Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Ppfff hier vanochtend wakker geworden met maagpijn, misselijkheid en vreselijke diarree!!!

Naomy fijn dat jij je iets beter voelt! En balen dat de keizersnede pas zo laat is!

2. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    oh jee ka buikgriep heerst ook enorm op t moment. ...
    Beterschap

ja t is idd niet heel veel vroeger dan de uitgerekende dstum maja hun zullen wel weten wat t beste is he
    en t is zoooo aan t rommelen dus wellicht dient hij zichzelf wel aan voor die tijd

3. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Beterschap Jori!

En Noamy, hopelijk zet het rommelen door en komt de kleine boef wat eerder. Sterkte met afwachten!

4. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ja of de bevalling is begonnen. Zo had ik na deze symptomen binnen 2,5 uur een klein meisje in mn armen.
    Ik dacht ook het heerst en dat het een buikgriep was :D ;), had uiteindelijk nog een uur reactietijd en kind hing er al half uit...

5. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Beterschap meiden!

6. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    HHmmm twas hier toch echt een buikgriep :) Ben inmiddels weer een beetje beter. Heb nog wel even gedacht dat mn bevalling begonnen kon zijn........ Maar gelukkig nog niet!

7. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    jori gelukkig ben je opgeknapt

ik mag zo voor de laatste keer op controle bij de gyn....
    zoooo raar en best emo dat je t einde van de je zw nadert terwijl ik er echt wel.klaar mee ben hoor
    zie best op tegen de ks vooral de ruggeprik....hoop zo dat t deze keer allemaal in 1x goed gaat
    ben n emo wrak volgens mij......

8. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Naomy blijft toch spannend iedere keer.

Hier vanavond de combinatietest, ben me toch al de hele dag zenuwachtig!

9. Droppie Drie

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Spannend Kacheltje. Ik hoop dat alles helemaal goed is en je volop kunt genieten van je zwangerschap!

Jori en Noamy, het wordt spannend voor jullie.

Noamy, het komt vast goed allemaal. Geniet nog even van het getrappel in je buik, voor je het weet hoe je de kleine in je armen en ben je die ks weer helemaal vergeten!

Jori, gelukkig was het 'alleen maar' buikgriep. Of had je stiekem gehoopt dat het al begonnen was? Nog een klein beetje te vroeg. Nog heel even geduld!

Ik ben vandaag weer voor het eerst naar buiten geweest. Het zonnetje scheen en ik was het binnen zitten zo zat. Maar man, wat kan een conditie snel verdwijnen. Even de straat op en neer en ik was al bekaf. Zit wel een heuveltje in, maar toch... Vanmiddag maar even lekker niksen en morgen nog een poging wagen, voordat het weer gaat vriezen.

10. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    @Noamy: ik ben hier ook nogal emo hoor de laatste tijd. En ik moet nog wel even!

@droppie drie: ja dat van die conditie herken ik. Zie er al tegenop om voor t minste buiten adem te zijn. Na de vorige bevalling zoveel bloed verloren dat opstaan uit mijn bed mij al aan het hijgen bracht ;) Gelukkig toen wat bloed bij gekregen want anders had ik er wel heel lang over gedaan om terug iets te kunnen vrees ik.

@Jori: voor jou kort het nu toch ook echt wel op: 37 weken morgen! Merk net dat je precies gelijk loopt met een ex-collega van me waar ik de vorige keer ook gelijk zwanger mee was. Zij hoop te bevallen op valentijn :)

11. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Succes Kacheltje! Idd spannend, vond ik ook! Voel je je al wat beter?

@droppie drie: ja herken dat wel van die conditie! Ik dacht bij S ook dat ik in de straat wel even een rondje kon doen om de geboortekaartjes in de brievenbussen te doen maar was toch blij weer thuis te zijn!

Hier helaas weer zwangerschapsischias :(

12. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Naomy het is ook best emotioneel allemaal! En jouw KS komt goed hoor!

Kacheltje succes met de combinatietest!

Mamameisje wat balen van je Ischias! Sterkte en doe rustig aan!

Ik hoop dat mijn kindje in ieder geval de 40 weken haalt. Ik vindt die baby in mijn buik een heerlijk gevoel! AL moet ik wel zeggen dat ik het zwaarder vind dan mijn eerste zwangerschap.... Het aftellen is nu wel echt begonnen!

13. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Hier een goede echo gelukkig! Nu nog de hele uitslag afwachten

14. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    @ mamameisje Met de misselijkheid gaat het iets beter. Ik moet nog regelmatig naar de wc rennen maar zit niet meer tegen een uitdroging aan. Hoe gaat het bij jou ?

15. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    dat is hartstikke fijn Kacheltje!

16. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    kacheltje wat een super fijj nieuws! !!
    ben zooo blij voor jou

17. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ja eindelijk langs die 12 weken...pfff. ..
    Zaterdag hebben we een pretecho in Lommel. Zijn we met mn zoontje ook met 13 weken geweest, toen kon ze met 100% zekerheid zeggen dat het een jongetje werd. Ben benieuwd zaterdag. ..

Hoe gaat het met de voorweeen Naomy en Jori ?

18. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    ohh spannend kacheltje dan weet je t al lekker vroeg!!
    ga je het wel vertellen tegen ons? zelf n voorgevoel?

hier nog steeds af en toe voorweern
    en sinds vanacht echt extreme jeuk aan vooral mn handdn en voeten
    zo denk toch even de gyn bellen

19. NatalievK

NatalievK Lid

11 mrt 2014
    81
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zeker doen Noamy! Kan zwangerschapscholestase zijn en kan gevaarlijk zijn voor jou en de kleine...hoeft trouwens niet hoor! Ik heb het bij de oudste ook gehad en was niets aan de hand, maar zou het wel ff laten checken!

20. Droppie Drie

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Fijn Kacheltje, gefeliciteerd met de goede echo! En spannend zaterdag. Bij mij zaten ze er met 13 wkn mooi naast. Echoscopiste dacht een meisje te zien, maar het is toch echt een jongetje!

Deel Deze Pagina