Jeetje Mickey! Zal het geen infectie zijn? Dat had ik namelijk. .. Misschien even bloed laten prikken? Ik hoop voor je dat je je snel beter voelt!
Waarschijnlijk gewoon griep... erge hoofdpijn, met vlagen misselijk en geen buikpijn. Bij een infectie heb je buikpijn. Toch?? Koorts is wel iets gezakt. Nu iets boven de 38.
Ja ik had toen geen buikpijn eerlijk gezegd. Tenminste niet meer dan de overige dagen van de miskraam. Ik had gewoon opeens koorts. Toen zei mijn gyn ook dat ze niet dacht aan een infectie omdat die middag mijn bloed nog gecontroleerd was maar de morgen erna voor de zekerheid gaan prikken en van het een op andere moment waren de waardes verhoogd en was het een infectie.
Ik lees net dat je koorts gezakt is, dat is positief natuurlijk. Alhoewel je natuur er ook wel wat voor geslikt hebt natuurlijk waardoor het zakt. Zou het in de gaten houden en als het het niet vertrouwd toch even laten testen
Kacheltje. .. jij had er dus ook niet veel last van. Ik heb tot nu toe helemaal geen buikpijn, maar wel goed dat je het zegt. Als ik het niet vertrouw neem ik weer contact op met het ziekenhuis. Gisteren overdag niet gevloeid en in de avond kwam het er met een straal uit. Het leek bijna wel een plasstraal. Daar schrok ik wel van omdat me dat deed denken aan m'n eerste ma, maar gelukkig is dat bij twee keer gebleven. Temp nu net onder de 38. Dus dat is wel fijn. Vanmorgen om half vijf weer pillen ingebracht... kijken of ik reageer.
@ mickey Hebben de pillen nog werk verricht? En hoe gaat het nu met je koorts? @ Magnolia Hoe gaat het bij jou? Zelf ben ik gisteren weer in het ziekenhuis geweest wederom vanwege we bloedverlies. Ze zagen opnieuw een bloedprop zitten. Ik kan nog meer bloedverlies verwachten maar moet wel elke keer bellen. Verder hebben ze mijn urine gecontroleerd vanwege het vele braken en op basis daarvan moesten ze me eigenlijk opnemen. Ik heb nu tot dinsdag gekregen met andere medicijnen en als het dinsdag niet beter is word ik alsnog opgenomen voor een infuus. @ andere meiden Hoe gaat het bij jullie? Bij sommige schiet het al echt op hè! Jeetje wat spannend!
jeetje kacheltje n bloedprop? ??!!! hopelijk ben je snel wat minder ziek maar ik vrees dat dat pas gebeurd na n week of 12 of 13....... sterkte hier gaat alles ok ben erg blij dat ik zo vroeg verlof heb genomen want kan echt heel weinig nog heb heel erg last van mn crohn ...... en nu de laatste loodjes en die wegen echt t zwaarst..... alles kost zo veel energie en die buik word steeds groter..... ook meette ze t buikje van de beeb telkens groter..... afg week zat ie al.op 39 weken qwa groei vrijdag op suiker geprikt maar heb t weekend niks gehoord dus denk dat t gelukkig goed zit zal.zo t zkh eens bellen over n week weten we de ks datum erg spannend allemaal en t komt nu echt dichterbij! !! het is echt heel snel gegaan!!
Bah Kacheltje, hoop dat deze medicijnen wel aanslaan. Zo'n ziekenhuisopname lijkt me niks. Maar uitdrogen is ook geen optie. Pas goed op jezelf! Noamy, het einde is voor jou ook alweer in zicht! Lijkt me bijzonder om de datum van de ks te weten. Hier is het maar afwachten wanneer de kleine zich meldt. En afwachten is niet mijn sterkste kant . Maar voor het einde van de maand is het eindelijk zo ver!
