Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    ze hebben t allemaal te goed daar bij jou in t warme badje ;)

2. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Droppie drie hoe gaat het?

3. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ja kwam ook even kijken of er al iets geboren is ;)

Hoe voel je je meid ?

4. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ha Ha... volgens mij komen we hier allemaal zo nu en dan spieken of er al wat is bij droppie drie ;).

5. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    haha, ik toch ook ja :)

6. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Nog niks hoor dames! Nu 4 dagen over tijd en ik begin het wel een beetje zat te worden. Nesteldrang en opruimwoede zijn verschrikkelijk met een rommelige man en twee kinderen. Ik heb een kort lontje en ben moe. Voor iedereen beter als het derde droppie snel geboren wordt! ;)

7. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    Dan duimen we dat ie snel komt! ;)
    Ramen al gewassen? Ananassap gedronken?... ;)

8. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Haha, nog geen gekke dingen geprobeerd nee. Morgen naar de vk. Ik zal eens vragen of ze me kan strippen. Hopelijk zet dat wat in werking...

9. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Hoi Dames!

Ik lees trouw mee maar wilde niet te veel reageren en de sfeer omlaag halen met mijn sombere gedachten en heb me op de vlakte gehouden. Inmiddels gaat het stukken beter, de pijn slijt maar het ongeduld neemt toe. :)

Mickey: dikke vette knuffel en ik hou je gewoon gezelschap. :)

Droppie drie: spannend hoor! Ik vond overtijd gaan met onze dochter heerlijk, echt zo'n stilte voor de storm gevoel. Maar dat zal ongetwijfeld anders zijn als je er al eentje hebt lopen.

Ik wilde op meer reageren maar ben het even kwijt. (mega druk en chaotisch op het moment.)

Hier gaat alles goed. Ongeduldig zoals ik al schreef maar verder goed.
    Ik denk afgelopen maandag mijn eisprong gehad te hebben. Aangezien ik bloednerveus word van ovulatietesten weet ik het niet zeker. Mijn vermoedelijke NOD is dus aankomende maandag. Fingers crossed. Dat is 5 weken na verlies van het vruchtje.

10. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    Ik duim alvast voor je Magnolia!!

11. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Droppie drie hopelijk wil ze strippen en slaat het aan.
    Ik kwam ook buurten, maar nog niets hihi.

Magnolia ook trieste gedachten mag je hebben hoor, hoort er gewoon bij. Wie weet.... Afwachten. Wel beter dat je cyclus al op gang is, duurde bij mij altijd een maand of 2 om gek van te worden.

Mickey hoe gaat het met jou meid, bloed je nog steeds?
    Wanneer moet je weer terug naar de gynaecoloog?
    Duurt lang he... Als je het zat bent dan moet je gewoon bellen om terug te komen.

Hier beetje bezig, wil wel alles klaar hebben, maar het gaat gewoon niet. Te veel rommel in huis. Morgen naar de milieustraat. Lege blikken verf weg, de kapotte kast en heel veel andere troep wat stuk versleten of vergaan is. Hupsakee lekker opruimen, kan ik weer de babykamer in.

12. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    jeetje meitje ook alweer 28 weken wat gaat t snel! !

magnolia logisch dat je je rot voelt. ...
    en wat fijn om te horen dat je cyclus weer op gang is
    nu weer afwachten en snap zeker je ongeduld. ...
    ik hoop echt van harte dat je meteen zwanger bent na alle ellende van een plakbeeb!!!

hier is t n ziekenboeg
    mn vriend begon
    toen n dag later mn zoontje (weer!!!!)
    en n dag erna ik!!
    ik word steeds zieker word echt ramgek
    ik kan al zo weinig en nu kan ik niks!!!
    net toch maar dr ha even gebeld voor mezelf en mn zoontje
    kunnen einde van de dag komen
    want miet eerst 3 afspraken af in t zkh vandaag
    de gyn
    de opname afdeling en dr anesthesist......
    heke middag dokters langs dus .....pffff

droppie 3 spannend hoor
    hoop dat t strippen iets doet bij mij tot 2x toe niks geholpen tzt

13. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Magnolia... wat spannend dat je alweer met een cyclus bezig bent. Jij was dus al helemaal schoon op de laatste echo?? Nou hopen op een mooie test volgende week!!

