Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    controle was weer goed beeb is lekker druk en is al goed ingedaald.....alleen zn buikje meten ze telkens groter. ...zou nu al rond de 40 weken zitten.....vrijdag bloed prikken op suiker miss dat t daar aan ligt maar hoop niet dat ik dat heb.....mijn zoontje zijn buik meete ze toen ook groter. .......
    over 2 weken krijgen weer de datum voor de ks te horen
    daar heb ik nu idd def voor gekozen
    en aangezien ze deze beeb ook groter schatten ben ik daar ook blij mee en geruster!!!!

fijn dat alles goed wad mamameisje

2. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Mickey hopelijk heb je een beetje bij kunnen tanken met de paar dagen weg. Ik kies nooit meer voor pillen (als het nog eens gebeurt) omdat ik ook steeds niet schoon was. De kans is groot dat je alsnog gecurreteerd wordt.
    Baal zo, wat een leegte, en heel.begrijpelijk dat je met de feestdagen geen zin hebt in extra.
    Ik duim voor je dat het dit keer geen jaar gaat duren. Ik weet het niet, maar ik hoop het van harte voor je.
    Dat de leegte snel gevuld mag worden met een blijvend wondertje.

Magnolia pfff alles komt tegelijk, het is niet raar dat je er doorheen zit. Nog zo nuchter en sterk er.zitten altijd dagen tussen.dat je onder een deken wil kruipen en hoop dat het gevoel snel weg is. Het is niet niets zo alles op elkaar. De test kan inderdaad nog een week of 7 positief blijven. Meestal is het er.met 4 weken alles weg, maar niet altijd.

@naomy jeetje dat het buikje zo voor loopt. Hopelijk is je suiker verder goed. En over 2 weken de datum, spannend! Dan is het definitief :)

@Mamasmeisje wat mooi dat de echo goed was en rustig aan, meer.van ons hebben het een tijdje af laten weten door misselijkheid, hopelijk trekt het snel weg.

@lisanne hoe is het verder met je. Gelukkig zitten de waardes goed. Ze zullen wel een.misleiding gehad hebben. Maar je bent er klaar mee.

@hier 3d pretecho verrassend mislukt... Bij elena ook de.Eerste keer. Steeds alles.voor haar gezicht. 2handjes knie voet navelstreng, vast tegen de.wand arm, je kunt het niet bedenken.
    Favoriete houding is nog steeds stuit en placenta ligt nog steeds erg laag (kon niet helemaal naar de uitgang om te kijken) Dus best kans.dat deze er nog voor of heel.dicht bij ligt.
    Wel balen, volgende week weer eens een keer proberen haha.

Verder ben ik moe en beginnen mn bekkens nu echt intens zeer te.doen, maar alsnog sta ik er beter.voor dan met 20 weken van vorige zwangerschap.
    26 weken al weer, de tijd gaat hard.

3. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @kacheltje, balen dat de misselijkheid weer zo de overhand.neemt. Trok het bij je zoontje weg of heb je het de.Hele.zwangerschap gehad? Die misselijkheid is echt killing. Hoop voor je dat het met een paar weken minder wordt!

Jori hoe is het verder met jou? Jij bent ook al een heel eind. Wat zijn jullie plannen rondom bevallen?

4. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    @meijtje: hier alles ok eigenlijk. Ik ben van de eerste shock bekomen en al mijn gemeten waardes tot nu toe zijn supergoed dus ik blijf geloven dat ze iets mis gemeten hebben bij mij en des te beter eigenlijk dat de waarden goed zijn.
    en wel jammer van je 3D echo, hopelijk volg week beter!

verder gaat het hier ook hard: 28 weken vandaag.
    Gelukkig nieuwjaar trouwens voor iedereen.

@mickey en magnolia: je zou er voor minder even door zitten hoor. Ik zou zeker ook geen zin hebben in al deze 'feest'dagen. Hopelijk hebben jullie wat rust kunnen vinden en het enige wat ik jullie heel erg hard kan wensen is dat jullie uiterst snel goed zwanger mogen zijn van plakbeebjes!

@Noamy: ik hoop ook dat het niks met je suiker is. Niet leuk om te horen dus ;) maar al bij al valt het mij nu ook wel mee...ook wel omdat ik geloof dat ik niks heb ;) En keizersnede...ben er hier dus ook nog altijd niet uit maar toch wel kans dat we daarvoor gaan ja...collega heeft het ook gehad bij de 2de en was er veel contenter van dan van haar zware 1ste natuurlijke bevalling.

5. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    @ meijtje Wat balen van je echo! Je kijkt er zo naar uit en dan lukt het niet, frustrerend!
    @ Naomy Wel even schrikken hè! Ik hoop dat alles goed is! Ik begrijp dat je voor een ks gaat hoor.
    @ Lizanne Wat fijn dat alle waardes goed zijn! Maar je gevoel zei het al hè. ..

6. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Hey meiden, gelukkig nieuwjaar allemaal!

Mickey en Magnolia, hoe zijn jullie de dagen doorgekomen? Hopelijk wordt 2015 een beter jaar...

