Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Herkenbaar dat de kleine niet meteen bij je was na de bevalling
    Had uiteindelijk n spoed ks en door koorts van de ruggeprik moest m'n zoontje op de kinderafdeling liggen aan t infuus
    Met m'n bed kon ik daar niet heen gereden worden dus 2 dagen na de bevalling kon ik me pas in n rolstoel hengelen en naar m toe wanneer ik kon......vreselijk!.,
    Hoop dit ook niet weer mee te maken

2. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Vreselijk Naomy! Ik heb daar echt nog wel last van gehad na de bevalling. Hopelijk hebben we deze keer allemaal positieve ervaringen!

3. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Ja ik ook en vooral nu heel vaak als ik eraan terug denk breekt m'n hart
    Heb t nu ook echt uitgesproken bij de gyn dat ik het zo nooit meer wil!!
    Bij de eerste weer je niks en laat je alles maar gebeuren
    Nu zou ik echt m'n mond los trekken!!
    Heb ook n geboorteplan gemaakt hoe ik t wil en hoop dat ze er nu aan mee werken
    Ook hebben ze nu bij ons in t zkh n gental sectio en kraamsuites ( n paar op proef) als je dus een ziek kindje hebt dat die gewoon bij je op de kamer (1pers) mag
    Maar garanderen dat je zo n kamer krijgt kunnen ze helaas dus niet.......
    Dus idd we hopen allemaal maar dat t dit keer allemaal anders en beter zal gaan bij ons allen!!

4. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    succes Jori! Ik duim dat het meevalt en je goed nieuws krijgt!

5. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Al nieuws Jori? Denk aan je!

6. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Om 4 uur was ik weer thuis. De baby is echt te klein en het vruchtwater is aan de krappe kant maar voldoende. De baby vindt het verder nog wel prima in mijn buik gezien de goede ctg.

De komende twee weken moet ik twee maal per week terug komen voor een ctg, meting van het vruchtwater en een controle van de navelstrengdoorbloeding. Aan het eind van de twee weken maken ze weer een groeiecho en als dan blijkt dat de baby niet goed groeit wordt ik met 38 weken ingeleid. Als de baby goed gegroeid is mag ik terug naar de verloskundige.

Ik moet wel verplicht na de lunch op bed en volle zuivel producten gaan eten. uit frustratie heb ik maar direct een Milka reep gekocht ;)

Tis dus echt even afwachten de komende weken! Ik hou jullie op de hoogte!

Hoe gaat het met jou Droppie Drie?

7. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    En Naomy dat lijkt me echt horror dat je niet bij je baby kan komen! Maar dat komt nu vast goed! Gewoon op je strepen gaan staan!

8. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Jori
    Fijn dat je nu meer weet en IIg erg goed in de gaten gehouden word!
    Hopelijk groeit de beeb ff goed de laatste weken!!
    En goed van je choco!Huppakee

Ja idd horror pfffff maja je kunt t allemaal niet sturen en plannen
    Maar als t nu weer zo gaat trek ik m'n mond wel open hoor

9. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ohh Jori dan hoop ik voor je dat die kleine nog groeit! Wel fijn dat de baby het nog naar zn zin heeft in de buik. Ik duim voor je dat je terug mag naar de verloskundige!

10. Droppie Drie

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Fijn dat ctg goed was, maar wel balen van de groeiachterstand. Goed dat ze jullie nu extra in de gaten houden. Hopelijk doen de Milka repen en verplichte rust de kleine goed en kan snel terug naar de vk!

Ik ben inmiddels 39 weken zwanger maar voel me eigenlijk nog kip lekker. Heb niet het idee dat ik ieder moment kan gaan bevallen... Wel weer ineens vreetbuien die ik in het begin ook had. Nu we het over Milka repen hebben loopt het water me alweer in de mond! Vanmiddag had ik ook ineens waanzinnige trek in groene pepertjes. Blijft raar spul, die hormonen :)

11. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Oh die vreetbuien zijn killing!!
    Ik snak naar Mac en frietttttttttt pffffff

12. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ha meiden,
    Gisteren weer in het ziekenhuis geweest voor controle. De baarmoeder is nog steeds niet goed schoon, maar de gyn verwacht/hoopt dat wat er nog zit de volgende menstruatie wel meekomt. (En op dit moment komt er ook nog steeds een klein beetje).
    Het was namelijk niet heel erg veel meer... 1,5 cm.
    Ze kon wel curetteren, maar dat adviseerde ze niet.
    De baarmoeder stond ook niet zover meer open als de vorige keer.

