@mamameisje ik vindt je test op de 7e ook al aardig donker vandaar dat ik denk de 8e. Maar de 9e zou ook heel goed kunnen hoor. Anyway zoals al gezegd is heb je je moment super benut door rond dat moment te klussen Ik ga voor je duimen!
Je hebt je eisprong 24 tot 48 uur na je LH piek. Dus 7e en 9e lijkt me prima en inderdaad voor de zekerheid de 11e ook nog even. Moet toch bijna goedkomen deze maand
En nog even mn testjes op een rij (sorry word er zo gelukkig van) De onderste is van vanochtend, volgens mij klopt t verhaal wel van de verdubbeling van HCG. Ik duim dat jullie me gauw achterna komen!
@blaadje: overduidelijk!! Heb je de afgelopen 2 weken symptomen of dingetjes gehad die in de vorige rondes anders waren? Ik las al veel meer slijmverlies. @hier: vandaag ovutest weer lichter dus denk dat mn ei geweest is afgelopen weekend. Ben benieuwd!!
Hoi dames, Mamasmeisje en Meijtje ik ken jullie nog van het juni-2013-topic. Mag ik nog meekletsen hier? Wij zijn in mei 2013 begonnen en het is nog steeds niet gelukt. Ik baal ontzettend. Ik weet ook dat het nog geen jaar is en dat we al een kindje hebben, maar zoals al eerder gezegd als je eenmaal een tweede wilt dan duurt elke maand te lang... Heb niet alles gelezen. Maar zag al een zwangere. Gefeliciteerd en hopelijk volgen er meer. Ik ben net ongesteld geworden... baaldag.. en gaan op voor de volgende ronde.
@whoppie meid welkom! Jij gaat nu dan ook al naar ronde 11. Klopt wij zijn ook niet (meer) zwanger. Wat jammer dat het tot nu toe nog steeds niet gelukt is. Hier kunnen we allemaal onze harten luchten en elkaar steunen, velen zijn toch ook al bijna een jaar of net wat langer onderweg. Inderdaad 1 zwangere tot nu toe onder ons. In de hoop dat we allemaal toch snel mogen volgen! Hoe is het met jou? Lang niet gesproken. Balen van je ongi en natuurlijk mag je mee schrijven! @mamasmeisje, spannend! Ik hoop het zo voor je.
ZWANGER: Blaadje: xx jaar, 2e kindje - ronde 5 - 14 november 2014? NOD lijst Dee-tje: 25 jaar, 2e kindje - NOD ?? April - ronde 5 (*maart ronde 0) Derde: xx jaar, 3e kindje - NOD 2 april - ronde 9 Evi83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 23 maart - ronde 11 (12 na stoppen pil) Jori: 27 jaar, 2e kindje - NOD 11 maart - ronde 0 Kacheltje: 26 jaar, 2e kindje -NOD - ronde 0 Lizanne84: 29 jaar, 2e kindje - NOD 6 april - ronde 12 Mamasmeisje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 21 maart - ronde 10 Marrie84: 29 jaar, 2e kindje - NOD xx april - ronde 12 Meijtje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 1 april? -ronde 11 (of weer ronde 0) Whoppie: xx jaar, 2e kindje - NOD 8 april - ronde 11 Hopelijk klopt het, Whoppie ik heb je er tussen gezet. Je ziet dat er meer zo lang bezig zijn. Hoop zo voor ons allen.
Hoi allemaal! Is er nog ruimte voor eentje meer hier?? Ik ben 28 en heb een zoontje van 15 maanden en we zitten nu inmiddels middenin ronde 11 voor een brusje. Voordat ik zwanger werd van mijn zoontje (in ronde 3), heb ik een MA gehad met 10 weken (wel zwanger in ronde 2). Toen mijn zoontje een half jaar was besloten we voor een tweede te proberen, dit lukte zowaar meteen. Echter ik voelde eigenlijk direct dat het niet goed was en het bleek een BBZ te zijn Dit is inmiddels bijna 9 maanden en 10 mislukte rondes geleden...(cyclus is tussen de 24-26 dagen) De moed zakt me zo langzaam aan een beetje in de schoenen...in mijn omgeving lijkt iedereen 'zomaar' zwanger te worden zoals ze dat gepland hebben (alsof dat kan?!?!?) en 'je bent nog jong' en 'gelukkig heb je er al 1' kan ik inmiddels niet meer horen Ik zou het heel fijn vinden om hier met jullie mee te kletsen! Ik hoor het wel!!
