Nog niet, denk dat ik dat volgende week dinsdag pas doe, en ook gelijk moeders voor moeders bel. Hoe is het met jou? Gaat het goed?
Nou meiden een ego berichtje: Sinds gisteravond een aambei en striae!!! Zojuist bij de verloskundige geweest en strippen was niet mogelijk. Mn baarmoedermond is echt nog een tuitje en hard.... Vrijdag naar het ziekenhuis voor serotoniteitscontrole. Hopelijk kan de gynaecoloog me dan wel strippen.
@ Magnolia Hier gaat het nu wel goed, alleen extreem vermoeid maar hb was 7.5. In het begin veel last gehad van bloedverlies maar nu gelukkig niet meer. @ Jori Balen dat ze niet kon strippen! Hopelijk vrijdag meer succes. En ja striemen...heb er helaas veel overgehouden aan de zwangerschap van mn zoontje. Was nauwelijks bijgekomen en op het laatst opeens heel veel vocht vast gehouden ( zwangerschapsvergiftiging) en toen kwamen ze anders alle kanten. Hoop voor je dat het bij die ene blijft!
Magnolia van harte gefeliciteerd! Ik duim voor een plakbeeb. Je testen lopen in ieder geval mooi op! Jori jeetje, je moet wel geduld hebben zeg. Ik hoop dat ze vrijdag meer kunnen doen! De kleine vind het wel gezellig in je buik! Hier wordt het langzaamaan ook spannend, maar ik verwacht dat het zeker nog wel 2 weken blijft zitten. Ik laat het uiteraard horen! Ik volg jullie nog steeds
magnolia jeeeeejjj wat een goed nieuws! ! Gefeliciteerd jori wat duurt t lang!!!! hi hi derde t schiet zeker op bij jou!!! ik MOET even n foto spammen sorry!!!
Mooie foto Noamy! Hoe gaat het met je? Geneest de wond goed? Hopelijk kunnen ze morgen iets doen Jori! Ze kunnen je toch niet laten lopen zo? Begreep dat ze nooit langer wachten dan 42 weken en die grens komt wel steeds dichterbij. Hoop op een februari kindje voor je Voel jij al veel beweging Kacheltje? Ik heel af en toe een schopje wat steeds duidelijker wordt. M'n placenta ligt tegen de buikwand dus dat dempt behoorlijk. Volgende week 20 wkn echo.
Klopt ze laten mij niet langer dan 42 weken doorlopen dus uiterlijk word ik woensdag ingeleid. Wat heel gek was ik zat vanavond in bad met dochterlief(ze is 18 maanden oud). Ik heb haar vanaf de geboorte 12 weken borstvoeding gegeven. Ze wijst wel eens naar mijn borsten maar verder geen aandacht. Nu deed ze in bad ineens aanstalten om met haar mondje naar mijn tepel te gaan..... Ik schrok en moest ook wel lachen en manlief vond het ook heel grappig. Dochterlief vond zichzelf ook erg komisch. Maar hoe komt ze erbij om dat te doen???? Zal dat nog een soort van instinct zijn? En dat uitgerekend terwijl ik hoogzwanger ben.....
Hhm nog niet aan gedacht. Zou natuurlijk kunnen.... Mickey meid hoe gaat het met jou? Heb je de gynaecoloog alweer gesproken? Meid ik hoop zo dat je gauw een goede echo hebt! Dikke knuffel!
Sorry meiden ben ik ook weer. @Mickey, hoe is het gegaan allemaal tussendoor. Kun je het nog een beetje dragen, of zet je de bijl er in en is het klaar. Dan maar kunstmatig de restjes er uit. Denk vaak aan je. Ik vind het zo verschrikkelijk en ik weet zo goed hoe het voelt. Dikke knuf! @Naomy wat een heerlijke foto. Ik snap dat je die niet achter kon houden. @magnolia gefeliciteerd! @Jori succes strakjes... de kleine blijft wel lang zitten zeg. @voor sommige alweer de laatste loodjes, spannend! Hier klaagmodus, kleine is groot met 34 weken 2550 gram boven de bovenste lijn. Daarnaast houd ik vocht vast, niet normaal, maar bloeddruk goed, dus doorlopen maar. Verder slaan ijzertabletten niet aan, hb verder gezakt naar 6,2, ging ondanks tabletten van 6,9 naar 6,4 en nu 6,2... Nu wat sterkers en maagbeschermers, die natuurlijk ondanks aanvullende verzekering niet vergoed worden. Mn bekkens zijn killing maar nog steeds beter dan vorige zwangerschap, dus klaag ik niet teveel over en door mn lage bloeddruk kukel ik snel ergens tegenaan of bijna om. Lijk net dronken. Met 37 weken weer controle en kijken of er misschien al wat Schot in de zaak zit. Hopelijk nog een echo tegen die tijd. Het getrappel is heerlijk, geniet van de kleine in mn buik. Nu is het meer gedraai. De kleine ligt wel met hoofdje naar beneden, jeej! Volgende week lekker weekje roompot. even er tussenuit, heerlijk!
@meijtje: dat is ook allemaal niet niks! Als ik zo verhalen lees besef ik weer hoeveel geluk ik heb dat mijn zwangerschap zo vlotjes verloopt. Ik ben afgelopen zaterdag nog 6km kunnen gaan joggen en hoop zondag nog een keer te kunnen gaan. Verder fiets ik nog elke dag naar het werk en terug en voel me best wel superfit. Net trouwens weer controle gehad voor een streptococcen-wisser. Wordt hier standaard genomen bij een vaginale bevalling. Verder alles prima. Er staat wel nog een extra groei-echo gepland nu om beter te kunnen inschatten hoe dik onze beeb gaat zijn En nog een consultatie om te zien of er al ontsluiting is zodat ik kan ingeleid worden in de week van 16 maart. Nog 2 weekjes werken en dan is het al bijna zover! Ik kijk er echt wel naar uit en hoop zo hard dat de bevalling vlotjes gaat deze keer!