Naomy gefeliciteerd met jullie mannetje, leuke naam! Heel veel sterkte met herstel, balen dat het weer mis moest gaan. @maar Mickey ik hoop zo dat je schoon bent. Spannend weer en ja raar he dat je in ene er weer voor mag gaan. Toch een tijdje stilgestaan en nu mag je door. @derde +1 mijn man is 35 en 36e week weg. Polen, beetje balen en hoop zo dat de kleine niet zo vroeg komt. Ik hoop met je mee. Het is even bikkelen, maar door de weeks ben ik altijd alleen, dus ik weet eigenlijk niet beter. Maar als je het niet gewend bent, dan is het bikkelen. Einde van m n zwangerschapsverlof gaat hij nog eens 3 weken, wordt ook wennen 3 weken alleen met een puber een peuter en een baby. Ik vind het best spannend En ik hoop dat ze niet zoveel huilt als elena want dan ga ik zeker wel huilen haha
Jeetje, paar dagen niet gelezen hier en er is alweer een baby geboren! Gefeliciteerd Noamy! Hopelijk herstel je spoedig van de zware ks en kun je volop genieten! Wie nu nu de volgende? Jori? Hier gaat tie goed! Lekker bezig met inspiratie zoeken voor de babykamer! Zo leuk! Hebben een vrij kleine kamer voor de baby dus is passen en meten maar heb al zoveel leuke ideeën!
enk inderdaad dat ik de volgende ben maar je weet het nooit natuurlijk! Naomy hoe gaat het met jou en het herstel? Ik hoop dat het zo rustig is omdat je aan het genieten bent!
heej ladies hier gisteren thuis gekomen het gaat ietsje beter maar heb echt nog enorme pijn.... lig lekker boven met de kleine en daar blijf ik voorlopig maar.....t is echt vreselijk als ik mn bed uit moet naar t toilet blllggggg auuwww heb ook echt een mega snee!! komt omdat de beeb groter was maar dus ook door die verklevingen. .... joàh doet het iig goed !! en heb de kraamhulp ook nog lekker tot vrijdag dus Hulp genoeg! ! hoest met de rest van de dames?! jori spannend zeg de laatste loodjes! even spammen
Wat een schatje noamy! Sterkte met de pijn en je herstel! Fijn dat je nog zo lang hulp hebt! Geniet van de kleine! En jori jij bent denk de eerste inderdaad! Ben je het al zat? Of gaat het nog prima? Meijtje oeh jou man gaat zelfs twee weken weg! Inderdaad pittig, maar ook de angst dat de bevalling eerder begint ofzo. En mn zoontje heeft het steeds over vliegtuigongelukken (mh17 en nu die van de week in taiwan ofzo) dat ziet hij op het nieuws. Dus da helpt ook niet mee. Vanmorgen is hij vertrokken, heb toch wel even zitten janken van de stress en hormonen, zag er al tijdje tegenop. Nou ja, hopen da de dagen voorbij vliegen! Mickey hoop ook dat je schoon bent en fijn dat je inderdaad weer het gevoel hebt dat het vanaf nu weer raak kan zijn. We duimen allemaal heel hard dat je snel weer zwanger mag zijn en dat de kleine sich nu mag vasthouden! Sorry als ik iemand vergeten ben.
Oohh Naomy wat een prachtig kereltje! Hier gaat alles verder nog prima en ik voel me goed dus wat mij betreft blijft de baby nog eventjes zitten
Naomy hoe gaat het met je? Wat een heerlijk plaatje is joàh Derde, 1,5 week hij is 16 maart weer terug, dus ik hoop dat daarna de kleine komt. 18e zou ik prachtig vinden (ik 7e en Ml 11e jarig hihi) maar ik ga er niet vanuit. Hoop dat de kleine snel en goed indaalt. Nog 2 weken en dan zwangerschzwangerschapsverlof, het gaat zo hard. Jori inderdaad jij bent bijna aan de beurt. Mickey hoe is het meid.... Dikke knuf.