Droppie drie... we leven allemaal erg met je mee zo te zien. We kijken jullie droppie drie bijna uit ons beeldscherm ;). Hopen dat ze wil strippen en dat het effect heeft!!!

Noamy... beterschap. Herkenbaar hebben wij twee weken geleden gehad.

Meijtje... heerlijk dat opruimen!!

Hier hebben we het gewone leven weer opgepakt. Ik vloei nog steeds minimaal; eigenlijk alleen rood slijm. Dus ik wacht op m'n menstruatie en daarna mag ik bellen voor controle bij de gyn. Op dag 7 ongeveer.
    Klinkt misschien gek, maar eigenlijk is het nu ook wel een beetje rustig. Ik weet dat ik niet zwanger ben/kan worden, dus ben ik daar nu ook helemaal niet mee bezig. Al hoop ik natuurlijk wel dat het niet meer heel lang duurt voordat m'n menstruatie komt, maar daar kan ik weinig over zeggen.

14. NatalievK

NatalievK Lid

11 mrt 2014
    81
    0
    0
    Zuid-Holland
    Het is wel verdacht stil bij droppiedrie 😜 Zou het dan toch?!?! 😊

15. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Mickey hopelijk komt t allemaal snel weer op gang en kun ook jij verder!!! en datbje maar snel zwanger mag zijn maar dan van een plakbeeb!!!!!!!

hier.....ik ben zoooooo ziek word echt gek......
    ik kan niks en slapen is een ramp......dit is echt slopend
    leuk zo hoogzwanger vlak voor je keizersnede. ....hopelijk knap ik snel op want opereren doen ze niet als je ziek bent...
    we hebben gister eindeljjk de datum gekregen
    erg spannend en eng hoor allemaal

16. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ohh wat spannend Naomy dat jullie eindelijk de datum hebben! En aan je berichtje te lezen gaat het snel gebeuren. Ik duim voor je! Heel veel beterschap. Dat je maar snel opgeknapt mag zijn en kan gaan genieten van je tweede wondertje !

17. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Spannend Naomy! En beterschap.

Droppie drie: en?

Mickey: Ik had de dag nadat ik dacht het vruchtje verloren te hebben een echo. Die was bijna helemaal schoon. Er zaten nog wat stolsels en die ben ik de week erna verloren. Gelukkig allemaal vrij vlot dus.

Hoe voel jij je nu? Ik vind het zo rot hoe jouw verloop is. Alsof een miskraam al niet erg genoeg is.

18. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    ja droppie drie is idd veel te stil:ik denk dat droppie drie eruit gekomen is ;)

@Noamy: oooh zo spannend voor jou nu ook! Eindelijk die datum! En nu nog meer aftellen. hopelijk gaat het slapen je wel wat beter af en heb je terug nieuwe energie voor je 2de kereltje

@mickey83: die rust herken ik wel. We hebben eens een ronde overgeslaan in de 15 rondes en toen was ik ook zo blij dat ik niet de hele tijd moest denken: zou ik zwanger zijn, ik voel precies iets, ....
    Hopelijk wel snel duidelijkheid met je menstruatie en bij de gyn!

@natalieVK: hoe is het met jullie eigenlijk? Al beetje een ritme gevonden? Niet te veel slaap te kort? :)

19. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    @Jori: hoe is het nog met jou? Nog groei-echo's gehad?

20. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    @magnolia: heel begrijpelijk dat je even stil was. Vind het sowieso knap dat je nog in ons clubje blijft! Ik ben al eens uit een clubje gestapt omdat iedereen zwanger was en dan blijf je toch weer beetje achter. Vervolgens weer andere clubje gezocht met niet zwangeren. Hoop dat je snel weer zwanger bent! En Mickey ook! Jullie verdienen het!!

@droppie 3: je laat ons wel erg in spanning hoor! Maar snap ook dat mocht je zijn bevallen, dat je niet gelijk aan zp denkt!

@de rest: bijna allemaal aan t laatste stuk vd zwangerschap begonnen zie ik? Hier net in t 2e trimester beland! Gaat allemaal goed! Baby groeit goed en combinatie test was helemaal in orde ook! Nu aan het aftellen tot de pretecho op 2-2. Dan zullen we t geslacht te zien krijgen. Ben zo benieuwd!

@kacheltje:hoe ist? Nog zo misselijk? Hier alleen nog moe maar normaal moe en niet meer extreem en uitgeput.

Deel Deze Pagina