Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Wat vervelend Mickey dat t allemaal zo'n nasleep heeft! Kan me idd nog herinneren dat Meijtje toen ook zo lang bezig was. Ik hoop ook oprecht dat je snel weer zwanger mag zijn en dat het kindje dan blijft! Sterkte!

Hier gaat het gelukkig een stuk beter! Minder misselijk en minder moe! Ben zo blij dat ik niet meer zo beroerd ben, dacht dat t nooit over zou gaan! Dinsdag wordt S 3 jaar dus ben blij dat ik me beter voel! Verder weinig nieuws, krijg donderdag weer een echo! Spannend!

2. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Kacheltje: wanneer krijg jij weer een echo? De termijnecho dan toch?

3. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    @ mamameisje
    Heb ik al gehad! Mijn volgende echo is de combinatietest de 27e. Gelukkig ben je niet meer zo misselijk meid! Ben echt heel blij voor je!
    Hier helaas wel nog steeds flink. Ik heb 5 dagen primperan gekregen en toen ging het redelijk. Nu weer over op de emesafene en het is weer bagger. We zouden eigenlijk gisteren een weekje op vakantie zijn gegaan maar we hadden negatief reisadvies van de gyn gekregen vanwege de HG. Dus vrijdagavond nog kunnen annuleren. Nu gaan we zo een midweekje naar centerparcs ( dat mocht nog net ;) )

@ Mickey Wat ontzettend vervelend dat het zo lang duurt. Ik weet niet of je cyclus al is begonnen. Het bloeden is nooit gestopt toch? Misschien dat je de gyn daar over kunt bellen. Ik heb toen nog een echo gekregen waarop ie zag dat eitjes aan het groeien waren.
    @ Jori Heb je nog een ctg gehad? Ging alles goed?
    @ Naomy Wanneer moet jij weer terug? En heb je de uitslag al van het bloed

@ de rest Hoe gaat het met iedereen? Voor sommigen wordt het echt aftellen nu hè. ..Spannend! !!

4. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    @kacheltje
    Ja bloeduitslagen waren goed dus geen suiker gelukkig!!Gewoon n forser kindje dan denken ze maja dat dachten ze ook bij m'n zoontje en was ook niet zwaarder dan gemiddeld dus tja
    ik mag morgen weer naar de gyn
    Dan horen we ook de ks datum
    Ik vind het heel eng en spannend allemaal
    En t is nu echt aftellen idd
    Maar als ik aan die ks denk en die ruggeprik word ik al gespannen dus ga alles wel even goed aangeven morgen !

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @kacheltje, na de curretage en cytotec had ik ieder 43 dagen cyclus. Daarna 39 dagen, die hebben ze me beiden laten lopen. Je merkt straks wel als je ongi wordt, want dan wordt het bloedverlies in ene veel erger, als het dan daarna niet stopt met een week, ben je niet schoon. Mijn man heeft toen zelfs nog gebeld, omdat ik er helemaal doorheen zat, ze me na 2 weken bij een vreemde ingepland hadden, toen was hij het zat, anders had ik nog 2 weken langer moeten wachten op de curretage. En was ook begonnen rond de feestdagen en in februari pas.gecurreteerd.
    Dus mijn cyclus was (zoals altijd) best lang.

Kacheltje balen dat je zo ontzettend misselijk bent. Bij mij werd het met 16 weken minder, maar ik heb nooit medicatie er voor gehad. Wat goed dat alles tot nu goed gaat.

Mamasmeisje blij dat de ergste misselijkheid over is.
    En wat leuk dat dit s morgen jarig is. Alvast gefeliciteerd. Ruim 12 weken al weer :) Zo blij ontzettend leuk :)

@Noamy fijn dat de uitslagen goed zijn. Jij bent echt al een heel eind net als een aantal anderen hier.
    Ow ik weet wat je bedoelt met ruggenprik brrr. Zie je niet maar wordt wel.Even in je lijf gestoken. Snap heel.goed dat je het door wil spreken en er tegen op ziet.
    Vandaag weet je het definitief, spannend!

@hier Ml 3 weken thuis gehad, heerlijk maar wel heel druk. Kamertje geverfd,plinten,wiegje in elkaar,kamertje overgezet, spullen uitgezocht, wat een werk...
    Alvast 1 boxkleed gehaald en wat setjes uit Duitsland met ons weekendje weg.
    Onze slaapkamer behang er af, verf er op en oude kast gesloopt, dus alle kleding in tassen en dozen tot de nieuwe kast komt. We wilden eerst het bed doen, maar ja andere plannen haha.

Nu weer beetje rust in de tent. Heb ik wel nodig, ben gesloopt pfff. Wat meer rust, meer slaap, ook voor mn bekkens, want die doen zeer.
    Nog een paar dagen en dan zit ik in 3e trimester jeej.

6. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Mickey ik hoop echt dat je gauw helemaal schoon bent en weer zwanger! Denk goed om jezelf meid!

Naomy fijn dat je geen diabetes hebt!

Mamameisje fijn dat je niet meer misselijk bent en alvast een hele fijne verjaardag!!!

Meijtje wat een werk! en wat gaat de tijd snel he?!

Hier vanmiddag weer een ctg en de controles en dan donderdag weer. Het ene moment zegt mijn gevoel dat het allemaal goed komt en het andere moment denk ik dat ik met 38 weken ingeleid wordt. Uit nood toch maar ook een pakje maat 44 gekocht! Volgens de gyneacoloog kregen we hoe dan ook een klein babytje.

7. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Ctg en de controles waren goed! Hopelijk is de groeiecho de 22e ook goed. Donderdag mag ik weer heen.

8. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Wat fijn dat alles goed was jori!!

Ik mag morgen weer!
    Erg spannend allemaal omdat die ks zodefinitief word nu
    Eng!!
    Ben ook erg benieuwd naar hoe groot onze beeb nu is

Over 3 weken zal ik dan de ks wel gaan krijgen is altijd n week eerder......het is zooooo snel gegaan allemaal niet normaal

9. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Goed nieuws Jori!

10. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Fijn Jori! Wat een opluchting... Donderdag weer zulk goed nieuws!

Succes morgen Noamy, het einde is dan echt in zicht :)

11. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    thx droppie drie
    bij jou nog alles rustig?

12. Droppie Drie

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Net wel wat eerste stukjes van de slijmprop verloren, maar verder nog geen krampje of niets. Zal nog wel een weekje duren. Bij de andere twee ging ik ook ruim over tijd...

13. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    oh dat betekent wel wat t slijm!!
    ik heb al n paar dagen best heftige voorweeen zo af en toe
    soms zo heftig dat ik m bijna weg moet puffen......
    ben bang dat deze dondersteen toch eerder wilt komen en t toch weer n spoedks word

14. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    @ droppie drie Spannend meid! Succes met alles!

@ Naomy Veel succes vandaag. Blijf het ongelofelijk vinden dat je zo ver bent en ik me dan bedenk dat ik eigenlijk ook zo ver zou zijn. Ook voor jou een spannende dag vandaag!

15. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    dank je kacheltje
    ben best zenuwachtig bllggg
    en erna naar de tandarts wat een contrast he....

lijkt me idd heel raar voor jou en ook soms niet leuk.....
    maar ben zoooo blij voor jou dat je nu zwanger bent!!!!!!

ik heb trouwens nog n half pakje mama tabletten over van davitamon
    iemand interesse??!!
    als.je mij alleen de postzegels betaald dan stuur ik ze toe

16. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @naomy spannend, hopelijk wordt het geen spoed, word je bmm opgemeten?

@Jori super fijn, het is toch schrikken...
    Hopelijk donderdag ook goed nieuws.

@Droppie drie dacht ik ook met 39,5 haha kon het kind niet zijn want ik zou pas met ruim 41 weken bevallen voor mn gevoel. Alles wat eerder komt is mooi meegenomen. Wel spannend weer lijkt me.

17. Droppie Drie

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Gisteravond van 22 tot 24 uur wel wat krampen gehad. Daarna gelukkig rustig kunnen slapen tot 7 uur. Vanochtend rest vd slijmprop verloren, maar geen krampen meer. Wordt nu toch wel spannend! Vandaag maar eens even als een dolle het huis aan kant maken en boodschappen voor de rest vd week in huis halen. Dan mag de kleine man daarna komen!

18. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    nou ik weet nog niks hoor
    word er m beetje geïrriteerd van.....
    zo vele weten t al zo vet van tevoren en pas op t laatste moment
    plus!! ze zeggen van alles en dat gebeurd dus niet.....2 weken terug zei ze dat ik vandaag de datum zou horen etc nee maar u gaan ze pas alles klaar maken voor de aanvraag voor de ks
    dus tja .....je kunt er wat van zeggen en vinden maar je schiet er niks mee op dus kunnen we weer n weekje wachten. .....
    been doet het iig goed en ze denken dat t geen kleine beeb word
    dus toch wel blij dat t dan n ks word

bmm is niet opgemeten weet ook niet of dat gebeurd??!!!

spannend droppie drie dan zal t wel snel gebeuren

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    #2839 Meijtje, 13 jan 2015
    Laatst bewerkt: 13 jan 2015
    @Droppie drie als alles in huis is, dan ben je er toch wat rustiger onder hihi. Hier zou ik nog van alles doen, maar nergens van gekomen. Hopelijk volgende week beter. Ik ga eerst even plakboeken van de 2 meiden afmaken. Want ik loop achter.

Dan het huis schrobben,.Ben ik een week of 37 denk ik haha. Ik probeer elke avond een klein beetje in te lopen, maar gaat niet zo snel....

@naomy flink balen zeg, kijk je er.naar.uit en zie je er tegenop en dan wordt het nog langer uitgesteld, weet je wel in welke week ze gaan halen? Of hebben ze helemaal niets gezegd... Bah ze denken er zo makkelijk over.terwijl het voor.jou een hele.stap is.
    Wat als.de baby wel eerder komt?

Door het meten van de bmm weten ze of je nog tijd heb, of misschien wel al ontsluiting heb. Ik ben er aan geopereerd , dus ze kijken het bij mij altijd even na.
    Dat niet in ene het kind er uit valt.zeg maar.
    Zeker met die eerste turbo bevalling kan het zijn dat er weinig reactie tijd is.

20. Droppie Drie

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    @Noamy, balen dat je nu nog niets weet! Is toch wel fijn om een datum te hebben, dan kun je er een beetje naartoe leven... Aan de andere kant, als de voorweeen doorzetten voor de datum van de ks, dan word je toch nog verrast met een spoed ks. Ik ben benieuwd hoe het bij jou gaat lopen. Als je me maar niet inhaalt! :p:D

Dat lijkt me ook best spannend Meijtje! Mijn man heeft de komende dagen 2 uur reistijd vanaf zijn werk. Ik vind het best een rustgevende gedachte dat mijn voorgaande bevallingen rustig begonnen. Heb ik tijd genoeg om hem te waarschuwen!

Deel Deze Pagina