Ik duim ook voor je mickey! verder is het idd wat rustig bij iedereen Hier alles ok. Vrijdag nog eens naar de gyn om te horen wat we gaan doen met onze P95 baby en gezien mijn geschiedenis bij de vorige bevalling (het inwendige scheur-verhaal ). Zelf zou ik heel graag bevallen rond 20 maart. Lijkt me ideaal zo 1 weekje te vroeg, maar uiteraard valt dat niet te plannen tenzij met een inleiding...
Wat een mooi mannetje Noamy! Lekker genieten! Hopelijk gaat alles goed! Hier gaat het allemaal goed verder. Voel me nu eigenlijk kiplekker. Wel wat last van ischias maar pijn valt mee. Ga hiervoor naar bekkentherapeut en die heeft me wat oefeningen gegeven. Kleine meid aan mn buik te zien goed Succes Jori met de laatste loodjes! T kan ieder moment beginnen!
Hier ziek. Bol van vocht, benauwd van de verkoudheid kuchen, snotteren, en ontzettend moe. Hoofdpijn, spierpijn. Snel tintelende voet, super irritant. Maagzuur omdat kindje nog zo hoog ligt De bewegingen vind ik super leuk in mn buik, hoop gewoon dat ik me snel beter voel, want die kleine van 2 heeft tomeloze energie en ligt die op bed dan eist een 15 jarige de nodige aandacht, dus kan ik nog niet op tijd naar bed, want dan gaat ze nachtbraken. Die moet ik om 22 00 naar bed schoppen. Zo eerst kijken of kleine meid een uurtje wil slapen. Ze kan zonder maar ik op dit moment niet.... Erg he
Helaas nog niet veel verder!! Het is nog steeds een beetje troebel!! Ik heb na mijn bezoek gelijk op HCG geprikt of dit al uit m'n lichaam is. Ik vroeg hoe nu verder... ze wilde eerst HCG zien en eventueel overleggen. Na twee uur belde ze dat HCG kleiner is dan 1. Dus dat is uit mijn lichaam. Nadat ik vroeg hoe nu verder zei ze dat het geen actief weefsel is, dus dat we over drie weken weer telefonisch contact hebben. Dit is dan nadat ik progesteron geprikt heb. Ik had telefonisch contact terwijl ik met een paar collega's wat zat te eten net voor de ouder avond... daar baal ik nu wel een beetje van. Toen ik er net over na dacht had ik haar toch wel meer vragen willen stellen. Mag ik nu zwanger worden? Wat is het dan voor weefsel wat er zit? Kan dat geen kwaad...etc. Dus ik denk dat ik morgen ochtend toch weer even naar het ziekenhuis bel om te vragen. Of ik de gyn nog kan spreken/mailen over deze vragen. Wat denken jullie ervan... nog ervaringsdeskundigen op dit gebied?? Als ik dit toch allemaal had geweten, dan had ik gelijk voor curettage gekozen (helaas weten we zulke dingen niet van te voren).
meijtje Beterschap mickey wat n onzeker heid toch weer kan me voorstellen dat je dsn met vragen achter blijft die je beantwoord wilt hebben dus idd gewoon lekker terug bellen hoop dat t weefsel geen kwaad kan en je nu verder kunt om zwanger te worden!!! jori nog rustig??!! lizanne idd goed navragen allemaal dat t niet meer zoals de vorige x gaat bedankt voor de complimenten!! joàh is zo n heerlijk kereltje heerlijk zoet en lief! met mij gaat t beetje bij beetje ook wel ietsje beter lig nog veel.op bed maar heb gister voor t eerst mn avond eten beneden gegeten verder zal ik ook op advies van de vk die hier de nacontrole deed psychische hulp in moeten schakelen omdat ik echt n soort van trauma heb van de ks ii word vaak snachts in ademnood wakker......schijnt trauma verwerking te zijn en t zit me best wel hoog allemaal..... hopelijk kan ik het op die manier een plekje gaan geven......