Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @Lizanne nee daar zit je echt niet op te wachten, ik hoop dat de afwijking minimaal is en er niet al teveel aanpassingen nodig zijn.
    Je zit daar zo niet op te wachten, anders had je er misschien helemaal niet achter gekomen.
    En dat met.de feestdagen. Je mag er zeker verdrietig om zijn.

2. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Meiden, ik wil jullie toch fijne feestdagen wensen!

3. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Dank je
    Jullie ook allemaal!!!!
    Dat 2015 voor een ieder iets moois mag brengen. .....

4. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vanmorgen controle echo gehad. Helaas nog niet goed schoon. Dus weer medicatie meegekregen. Deze ga ik waarschijnlijk zaterdag en zondag weer gebruiken. Ik baal er wel van, want had liever gezien dat ik al klaar was.
    Volgende week een paar daagjes naar een hotel, maar helaas moet ik dochterlief dan teleurstellen, want ik mag niet zwemmen. Daar kan ik echt heel erg van balen... dat zelfs zulke kleine geniet momentjes me nu ff worden afgenomen.

Lizanne: Inderdaad lijkt het nu in mijn ogen een klein iets, maar als ik in die situatie zou staan zou ik er ook van balen hoor. Ik hoop voor je dat het allemaal mee gaat vallen!!

Meijtje: wat een lief en realistisch stukje heb je geschreven. Inderdaad weet je nooit hoe het gaat lopen. Dat heb ik nu ook... ben namelijk best bang dat het weer een jaar gaat duren voordat ik weer zwanger bent.

5. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    O nee Mickey! Hoopte zo dat je schoon was. Ik begrijp je frustratie en ook dat je baalt dat je nu niet kan zwemmen. Je hebt genoeg pech gehad, het mag nu wel stoppen!!!
    Ik zou het eens bij de gyn aankaarten dat je steeds zo lang bezig bent. Misschien dat ze jullie een handje kunnen helpen met zwanger worden? Ik weet niet wat daar de regels precies bij zijn maar jullie zijn nu toch een hele tijd bezig.

6. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Mickey jeetje weer een bericht waar je niet op zit te wachten. ....
    Vreselijk zeg.....
    Hele dikke knuf

7. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Hè Bah Mickey. Dat zijn zeker geen fijne berichten. Ik hoop dat na de komende ronde medicatie het afgelopen is voor je. Het zwemmen. Och meid is snap het zo goed. Ik heb het al met in bad gaan. Onze kleine snapt maar niet waarom mama niet meer met dr mee gaat.

Lizanne balen meid. Maar is idd met simpele aanpassingen in de dieet prima te managen. Achteraf gezien had ik het ook bij mijn zwangerschap van onze dochter. 15 kg aan vocht en een kind van negen pond is niet cool hoor. Dan maar een aangepast dieet.

Meijtje. Je hebt gelijk. Maar het is niet iets waar ik nu bij stil wil staan. Ik geloof namelijk heel sterk in de kracht van positief denken. Met deze miskraam bijvoorbeeld. De waarom moet mij dit nou overkomen gedachte is heel verleidelijk maar volkomen zinloos. Ik weiger mezelf zielig te vinden. Met alles wat wij hebben? Nee. Maar goed. Iedereen is anders.

Vandaag erg duizelig. Vloei ook best heftig. Maar dan ben ik sneller alles kwijt. Hoe eerder ik weer lekker in bad kan. Beter nog. Als het gestopt is ga ik lekker een dagje naar de sauna. Met champagne lunch. Omdat het kan. En dan sluiten we de dag af met sushi.

Fijne kerst iedereen!

8. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    Dankjewel allemaal voor het medeleven.

Ik ben gisteren om 13u naar de diabetesverpleegkundige gegaan en dat was toch wel ff een shock. 7 keer per dag bloed prikken en glucose waarden checken... en dat met de feestdagen, ik zag dat dus echt niet zitten. Maar ok, ik begrijp dat allemaal volkomen als het absoluut noodzakelijk is en beter voor de baby maar mijn waarden waren allemaal heeeeeel erg goed op eentje na die 94 was en max 91 mocht zijn. Een waarde van slechts 3 dat dus gerust een meetfout kan zijn. Gezien ik zelf in het onderzoek zit kon ik me daar dus absoluut niet bij neer leggen en wou dat ze dat opnieuw zouden meten maar dat doen ze niet voor de studie omdat dit geen zin heeft beweren ze. Maar ik baal dus van dat stomme kleine verschil want omwille van die ene waarde heb ik nu in de stempel zwangerschapsdiabetes en denk ik nu bij elk ding wat ik eet keihard na en dat in deze periode:balen!
    Denk dat ik het er ook wel heel zwaar mee had omdat 3 jaar geleden mijn broer is gestorven in dezelfde periode toen ik zwanger was van dl en ik nu dus graag een keer deze periode 'normaal' zwanger was doorgekomen zonder 'slecht' nieuws.