Hoi Dames. Nog de beste wensen voor iedereen! Kacheltje: Jeetje wat pittig! Ik hoop dat deze medicijnen wel aan zullen slaan. En misschien is het helemaal niet verkeerd om je op te laten nemen om even tot rust te komen. Dat is natuurlijk best pittig met een hummeltje dat rond loopt. Mickey: He wat verschrikkelijk dat het zo'n nasleep moet hebben. Ik hoop dat de koorts van de griep vandaan komt. Ik zou voor de zekerheid bloed laten prikken. Gewoon om het zeker te weten. Ik hoop dat het gauw over is en je weer vooruit kunt kijken. Heel veel sterkte. Naomy en Droppie Drie: Sterkte met de laatste loodjes! Welkom Pintie(?) sorry weet je nick even niet meer. Pittig verhaal. Ik hoop dat 2015 veel goeds voor jullie gaat brengen. Hier: Tja. Emotionele feestdagen natuurlijk. Zeker met oud en nieuw heb ik het niet droog kunnen houden. Maar gelukkig gaat het hier lichamelijk goed. Vrijdag ochtend voor het laatst gebloed. En ook maar een beetje bij het afwegen. Liep eigenlijk al een halve week met inlegkruisjes in. Nu dus helemaal schoon en kunnen we met frisse tegenzin aan een nieuwe ronde beginnen. Hoe lang zal het nu weer duren voor het raak is? En dan? Blijft het dan wel goed gaan? Wordt drie maal scheepsrecht of hebben we nog meer verdriet in het verschiet? Die onzekerheid vind ik killing. Oudejaarsdag heb ik bloed laten prikken. Ik ben met een hele lijst naar mijn h.a. gegaan en globaal laat ik het volgende onderzoeken: - werking van de schildklier - stollingsfactoren - vitamine B12 Ik vermoed dat ik eind van de week wel alle uitslagen heb. Misschien zit er iets tussen. En misschien was het wel botte pech. Maar ik wil voor mezelf het gevoel hebben dat ik er alles aan gedaan heb om de oorzaak te kunnen achterhalen. Niet dat god behoud het de derde keer fout gaat en ik spijt heb dat ik nu niets gedaan heb. Goed. ik moet maar eens gaan werken.
Dag meiden, Jeetje Magnolia, dit klinkt wel heel heftig, wat jij door moet maken. Ben je ook al in behandeling van een gyn? Ik heb een vraagje... Afgelopen zaterdag ben ik, drie dagen te vroeg ongesteld geworden. Normaal stop ik dan met temperaturen. Nu ben ik door gegaan en blijft mijn temp hoog? Ik ben wel heel heftig ongesteld geweest, altijd veel veel veel kramp en twee dagen bloed. Dat is het dan! Maar is het normaal dat m'n temp hoog blijft of zakt die de komende dagen nog?
ah, Toch goed onthouden. Pintie: Geen idee, ik heb geen ervaring met temperaturen. Misschien één van de andere dames hier? Nee, ik wil nog niet onder behandeling bij een gyn komen. Eerst maar eens even via de h.a. proberen. Als het goed is word ik ergens in het komende uur gebeld voor de eerste uitslagen van het bloedonderzoek. Stiekem hoop ik dat er iets uitkomt.
Hoi meiden! Allereerst iedereen de beste wensen en gezond 2015!! Hopelijk een jaar dat er veel baby's geboren gaan worden en verwekt! Kacheltje: wat schrikken van t bloed weer zeg! Gelukkig was alles goed met jullie baby toch! Kunnen we verklaren waar zo'n bloedprop vandaan komt? En vervelend dat je ook zo ziek bent! Hier nogsteeds ook hetzelfde verhaal. Ketonen 2+ in urine dus dwing mezelf te drinken. Emesafene helpt een heel klein beetje maar sinds oud en nieuw is t weer helemaal niks. Hopelijk nog een paar weekjes, even doorbikkelen dus. @magnolia en Mickey: wat duurt dat toch lang zeg voordat t bloeden stopt. Ik hoop dat t snel voorbij is en dat jullie verder kunnen. Zo'n lange nasleep lijkt me slopend. Sterkte! @pintie: bij mij daalde temp op dag van ongi of de dag erna. Nam nooit m'n temp op tijdens menstruatie, had ik geen zin in. Is je temp nog hoog nu?
