Gadsie Naomy! Communiceren is voor sommige mensen heel moeilijk Droppie Drie spannend hoor! En succes alvast!
Bah Naomy wat een teleurstelling! Heeft de gyn ook nooit gezegd in welke week ongeveer de baby gehaald zou worden? Het staat me bij dat dit meestal rond 39 weken is bij een ks? Maar dat zal natuurlijk ook per situatie verschillen.
@ mickey Heb je al meer zicht op je cyclus meid? Is het bloeden al gestopt of misschien wel opeens meet geworden ( menstruatie) Ik hoop het voor je meid. ...Nu hang je zo er tussen in en weet je niet waar je aan toe bent! Ik had toen zo een gevoel alsof ik stil stond terwijl ik Door wilde...heel frustrerend!
ja idd een teleurstelling maar vind t ook meteen zo rommelig overkomen als er dingen gezegd worden die niet waar gemaakt worden vooral mer sit soort belangrijke dingen vind ik niet dat dit mag gebeuren maar goed ze zei wel dat ze t in de 39e week halen maar of ik die haal??!!! ik heb t gevoel dat ie eerder komt en t toch weer n spoed ks word.....
@droppie drie:spannende dagen! Jouw ventje kan nu elk moment de wereld komen ontdekken. Geweldig toch! @Noamy: ik hoop voor jou dat er snel duidelijkheid is want is idd niet leuk als ze je beloven een datum te geven en dan toch weer niet. 39 weken is hier ook standaard dus tis te hopen dat je die dan wel haalt als ze je kereltje niet eerder willen halen... @mickey83: ik hoop ook dat je snel weer regelmaat krijgt in je cyclus. Of gewoon ineens zwanger bent. nog beter! @echo's: wanneer zijn er nog echo's etc gepland! Ik duim dat alles ok is voor iedereen. Hier 2 februari de 32weken groei echo. Dan ook eens deftig bespreken wat we best doen naar geboorteplan toe. @anderen: ik hoop dat jullie snel zwanger zijn en duim alvast dat er hier snel nog eens positieve testjes morgen verschijnen!
droppie drie... ik kom hier iedere keer ff kijken of je al leuk nieuws hebt hoor !! Spannend nu het zo dichtbij komt. Heel veel succes met de bevalling!!! Noamy... jammer dat je nu nog geen datum weet, zeker omdat je het wel had verwacht. Hier alleen nog wat rood slijm. Wordt al wel wat donkerder qua kleur. Nu gewoon afwachten tot ik weer echt ongesteld word. Ik ben nu 3,5 week geleden het vruchtje verloren. Voor mezelf ga ik ongeveer uit van 6 weken, je moet toch ergens vanuit gaan. Dus dat zou nog 2,5 week zijn. Maarja het kan natuurlijk ook nog langer duren (of korter... wat ik natuurlijk hoop). Als ik dan zie hoever jullie inmiddels allemaal al zijn. Dan lijkt het alsof de tijd heel erg snel gaat. De meesten zijn alweer over de helft of staan bijna op bevallen. Klinkt misschien een beetje depri... maar ik ben er altijd bang voor geweest dat jullie allemaal (van het eerste groepje) zwanger zouden zijn en ik dan nog niet. En nu komt dat nog uit ook. Ik heb nu inderdaad ff het gevoel alsof ik stilsta. Ik kan nu niets en zit ook niet op het wachtbankje. Maar ondanks dit alles genieten we wel heel erg van onze dochter!!!!! Ben heel blij dat we haar al hebben!!!! Daarbij hoop ik natuurlijk wel dat ze nog een keer grote zus mag worden!!! (Zo ik heb weer ff wat van me afgeschreven ) Vandaag voor het eerst weer gewerkt... was ook weer heerlijk!!!!!
@mickey: ben daar ook bang voor geweest en vond het dan ook geweldig dat jullie gewoon allemaal tegelijk zwanger waren zodat niemand moest 'achterblijven' Daarom ook zo jammer dat t bij jou is misgelopen maar ik,heb nog altijd goeie hoop dat je snel weer mag volgen en dan gaat het idd heel snel hoor! Succes alvast vor devolgende ronde en goed dat je kan blijven genieten van je dochter!
Lizanne... lief berichtje van je. De tranen lopen gewoon over m'n wangen. Ben best moe van m'n werk vandaag... dan komen de waterlanders altijd al wat sneller .
Ik had precies hetzelfde! Toen ik die positieve test had en wist dat wij nog met zn tweeën 'over' waren voelde ik me aan de ene kant ook een beetje lullig. Wat was ik blij dat je dezelfde dag nog ook goed nieuws had! Ik was zo blij voor je dat ik het ook meteen aan mijn man mededeelde haha terwijl die natuurlijk nergens van op de hoogte was! Ik vond het echt geweldig dat we samen positief testte. Vind het daarom extra rot dat je dit nu moet doormaken! Ik hoop gewoon dat je snel weer zo een mooie test in handen hebt! Leef ontzettend met je mee...