Maar goed, ik heb nu al een aantal keren gemeten en allemaal heeeeeel normale waarde zelfs ondanks zware kerstmaaltijden dus ik geloof echt niet dat ik zwangerschapsdiabetes heb.
    In vergelijking met Magnolia en Mickey wil ik hier nu echt stoppen met klagen en ik ga nog maar eens in mijn vinger prikken ;)

Iedereen het aller aller beste voor 2015. Helaas weten we niet wat dit ons mag brengen maar ik hoop echt voor jullie allemaal een gezond baby'tje en voor jullie familie allemaal ook een goede gezondheid want dat is het allerbelangrijkste.

9. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    @lizanne Dus je hebt gewoon lekker kunnen eten, wat fijn! Misschien valt het dan allemaal mee!

Hoe gaat het met Mickey en Magnolia ?

10. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Hoi dames. Ik hoop dat iedereen een fijne kerst gehad heeft.
    Hier niet. Alsof een miskraam niet genoeg is om je kerst te verzieken is onze kleine ziek geworden op eerste kerstdag. Die hangt dus nu al dagen als een zielig hoopje ellende voor de tv. Slaapt hierdoor 's nachts natuurlijk niet. Ochtend misselijkheid is sinds gister weer terug. Natuurlijk. Alweer bijna een week geleden dat ik het vruchtje verloren ben waarom in godsnaam?! Zwangerschapstest is nog mega positief. Stom lichaam. Als klap op de vuurpijl krijg ik nu ook de griep. Beste kerst ooit! Sorry dames. Ben er helemaal klaar mee.

11. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Jeetje Magnolia! Het zit jullie echt niet mee! Had jullie zoveel beter gegund. Veel beterschap voor jou en je meisje!

12. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hè magnolia... alsof de stapel ellende nog niet hoog genoeg is!! Wat vervelend allemaal zeg... een dikke knuffel en hopelijk gaat het snel wat beter met je dochter en jezelf. Al zal dat de ergste pijn helaas niet wegnemen. Ik denk aan je! !!!

Wat betreft die test nog zo positief. Ik heb nog niet getest, maar blijft hij meestal lang positief daarna. Heb dat eigenlijk nooit gedaan na een MA.

Hier gisteren en vandaag weer pillen ingebracht. Gisteren wel buikpijn op gehad, maar verlies echt weinig. Ik hoop dat alle kleine beetjes slijm wat ik verlies toch genoeg is. Vrijdag controle echo en dan zullen we het zien. Voel me verder redelijk goed. .. Wel wat vermoeid.
    Kerstdagen goed doorgekomen... normaal vind ik het leuk om zulke dagen er extra leuk uit te zien(nieuwe kleding enzo), maar daar had ik nu echt geen behoefte aan.
    Soms kan het me opeens aanvliegen en dan komen de Waterlanders weer. Vooral als ik een lief Mailtje of kaartje van iemand krijg.
    Morgen drie daagjes weg... ik hoop dat ik een beetje kan ontspannen.

13. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Jeetje Magnolia beterschap met jou en de kleine!

Mickey ik hoop voor jou dat je de volgende echo mooi schoon bent! En probeer even tot rust te komen die drie dagen en toch een beetje te genieten!

Meiden ik hoop voor jullie dat 2015 een vruchtbaar jaar mag zijn en dat je aan het eind van 2015 een prachtig kindje in je armen mag sluiten! Dikke knuffel!

14. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Mamameisje , Jij hebt morgen een echo toch ? Veel succes!

15. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Ja klopt, morgen om 12.00u
    Sorry dat ik niet zoveel mee schrijf. Ben vaak te moe en te misselijk maar lees alles wel mee hoor!

Hoe gaat t nu Mickey en Magnolia?

16. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Ik heb morgen ook weer n echo en controle
    Hoop dat we een datum voor de ks te horen krijgen

Magnolia beterschap
    En hoe gaat het met de rest van de dames?

17. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Heb je nu definitief voor een ks gekozen Naomy? Hopelijk krijg je een datum dan wordt het opeens zo echt....Heb je een datum om naar toe te leven! Veel succes bij je controle.

Hier nog steeds uitgeput en erg misselijk. Emesafene en primperan helpen niks helaas. Maar zit niet tegen uitdroging aan zoals bij mijn zoontje. Hopelijk snel beter!

18. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Echo was helemaal goed! Precies op termijn, 2 beentjes, 2 armpjes en een springende baby gezien. Hartje klopt mooi en dat hebben we ook mogen horen, erg leuk! We zijn weer opgelucht!

Verder buitengewoon veel moe en misselijk, emesafene helpt redelijk. Voorheen hele dag door beroerd, nu alleen savonds.
    Dat wordt wat morgen. Zie er een klein beetje tegenop, oud en nieuw. Probeer overdag zoveel mogelijk uurtjes slaap te pakken, dan hoop ik dat ik 12u red..

19. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ohh fijn om te horen dat alles goed was !

Probeer idd zoveel mogelijk slaap te pakken. Ik merk hier ook dat het helpt

20. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Hoe was het bij jou Naomy ?

Deel Deze Pagina