Ohh mamameisje, jij ook al! Ik heb nu primperan gekregen voor een paar dagen ( mag niet langer) maar merk nog geen verschil. Morgen maar eens afwachten. @ Magnolia Succes met de uitslag! Laat je ons wat weten?
Magnolia jeetje....... Heb je de uitslagen al? Kacheltje jammer dat je geen verschil merkt zeg....... Ddrie nig ff joh dan heb je de beeb al! Gaat erg snel!
Kacheltje... hopen dat je snel door deze eerste weken heen bent en je daarna gewoon kan gaan genieten!! Magnolia... bij jou al meer bekend? Fijn dat je alweer aan de volgende ronde kan beginnen. Wat houdt precies de vitamine B12 in?? mamasmeisje... ik hoop dat er inderdaad weer kindjes gezond geboren mogen worden. En ook verwekt ff heel egoïstisch... ik hoop dat ik daar ook bij hoor. Voor alle zwangeren... geniet nog van deze periode. Voor de één langer dan de ander. En dan natuurlijk succes met de laatste loodjes!!! Droppie drie... weet je al waar je wil bevallen?? Pintie... welkom!! Hier gelukkig geen koorts meer. Alweer twee dagen pillen ingebracht, maar weinig reactie hierop. Dus ik bereid me voor op donderdag dat de baarmoeder niet goed schoon is en dat er een curettage zal moeten volgen. Ik hoop dat dit dan gelijk vrijdag kan gebeuren. Ben verder met die pillen helemaal klaar... zat vanmorgen ff te denken. Ik heb gewoon in twee weken tijd 24 van die dingen in m'n doos geduwd. Toch niet normaal meer. Woensdag en donderdag zou ik weer moeten werken. Ik weet alleen niet wat ik daar nu mee moet. Ik ben nog steeds snip snot verkouden, hoofdpijn e.d. Gisteren avond m'n duo collega gesproken en die gaf als advies om eerst aan mezelf te denken. Voor de klas staan kost toch behoorlijk veel inspanning en je moet ook weer vroeg op. En je moet er ook gelijk weer voor 100% procent zijn voor de kids. Zelf zou ik best weer willen voor de afleiding, maar ik kan me ook vinden in het verhaal van m'n collega. Wat vinden jullie hiervan??
Mickey wat erg zeg bah..... Ik hoop toch enigszins op n beetje posi nieuws voor je in t zkh Mijn advies.......even tijd voor jezelf! Rust en even tot jezelf komen Al helemaal als blijkt dat je die curretage moet meis......... Knuffel!!
@mickey: ik zou ook eerst aan jezelf denken. Voor de klas staan is niet niks en nog 3 dagen extra rust moet wel kunnen lijkt me. en al zeker als je vrijdag ook nog eens curretage zou krijgen. wel goed dat je koorts gezakt is. en jij moet gewoon zeker helemaal goed zwanger geraken en nog liefst bevallen van een gezonde baby ook in 2015
@pintie: hier ook geen ervaring met tempen eigenlijk maar dacht ook dat hij zou moeten gezakt zijn, tenzij je mss wat ziekjes bent?
@genieten vd zwangerschap: dat doe ik echt volop, ben heel trots op mijn buik(je) en al helemaal verliefd op dat druk wezentje in mijn buik. Net was hij/zij heel druk in de buik als er een deken op lag en als ik dat wegnam om te kijken hoe mijn buik aan het bewegen was door zijn/haar gefriemel stopte hij/zij weer met bewegen. Nu al een deugnietje!