@noamy: wat is er precies met je lever? Heb je nog contact gehad vandaag? Sterkte en hopelijk halen ze de klein snel!! @kacheltje: gefeliciteerd! Weer een jongen! Wij hebben maandagavond de pretecho en dan weten we het. Heb eerst heel lang gedacht een meid maar sinds 2 weken heel sterk het gevoel een jongen. Spannend!! @meijtje: wat vervelend dat je tabl niet aan slaat. Heb je ferro gehad? Anders misschien daar om vragen? En geen zuivelproducten tijdens het eten gebruiken want dat zou je opname van ijzer tegenwerken. Misschien wist je dat al. Wanneer gaan jullie naar de roompot? Lekker genieten! Hier gaat tie goed. Voel me steeds minder moe en kom nu gemakkelijk de dag door! Buik groeit goed, wat gaat dat snel bij een tweede zeg!
ik ben gister weer naar t zkh geweest recept gehad voor mn lever en nog n gesprek met die arts gevraagd die heeft me wel iets gerust gesteld dat zonder die test dienii morgen moet doen en dit al.torenhoog zou zijn hij me vrijdag al gehouden zou hebben.... die uitslagen van vrijdag zijn dus te hoog maar niet zo hoog dat er spoed is voor de beeb als morgen blijkt dat die galzoutrn dus idd niet goed zijn morgen dan word ik meteen opgenomen omdat de toevoer naar de baby via placenta dan niet goed meer is en dud gevaarlijk voor de beeb...... best heftig allemaal morgen licht eten en niet te veel voor als ik smiddags moet blijven dan word de baby ergens morgen avond met.spoed al gehaald met de ks........
Oh Naomy! Wat heftig meid!!! Ik wens je heel veel sterkte en probeer toch nog een beetje te ontspannen. Het duurt hoe dan ook niet lang meer en dan heb je een prachtige baby in je armen! Meitje veel plezier in roompot! En ik hoop dat je je gauw beter voelt! Ik doe mee aan buik en baby (18 maanden oude dochter) van de maand.Willen jullie op mij stemmen?
@Noamy: nog heel even meid! je bent er bijna!! @mamasmeisje: ben benieuwd naar je echo van morgen! Bij mij viel de buik bij de 2de mee eigenlijk. Had dan bij de 1ste ook wel ene fameuze toeter (kleine woog toen ook 3.9kg) Nu zegt iedereen dat ik veel minder 'dik' ben dan bij de 1ste. @ jori: waar kunnen we stemmen?
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Jori +1 Naomy spannend inderdaad licht eten. Wie weet heb je morgen al beetje in je handen. @Zuivel nee doe ik bijna niet 1 beker melk midden op de dag en soms een slok voor het slapen gaan. Verder juist sinaasappelsap om opname te bevorderen. 2 tabletten per dag, ze wilden me al naar 3 hebben, maar ik heb best wat klachten er van, dus 2 vind ik voor nu even genoeg. Roompot, morgen over 4 weken, dus net in mn eerste week bevallingsverlof. Hopelijk komt kleine meid niet veel te.vroeg dan gaat het feest niet door.
Noamy, succes vandaag. Hoop dat de galzouten niet te hoog waren en de kleine nog even binnenboord mag blijven... Jori, schattig dochtertje heb je! +1 voor buik en kindje Mamasmeisje, veel plezier vanavond met de pretecho. Ben benieuwd naar het geslacht!
@Jori: +1 @hier: net groei-echo gehad. Onze beeb zit op p95!! Weegt nu dus al 2kg700. Volgende week vrijdag intake met gyn om te zien wat het plan is. Ev vroeger inleiden, of toch ks of extra groei-echo ofzo... we zien wel. Liefst wil ik toch nog vaginaal bevallen maar de kleine moet er natuurlijk wel uit geraken
Hey Lizanne, ook al zo'n reusje! Niels was bij geboorte ruim 8,5 pond. Gelukkig wist ik dat niet van tevoren, dan was ik vast niet zo relaxed aan de bevalling begonnen . Maar om je een hart onder de riem te steken: bevalling was piece of cake; geen hechting, niks. Dus laat je niet gek maken hoor!
Hier een 8 ponder en was er ook met 25 minuten uit, had alleen een klein schaafje van haar neus, maar geen scheur knip of andere toeters en bellen. Nu wordt de kleine weer groot geschat, zat precies op de bovenlijn (wat dat betekent mag Joost weten haha) werd gezegd dikkertje.
Mijn uitslagen zijn gelukkig goed Op naar de geplande ks!! Spannend !! Hier word er ook een van 4 kilo verwacht ik ben benieuwd
@Noamy: spannend! en super dat de uitslagen nu ok zijn. Terug wat rust in je hoofd hoop ik! En dan binnenkort genieten met je 2de kereltje!
Nou ik had een kleintje de vorige keer en een hele zware bevalling met flinke knip! Dus het wil idd allemaal niks zeggen! Zoontje was 2800 gram
Naomy wat super dat de uitslagen goed zijn! @ Lizanne hier wordt ook niet zo'n dikke baby geproduceerd. Mijn dochter was 7 pond en hopelijk komt deze baby ook rond de 7 pond uit. Door de rust groeit de baby en mijn buik nu wel aanzienlijk! Mijn moeder beviel van een 9, 10 en 7 ponder. De bevalling van mijn broer van 10 pond was de makkelijkste bevalling. Zo kun je maar zien dat dat helemaal niks zegt.
Dankjewel dames voor de geruststellingen. Ik ga gewoon weer volop genieten van de laatste weekjes en wel zien hoe het gaat verlopen @mamasmeisje: en al terug van de pretecho? *nieuwsgierig *
Ja zijn al terug en het wordt een MEISJE!!!! Zijn super gelukkig! 2 meiden straks, leek me altijd al super! Alles zag er verder prima uit! Kleine druktemaker!