Ik leef ook met je mee mickey en vind het zoo ontzettend verschrikkelijk voor je..... Kan me je gevoel heeeeel goed voorstellen Heb dan (gelukkig) nooit een miskraam gehad maar heb me ook heel lang rot gevoeld door de mmm waar we in zaten en de tijden er lor dat ik al wist dat t niet goed zat bij m'n vriend en iedereen om ons heen zwanger werd..... Jouw tijd komt ook!! En ik hoopheeeeeeee. Snel
Lieve Mickey, ik begrijp heel goed wat je bedoelt, daarom ben ik ook uit eerdere groepjes gestapt en is dit groepje opgericht. Iedereen was zwanger behalve ik, kreeg mk op mk. En maar het komt wel, niet zo mee.bezig zijn... Kon er om janken. Ze moesten eens weten hoe verloren het voelt om aan de kantlijn toe te kijken terwijl je midden in het proces wat mk/ma heet te zitten en de rest vrolijk door babbelt. Op een gegeven moment heb je geen stof meer tot praten, je vindt het leuk voor iedereen maar zelf had je het ook moeten hebben en mee kunnen babbelen. Ik kan niets zeggen om de pijn te verzachten, loze uitspraken als het komt vast snel kop op je kunt bijna een nieuwe ronde in, het steekt, want je weet het niet. Je weet het nooit. Ik kan alleen zeggen dat ik heel hard mee duim en hoop met je. Dat er na al die ellende eens wat geluk op jullie pad komt. En het mag steken, ow het deed mij toen ook zo zeer. De rest wel en je zit verloren in een hoekje. Maar weet wel, we vergeten je niet, we leven met je mee en we zijn benieuwd naar jouw beleving. Zie het niet dat je dan lastig bent, gooi het er uit. Je moet het kwijt, want het vreet van binnen. Van het allereerste groepje van mijn dochter is de laatste, die niet zwanger werd, net pas bevallen. Dik 2,5 jaar na de geboorte van eerste van de groep. Sommige hebben al zelfs de 2e, voor zij de eerste in handen had. Echt waar mijn hart gaat uit naar je. Ik deel het gevoel om zo machteloos tegen de muur aan te staan. Maar ik kan zo weinig doen om de pijn, de twijfels weg te nemen, als ik het kon, had ik het gedaan... Dikke knuf voor jou Mickey. Het is en blijft verschrikkelijk
Mooi geschreven Meijtje! En ik hoop Mickey dat je toch wat aan ons hebt en je mag gerust een potje schelden! Je hebt daar alle recht toe!
Hej meide, ik lees nog trouw mee, maar reageer maar weinig. Absoluut niet uit desinteresse overigens. Maar wil toch even op mickey reageren, er sijn al hele mooie woorden beschreven door de andere meiden en ik kan me een klein beetje voorstellen hoe het voelt. Ik heb het in een ander groepje ook meegemaakt dat ik toch als een van de laatste overbleef. Maar bij jou duurt het in iddels al zoveel langer en dan ook nog eens telkens die hoop als je toch weer positief test en daarna het verdriet, dat lijkt me bijna onmenselijk. Ik hoop en duim ook zo dat je snel weer positief mag testen en dat het dan ook goed blijft gaan. Maar het is zoals de andere zeggen helaas weet je nooit wanneer dat is en of dat nog gaat gebeuren. Toch heb ik goede hoop voor je en zoals de anderen hier zeggen als je je verhaal kwijt wilt is dit forum juist zo fijn!
Lieve kacheltje, ik sluit me helemaal aan bij de mooie woorden van de meiden hiervoor. Het is gewoon K*T, oneerlijk en frustrerend... Lucht gerust je hart!
Dank jullie wel lieve meiden!!!! Ben blij dan ik toch nog mag spuien bij jullie!!! En geniet ook zeker nog van jullie verhalen hoor... Leef mee met jullie. Dus daarmee wil ik zeggen... laat geen dingen op dit forum vanwege mij. Soms denk ik er weleens over om een nieuw forum te starten, maar nu eerst ff dit allemaal achter de rug. Nogmaals jullie zijn toppers!!!
Gewoon doen meid, schrijf updates bij ons en richt een groepje op. Het heeft mij ook geholpen. En we laten niets weg, maar we denken wel veel aan je. We vinden het verschrikkelijk voor je! Zo maar eens een was aanzetten bonusdochter heeft gisteren op der werk pot mosterd laten vallen en ja vieze werkkleding, die heeft ze vanavond weer nodig, zucht.... Dan boodschappen doen en werken. Geen zin bah...
Ik heb m'n ziekenhuis opname papieren binnen.....pffff komt wel erg dichtbij nu en vind t best eng allemaal......
Nee, nog helemaal niets... Sinds dinsdagochtend verlies ik wel veel slijm, maar nog geen weeen. Ach, ik was bij de andere twee ook ruim over tijd (7 dagen en 5 dagen) dus dat zal nu wel weer die kant op gaan.