Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ja dat dacht ik ook al hihi

2. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    @mickey83: hoe is het nog met jou? Nieuwe cyclus al begonnen?

3. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    dank dames!!!

leuk mamameisje weer n dochter
    idd hier krijgt iedereen de tweede van hetzelfde geslacht lijkt wel hahaha

kacheltje leuk zeg ook weer n jongen! !.t is okk gewoon zoooo handig
    je kunt alles her gebruiken!!!!

4. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat leuk twee van hetzelfde geslacht!! Nou ik wil wel met jullie meedoen hoor... lijkt me best leuk nog een meisje;)!! Al vertelde m'n schoonmoeder dat ze rond de miskraam had gedroomd dat ik ooit nog een jongetje zou krijgen. Ik hoop dat het waar is dat we ooit nog een kindje mogen krijgen ;)!!

Hier nog aan het wachten op de menstruatie. Maar ik denk dat hij zo rond het weekend komt. Dit gezien het feit dat ik denk ik m'n eisprong heb gevoeld. Nu maar hopen dat dat ook daadwerkelijk zo was. Afscheiding wordt al iets donkerder, dus hoop echt dat het zo is.
    Dus al met al nog niet veel nieuws hier.

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @Mickey alle 2 net zo welkom he. Je zal er even op moeten wachten, maar ik denk wel dat jullie uiteindelijk mogen genieten van nog een kleintje. Hoe lang de weg gaat worden en wat er allemaal op het pad komt weet inzet, maar het is een mooi streven.

Eindelijk een ongesteldheid, eindelijk van de zijlijn. Klinkt raar, maar ik hoop zo voor je dat het doorzet en dat je niet nog eens gecurreteerd hoeft te worden.
    Dat het nu eens klaar is. Jullie weer alle zorgen rondom wanneer eisprong, wanneer knuffelen, martelbankje.
    Toen ik er weer.weer op mocht was ik aan het juichen. Eindelijk een stap verder eindelijk weer een beetje hoop.
    Ik denk veel aan je, gewoon omdat ik weet om zo te zitten als jij. Iedereen zwanger en je gunt het iedereen, maar je had het jezelf ook gegund. Jij wil ook zwanger zijN. Het is zwaar om van voor af aan weer dat circus in te gaan.
    Voel je nooit bezwaard om jouw zorgen angsten en martelgang martelgangen van het bankje te delen. Wij zitten nu misschien in een andere fase, maar we weten allemaal nog dondersgoed hoe hulpeloos en verloren we ons voelde.
    Dikke knuf. Ik hoop echt dat je snel weer kunt beginnen.

6. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ik sluit me helemaal aan bij Meijtje, wat heb je dat goed verwoord !

7. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Mickey ik hoop dat je menstruatie heel gauw doorzet! En dat je gauw aan een nieuwe ronde kan beginnen! Of beter nog dat je niet meer ongesteld wordt omdat je direct weer zwanger bent!!!

8. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel lieve meiden!!!!

Het is nog niet helemaal doorgezet, maar verwacht het wel binnenkort! Dochterlief had het alweer haarfijn door toen ik naar het toilet ging: "Mama, waarom heb je dat witte daar (=maandverband)? Is dat een beetje vies met bloed?" Hoe bedoel je bijdehand ;).

9. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    even snel een berichtje
    vandaag is ons zoontje joàh senn geboren
    een hele heftige keizersnede....
    ruggeprik die weer niet meteen goed ging en ik die ademnood kreeg tijdens de ks door de ruggeprik te hoog was gezet en de baby flink omhoog was gaan zitten.....
    zuurstof gekregen en slaapmiddel. ...dacht echt dat ik dood ging. ...
    ook door de eerdere ks en operaties ging t noeizaamen duurde het langer en is hij zelfs met de vacuüm gehaald
    heb erg veel pijn maar ontzetten blij en dankbaar voor ons knapperdje

10. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Oohhh Naomy!!! Heb vanochtend nog aan je gedacht! Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! En wat een mooie bijzondere naam! Meid wat een heftige bevalling! Laat je goed in de watten leggen door iedereen! Hopelijk kan je wel genieten!

11. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    Gefeliciteerd Noamy! Wat heftig wel weer die bevalling! Blij dat alles uiteindelijk goed gekomen is!
    Hopelijk gaat het herstel vlot, heb je snel minder pijn en kan je volop genieten van je kleinste mannetje!

12. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Gefeliciteerd Naomy! Wat heerlijk dat je je mannetje nu eindelijk hebt!
    Jammer dat het weer zo verlopen is, ben blij voor je dat het achter de rug is! Hopelijk knap je snel op!

13. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Noamy, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Wat een prachtige naam! Wat jammer dat de keizersnee weer zo'n drama was! Sterkte met de pijn de komende tijd en ik hoop dat je vooral zult genieten van jullie kleintje!

Meijtje hoop voor jou ook dat het snel weer raak mag zijn. Grappig he dat kinderen dat gelijk zien dat maandverband. Mijn kids vroegenwaarom ik een luier aan had, hihi...

Ik heb wel alles gelezen hoor meiden, maar het lukt steeds niet te reageren. Sorry daarvoor!
    Hier gaat het trouwens nog prima. Alleen balen dat mn man komend weekend voor een week naar Amerika gaat. Baal daar wel erg van, alle zorg voor de kids en huis op mezelf en toch beetjeangst dat er iets mis gaat en ik dan s nachts alleen ben. Maar goed ben mn zkhtas al aan het klaarmaken en leg telefoon naast me met spoed nrs. De kans is natuurlijk klein dat de baby zich in de 35ste week aandient.

14. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    @mickey83 en derde: zo grappig die kindjes van ons he! mijn dochter zei bijna een jaar geleden eens tegen mij op het toilet: heb jij confituur (jam) in jouw broek? :)

15. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    @derde: niet leuk nee om er alleen voor te staan, zeker niet met al 2 kids! Mijn man heeft de afgelopen 5 weken erg drukke weken gehad op t werk (momenteel ook weer de nachtdienst) dus ik stond er ook quasi alleen voor (maar dan gelukkig nog maar voor 1 kindje) en vond het ook maar niks. Heb al paar keer huilbuien gehad van vermoeidheid! Gelukkig is er nog 1 zware week te gaan en dan zou hij weer terug wat meer tijd hebben voor ons.

Ik neem trouwens ook altijd de telefoon naast mij in bed als ik s nachts alleen ben. Heb ook veel schrik dat er iets gebeurd en ik dan alleen ben maar normaal gezien zal je kleintje nog wel wat langer blijven zitten he! En voor je t weet is de week weer om.

16. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Noamy, gefeliciteerd!! Wat een bijzondere naam, heel mooi! Wat balen dat je ks zo heftig was zeg. Maar gelukkig heb je je er doorheen weten te slaan. Nu lekker genieten van je kleine mannetje. Hoop dat je herstel vlot zal gaan!

Vanochtend met Niels zijn eerste grote uitstapje gemaakt; 1,5 uur in de auto naar opa en oma, en weer terug. Mijn vader moet door omstandigheden een paar maanden in bed blijven, dus kon niet op kraamvistie komen. Had hem al wel via skype laten zien, maar zo heerlijk om mijn mannetje in zijn armen te kunnen leggen. Nu weer lekker thuis een middagje bijkomen van alle inspanningen.

17. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Noamy: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!! Hopen dat het herstel beter gaat dan de ks zelf!! Geniet van de kraamtijd en je kleine mannetjes!!

18. NatalievK

NatalievK Lid

11 mrt 2014
    81
    0
    0
    Zuid-Holland
    Noamy van harte gefeliciteerd met je kleine mannetje meid!!! Wel balen dat de ks zo heftig was zeg!! Ik hoop dat je snel opknapt en kan gaan genieten van je twee mannetjes! Mooie naam trouwens😊

19. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vanmiddag het ziekenhuis gebeld voor weer een controle echo. Moet donderdag om 3 uur!! Ben benieuwd... ik hoop zo dat ik dan echt schoon ben!!
    Wel een gek idee dat ik nu aan een nieuwe cyclus begonnen ben waarin ik weer zwanger mag worden.

20. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Oh Mickey wat spannend weer! Hoop echt voor je dat je schoon bent! Misschien zien ze op de echo ook al mooie eitjes rijpen. ..

Deel Deze Pagina