetje geland? Dat duurde bij mij heel erg lang (nu begint het zeg maar een beetje te komen). Ik ben super blij voor je dat de echo goed was :)

Deel Deze Pagina