Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Je hebt groot gelijk mickey, jouw lichaam jouw plan

Hier gaat het gelukkig beter en mag zoontje thuis uitzieken

2. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Gelukkig kacheltje!
    Komt t door t buikvirus wat nu heerst?
    Ik heb er nl ook sinds 2 dagen last van en m'n zoontje heeft t ook al gehad.....

3. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Hey dames! Ik was jullie ff kwijt... kennelijk was mijn abonnement ermee opgehouden :(

@Meijtje, nog maar een paar dagen werken! Alles netjes af kunnen ronden / over kunnen dragen? Geniet van je verlof!!

@Mickey, pff... nog steeds die nasleep... Goed dat je nu het heft in eigen handen neemt. Als je lichaam het niet zelf oplost, is het tijd voor actie! Hoop dat je snel weer vooruit kunt kijken. Knuffel!

@Jori, over tijd alweer! Hoop dat je weer beter bent als je gaat bevallen. Beterschap en geniet van je bolle buik! Nog heel even en het gerommel in je buik blijkt weer gewoon van je darmen te komen ;) (de eerste dagen na de bevalling vergiste ik me nog wel eens, zat ik te genieten van de bewegingen... bedacht ik me ineens dat de kleine al lang in zijn wiegje lag!)

@Noamy, al contact gehad met de huisarts? Na zo'n heftige ks lijkt het me idd verstandig om professionele hulp in te schakelen om het trauma te verwerken. Gelukkig is Joah een lief ventje, geniet er van!

@Lizanne, fijn dat je toch vaginaal mag bevallen! Weet je al wanneer ze gaan inleiden of is er nog geen datum bekend?

@Kacheltje, fijn dat je zoontje weer thuis is. Was vast wel even schrikken, zo'n klein mannetje in het ziekenhuis. Beterschap!

Hier gaat alles z'n gangetje. Niels is erg lief, maar wordt 's nachts nog wel vaak wakker; elke twee uur :( Dan ben ik een half uurtje bezig met voeden en verschonen en kan ik 1,5 uur slapen. Ben nu dus wel lekker brak. Komende week is het vakantie, dan ga ik hem maar gewoon proberen te troosten / sussen zonder de borst te geven, want ik moet het hem toch af gaan leren om elke 2 uur te drinken 's nachts. Eerder durfde ik hem niet te laten huilen 's nachts want m'n dochter moet gewoon naar school dus moet wel een beetje uitgerust zijn.

4. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ja hij heeft buikgriep en een luchtweginfectie maar hij was opgenomen vanwege uitdroging.

5. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Gelukkig gaat het weer ietsje beter Kacheltje!

Succes met Niels Droppie Drie. Vind het altijd wel heftig om een klein babytje te laten huilen. Maar voedingen om de twee uur na vier weken is geen doen meer. Hij krijgt wel genoeg voeding?

Hier bijna geen keelpijn meer maar een kriebelhoest.... Of ik daar nou zo blij van moet worden met mijn dikke buik..... Ondanks dat ik de baby in mijn buik nog heerlijk vind heb ik wel een beetje het gevoel dat mijn lichaam faalt. Ik heb namelijk het vermoeden dat het weer uitkomt op meerdere malen strippen en vervolgens zwakke weeen waardoor ik naar het ziekenhuis moet voor opwekking (zo verliep het bij mijn dochter ook) In de natuur zou ik gewoon een olifantsdracht hebben....... (sorry ik heb even een klaagmomentje)

Fijn weekend meiden!

6. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ohh Jori...ik begrijp je klaagliederen. Ik vind eigenlijk dat je nog positief bent! Ik zou het echt al gehad hebben hoor...
    Ik hoop voor jou dat strippen niet nodig is en dat alles vanzelf (snel) op gang komt.
    Heb je het er trouwens nog met je man over gehad wat je zo dwars zat van de vorige bevalling ?

7. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Klaagliederen? Ik schreef toch echt klaagmoment haha

8. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    ohhh jori nog geen beeb......jeetje die zit wel heel erg lekker zeg....
    hopelijk komt ie snel!!!!

hier n klein mannetje met wat meer krampen en harde ontlastinf zo af en toe echt n klont waar hij last van heeft
    iemand tips? ?!!

9. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Kwam even kijken of er al weer baby nieuws was maar nog niet.
    Hopelijk komt t snel op gang Jori! Succes!!

10. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Meiden bedankt voor de opbeurende berichten! hahaha Kacheltje klaagliederen leuk automatisch woordenboek ;)

Ja manlief en ik hebben alles uitgepraat en misschien ben ik ook wel een klein beetje hormonaal :) Hij vindt het gewoon moeilijk om zijn emoties en gevoelens te uiten helemaal als er anderen bij aanwezig zijn. De support die ik van hem tijdens de bevalling krijg is dus meer lichamelijk dan dat hij gaat roepen: kom op lieverd je doet het hartstikke goed! Nou ja dan moeten de verloskundige en de kraamverzorgster dat maar doen! En qua gemak van de bevalling bedoeld hij gewoon dat ik niet veel bloed verloren ben enzo en daar heeft hij natuurlijk gelijk in.