Hier inmiddels 38 weken onderweg, dus het begint spannend te worden. Na het weekend maar eens het zeiltje op mijn bed en de kratjes eronder. Ik twijfel nog steeds tussen een thuisbevalling en het geboortcentrum naast het ziekenhuis. Twijfel blijft waarschijnlijk tot het moment supreme, dus ik zie wel!

7. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Drie daagjes weggeweest. .. was goed. Ff ontspannen!!
    Gisteren wel lastig met afsluiting van een heftig jaar. Schoonvader plotseling overleden en twee keer een missed abortion. Je vraagt je dan af wat het jaar 2014 je heeft gebracht.
    Nu dochterlief behoorlijk ziek. Boven de 40 graden koorts. Echt zielig. Ik vind het maar niets... hoop dat ze snel beter is.

Morgen controle echo... ik hoop zo dat het goed is. Moet eerlijk zeggen dat ik dat maandverband onderhand wel zat ben.

Magnolia... vloei jij nog??

8. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Droppie drie... Waar zijn je andere twee geboren??

9. Droppie Drie

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Toen ben ik poliklinisch bevallen, woonde toen vlak bij het ziekenhuis en het leek me wel een veilig idee. Nu is het 20 minuten rijden buiten de spits. En verder van familie, waardoor opvang voor de oudste twee tijdens de bevalling wat langer duurt. Als het vlot gaat blijf ik dit keer denk ik lekker thuis. Manlief ziet dat alleen niet zitten. Hij vindt het prehistorisch, risicovol, en kijkt op tegen de rotzooi. Ach, we zien wel...

Beterschap voor je dochtertje!

10. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    @mickey: nee 2014 was wel duidelijk jullie jaar niet :( veel sterkte met schoonvader ook. En veel beterschap voor je dochter. Hopelijk valt de 1ste echo in 2015 dan wel mee nu. Soms komt het ook echt allemaal bij elkaar... en dat in deze periode...echt wel rot

@droppie drie: wow 38 weken! dat komt wel heeeeeel snel dichterbij! spannend en zooooo leuk!

11. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Helaas nog niet goed schoon. Ze vroeg of ik nogmaals de misoprostol wilde proberen. Daar heb ik ja op gezegd, met daarbij de kanttekening dat ik denk dat ik er toch te weinig op reageer. Maar we gaan het toch nog een keer proberen, baadt het niet dan schaadt het niet. Volgende week donderdag weer terug voor controle.
    Als de baarmoeder dan nog niet schoon is zal er denk ik een curettage volgen.
    Ze heeft ook nog gevoeld en de baarmoedermond stond nog open. Deze sluit namelijk wanneer hij normaal gesproken leeg is.

12. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Ooh Mickey wat ontzettend SHIT!!! Meid ik hoop dat het alsnog gaat werken en dat je volgende week schoon bent!

13. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Mickey pfffff wat een gedoe.....
    Hopelijk ben je nu snel schoon.........

14. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Nee hè Mickey....het wil niet echt opschieten hè.
    Hopelijk geeft dit net het laatste zetje en is je echo donderdag beter. Ik duim voor je meid!

15. Droppie Drie

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Gadsiedarrie Mickey, daar zit je echt niet op te wachten... :(
    Hoop dat het niet op curretage uit hoeft te lopen. Sterkte!

16. Pintie

Pintie Lid

29 nov 2013
    5
    0
    0
    Randstad
    Dag meiden,

Ik lees op de laatste pagina's vervelende verhalen, ik leef erg met jullie mee en hoop snel op betere tijden.
    Zelf hoop ik hier mee te kunnen schrijven, als jullie dat goed vinden...

Korte samenvatting...
    Eind 2011 bevallen met een keizersnede. Jaar later geopereerd aan een niche, holte in baarmoeder die steeds groter werd, veel pijn en geen mogelijkheid tot zwangerschap.
    November 2013 miskraam na acht weken hogerhand en sindsdien niks meer.

Mogen half januari eindelijk naar de gyn voor fertiliteitsonderzoek en ik ben net ongesteld geworden na onze laatste eigen poging....

Ik hoop jullie te kunnen helpen in matige slechte en goede tijden en ook mijn verhaal hier af en toe kwijt te kunnen. Ik ben namelijk een beetje overspannen aan het raken door het hele emotionele verhaal en trek het niet meer alleen...

17. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Welkom pintie
    Wat een naar verhaal......
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt in t zkh en je snel zwanger mag worden met hulp!!

18. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou meiden het loopt hier weer anders... heb hoge koorts, dus mag vandaag geen misoprostol gebruiken.
    Vanmorgen contact gehad met het ziekenhuis. Ik moet vanmiddag weer terugbellen. Ik denk zelf dat ik de griep van m'n dochter heb overgenomen, maar moet wel in de gaten houden of ik geen buikpijn krijg... anders kan het ook bij baarmoeder vandaan komen.
    Wat kan een mens zich beroerd voelen... heb geen droge draad meer aan m'n lichaam en heb de puf niet om te douchen.

19. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Oh nee Mickey wat een ellende zeg........
    Sterkte meis

20. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    @Pintie: welkom meid. Hopelijk brengt 2015 voor jou ook beter nieuws!

@Mickey: jeetje meid, je hebt echt wel tegenslag...veel sterkte meid en ik hoop dat t geluk snel mag keren en het eens meezit voor jou

Deel Deze Pagina