@NatalievK natuurlijk! Welkom! Raar he, zo lukt het en de volgende keer lijk je in geen mogelijkheid zwanger te worden. Jammer dat je ook sterretjes heb. Zijn hier meerdere die zo lang bezig zijn en de moed zit bij iedereen in de schoenen hier. Maar toch hebben we 1 zwangere onder ons. Het is inderdaad helemaal een ramp dat de ene na de ander zwanger blijkt te zijn. Voor ons staat het leven op dat gebied stil. En inderdaad je hebt er 1 of je bent nog jong, zijn de standaard kreten. Ik kan me er ook boos om maken. Wat een machteloos gevoel het af en toe geeft. Sommige zullen ook zeggen zo lang zijn jullie nog niet bezig of een jaar is normaal. Maar als je vrij snel van de eerste zwanger bent en de tweede wil niet lukken is het een bittere pil en we lopen er met zn allen tegenaan.
@Whoppie @Nathalievk, Welkom! Gezellig dat jullie mee komen kletsen Vind het persoonlijk super fijn om hier wat herkenning te vinden in andermans verhalen. Heb net zelf begin maart een v.mk gehad na eindelijk zo blij te zijn dat ik zwanger was gezien mijn cyclussen erg lang zijn.. En nu dus weer opnieuw beginnen en met frisse moed er tegen aan. Al hoewel ik er denk ik nooit meer zo onbezorgd in zal staan als voor mijn v.mk, maar goed, ik heb wel weer zoiets van oke, we gaan er gewoon nu weer voor. Meer kan ik niet doen, helaas. @Blaadje, Ze lopen hartstikke goed op, mooie testjes meid!
Over leuke opmerkingen gesproken trouwens ja... Ik word daar ook wel zo moe van. Kreeg ook te horen na mn mk, Ach ja jullie zijn toch jong en vast binnen no time weer zwanger!' Pfff, serieus? Hoe weet jij nou weer hoe snel of langzaam ik zwanger raak, alleen aan de hand van ons leeftijd. En wat ik al helemaal strontvervelend vind is dat mijn schoonfam constant zit te pushen van, 'Nou jullie mogen wel een beetje opschieten met die tweede he, is wel leuk, een broertje of zusje, teveel leeftijdsverschil is ook niet leuk.' Ik dacht wow, ff rustig aan zeg hey, mijn dochter is 1 jaar, en JA we willen een tweede maar je moest eens weten..... Het lukt niet even zo pats, boem! Echt niet leuk. Want die mensen weten natuurlijk niets van dat we al lang bezig zijn of een mk. hebben gehad. Mensen denken niet na over wat ze zeggen! O ja, nog zo een.. Ja jullie moeten wel snel met die tweede komen, want we willen wel een jongen hoor nu, anders kan niemand de naam doorgeven! (Ook schoonfam ) Dan word ik wel fel he! Zeg altijd, mag blij zijn als ons nog een kindje gegund is ongeacht wat het is, wij vinden alles goed, en zijn met beiden even blij!
@nathalievk en whoppie: welkom!! Gezellig dat jullie mee komen kletsen! Wat een grote groep hebben we al nu en allemaal in hetzelfde schuitje. Is fijn dat we hier allemaal kunnen kletsen en ons hart luchten. @meijtje: de groep is nu best groot, zullen we een ledenstop doen anders is t overzicht helemaal weg denk. Dus na whoppie en nathalievk geen nieuwe meer? Is dat op 1 of andere manier door te geven aan t beheer of in de titel aan te passen?
Hoi meiden... mag ik dan misschien ook nog met jullie meekletsen net voor de ledenstop?? Ik lees al een tijdje met jullie mee, maar was er nog niet toe gekomen om te reageren. Ik hoop dat het mag, want dit is wel de groep waarbij ik veel herkenning zie. We wachten namelijk allemaal op die positieve test met daarna een kloppend hartje op de echo.
@Mickey ik heb jouw naam al een aantal keer onderaan zien staan inderdaad. Jij mag er zeker nog wel bij. En als er wat is, mag je het natuurlijk melden Stel jezelf even voor dan 'weten' we ook jouw verhaal @mamasmeisje, ledenstop mag niet in de titel of iets. Het is een openbaar forum, liepen met september club toen ook tegenaan. Enige wat we kunnen doen is een club maken, daar mag je mensen in accepteren of weigeren, die kan je op privé zetten enz. Maar ik ben er mee eens dat we een leuke groep hebben zo en dat anders het overzicht weg is.
@opmerking mijn zus na mijn eerste mk. Ben je zwanger? Je bent zeker zwanger,ik voel het gewoon zeg het nou, mam zegt niets. Dus ik klap er bovenop ja ik ben zwanger en deze is ook niet goed, heb je nu je zin met je grote bek. Nu weet je het gefeliciteerd en gecontroleerd met weer een missed abortion van je zussie. Hopelijk ben je nu gelukkig...... Ik was er zo klaar mee en sindsdien doet ze dat ook niet meer. Bij mn eerste 3 zwangerschappen wel. Pfff zo vermoeiend! Ken er ook niets aan doen dat het zo lang duurt...
Alle nieuwkomers welkom! @blaadje wat een prachtige tests! Super! Ik hoop voor ieder op een goede ronde! @ blaadje hoe gaat het verder met jou?