Als er wat gebeurt probeer ik jullie te informeren meiden!

11. Droppie Drie

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Wordt nu echt spannend Jori! Je hebt nog 10 dagen om spontaan te gaan bevallen toch? Maar misschien is het wel goed om je mentaal voor te bereiden op een inleiding. Is toch helemaal geen falen?! Je buik is gewoon TE goed voor de kleine :)

Noamy, gaat het om harde ontlasting bij de kleinste of de grootste kleine man? Je oudste zoontje kan je appelsap geven, dat werkt hier vaak goed. De kleinste is lastiger. Misschien kan je hem even temperaturen? De thermometer kan de kringspier net een prikkel geven om wat actiever te worden. Sterkte!

De nachten gaan hier ietsie beter. Als Niels al na 2 uur wakker wordt, blijkt dat voornamelijk te zijn doordat ie half stikt in opgeboerde zure melk. In plaats van weer te voeden kan ik hem gelukkig troosten met een aai over zijn bol of soms een speentje. Door hem minder vaak te voeden kan zijn slokdarm ook een beetje tot rust komen, want die zal wel pijn doen door het vele opboeren van melk. Ik denk dat ie verborgen reflux heeft. Dinsdag maar even overleggen op het cb...

12. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    @ naomy Hier wilde de thermometer ook wel eens helpen. Hoe gaat het nu?

@ Jori Spannend joh! Kom elke dag even kijken. Voel je je nog steeds goed? Wanneer heb je weer een afspraak bij je verloskundige ?

@ Mickey Hoe gaat het met jou meid? Nog contact gehad met je gyn?

13. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Droppie Drie ik zou inderdaad even met het CB overleggen! Dat klinkt inderdaad als verborgen reflux.

Hier nog steeds geen bevalling. Morgen heb ik weer een afspraak bij de verloskundige met een echo en inwendig onderzoek. Ik hoop dat ze me dan kan strippen. (Bij dochterlief uiteindelijk na vier maal strippen bevallen inclusief weeënopwekkers door onregelmatige weeën)

14. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Sterke met de laatste loodjes Jori!

Mickey: Hoe is het met je?

(Ik lees nog regelmatig mee om te Kijken hoe het met iedereen gaat)

15. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    Hey magnolia!! terug zwanger zie ik??? Fantastisch gewoon! Voorzichtig gefeliciteerd meid! Hopelijk nu een plakkertje he!
    Heel leuk dat je nog eens komt kijken!

@ Jori: ik bewonder je geduld! ;) Hopelijk kan ze morgen strippen!

@mickey: hoe gaat het met jou? je niet laten doen he!

16. Droppie Drie

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Hey Magnolia, leuk dat je hier nog ff langs komt. En... gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik duim mee dat je deze zwangerschap mag uitdragen en over een maand of 8 een wolk van een baby in je armen sluit!

Jori, ik kwam ook even spieken, maar nog geen nieuws zie ik... Hopelijk kan je gestript worden en gaat het wat in werking zetten!

17. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Magnolia!!! Van Harte Gefeliciteerd!!! Ik hoop ook een plakker voor jou!

Nu nog die plakker voor Mickey!!!

18. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Hee Magnolia! Gefeliciteerd!! Spannend tijd weer! Hoop dat alles goed mag blijven gaan! Kom je je test ook nog aan ons showen? Vind ik altijd zo leuk om te zien :)

@jori: succes meid!! Blij dat dit jaar geen schikkeljaar is want anders zou t spannend zijn als 29-2 in de buurt zou komen! Hihi. Benieuwd wanneer de kleine komt!

Hier weer een klein beetje beter aan t worden. Flinke verkoudheid gehad, beetje grieperig. Baal ik echt van want vrijdag naar 9 maanden beurs en wil gewoon nog zoveel doen nu.

@mickey: hoe ist ermee? Trek je t nog een beetje? Hoop zo dat alles snel achter de rug is en dat je verder kan! Dikke knuffel want t lijkt me zo confronterend hier voor je!

19. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    @ Magnolia Gefeliciteerd meid! Hou je ons op de hoogte?

@ Jori Succes vandaag bij de verloskundige. Hopelijk levert het wat op vandaag

@ Mamameisje Beterschap meid!

@ Mickey Hoe gaat het met jou ?

20. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Bedankt allemaal! Onwerkelijk maar ja. :)
    Jori, hoe is het nu?
    Mickey, hoe gaat het met jou?
    Mammasmeisje: wat balen, het heerst ook enorm.

Hier de foto: :D die kans om hem te showen laat ik niet schieten. :)
    De eerste was van 10 dpo. laatste van gister. De mvm test, die er onder ligt, is nog van de vorige zwangerschap maar ik kan hem niet weggooien.

Deel Deze Pagina