Dus we wachten gewoon weer af. Na de volgende menstruatie mag ik weer bellen voor een afspraak, dan krijg ik nogmaals een controle echo.
    Daarna ga ik weer bloedprikken voor progesteron, dus om te kijken of ik wel een eisprong heb. Aan één kant hoop ik dat ik geen eisprong heb, dan kunnen ze tenminste iets doen. Al is het natuurlijk ook wel fijn als het wel gewoon goed is, maar ik ben zo bang dat ik dan weer pas eind van het jaar zwanger ben.
    En ik heb het idee dat ze verder niets voor me kunnen doen. Ik vroeg nog aan haar om clomid te doen ter bevordering van de eisprong, dus om een goede kwaliteit ei te krijgen, maar daar doen ze bij mij in het ziekenhuis is aan. Nou we wachten eerst dit allemaal weer af. Mag deze ronde niet zwanger worden, want dan zou het in oud weefsel innestelen. Dus ik hoop dat m'n menstruatie snel volgt en dat het bloeden nu snel stopt, want wil weleens van dat maandverband af na bijna 3 weken.

Sorry... is weer een lang verhaal geworden zie ik;)

13. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Jeetje Mickey sterkte en hoop dat bij je volg ongi alles eruit komt en je de ronde erna zwanger bent van n plakbeeb!!!

14. Droppie Drie

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Ik sluit me helemaal aan bij Noamy!

15. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Helemaal mee eens!;)

16. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    ik ook! :)

en helemaal niet erg van t lange verhaal. Schrijf het gerust allemaal van je af.

En snap ook wel dat je wil dat ze iets doen voor je want nu weer een jaar moeten wachten zou gewoon killing zijn. Maar wie weet komt het helemaal goed in de volgende ronde!

17. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ohh meid nog steeds niet....
    Gelukkig geen curretage! Hopelijk word je snel ongesteld en komt de rest mee! Daarna natuurlijk weer snel zwanger en niet weer maanden wachten. ...ik duim voor je meid!

18. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Hè mickey wat een nare nasleep.
    Idd hopen dat je menstruatie snel volgt en jullie verder kunnen/mogen!

Dat maandverband zuigt. Dat moet wel bedacht zijn Door een man. Sterkte.

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Mickey precies wat ik had. Let goed op jezelf dat je niet teveel bloed verlies. Mij hadden ze laatste keer pas na 2,5 maand gecurreteerd en ik was een zo slap en futloos, sliep slecht veel hoofdpijn. Allemaal omdat ze dachten dat het wel mee zou komen, niet dus :(.
    Ik heb toen ook gezegd dat ik nooit meer pillen wilde omdat het bij mij ook onvoldoende aanslaat. Gelijk curreteren geeft minder complicaties dan als het gebeurt na cytotec.

Heel veel sterkte en een hard hoofd dat het er nog uit komt, maar wie weet. Hopelijk wordt het toch wat eerder dan einde van het jaar. En dat ze je kunnen helpen. Dikke knuffel meid, het is niet niks.... Wat een begin van het jaar. Bah!

20. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou dan hoop ik niet dat je daarin ga volgen Meijtje!! Ik verlies nu ook nog steeds een klein beetje. Ik hoop eigenlijk wel dat het nu eens stopt, dan weet ik tenminste wanneer m'n menstruatie echt begint. En inderdaad wat jij ook zegt... je lichaam moet ook weer ff aansterken. Ik merk dat ik best snel moe ben en hoofdpijn heb. Al ben ik ook nog steeds heel verkouden, dus daar kan het ook nog door komen.

Wat denken jullie... wanneer zal m'n cyclus ongeveer weer begonnen zijn? Ik ben maandag voor de kerst het vruchtje verloren, dus dat is morgen drie weken geleden. Na de vorige MA heeft m'n cyclus volgens mij één week langer geduurd dan normaal, maar toen was ik wel in één keer schoon.

Deel Deze Pagina