Sorry meiden een ego berichtje: zojuist controle gehad bij de gynaecoloog. Ik heb te weinig vruchtwater en baby is nog steeds klein. Morgen moet ik mij melden voor een inleiding. Geen thuisbevalling maar dat is niet anders. Alles voor een gezonde baby!
@Jori: ai dat is minder nieuws. Maar morgen dus een baby in je armen! Heel veel succes meid! Ik duim voor een vlotte bevalling en vooral een gezond kindje in je armen. 28/2/2015 it is!
Jammer dat je niet thuis kan bevallen Jori, maar morgen is het de GROTE dag! Spannend hoor... heel veel succes!
Ff snel korte reactie via tel! ! Jori... Heel veel succes morgen!! Ik wens je een hele goede bevalling... denk aan de beloning. Ben je van je dochter wel thuis bevallen?? Reageer binnenkort uitgebreider.
Meiden bedankt! Ik kijk er ook echt naar uit! Wel gek een bevalling op bestelling. Maar toen ik hoorde dat de baby het niet meer fijn heeft was ik direct om en laat die inleiding maar komen! Als het lukt hou ik jullie op de hoogte!
Wat goed van je meid! Ik ben bij mn zoontje ook ingeleid en vond het ergens wel rustgevend, je kunt alles regelen en weet precies hoe en wat. Vond het top dat ik me kon 'voorbereiden'
Denk aan je Jori! Veel sterkte en hopelijk zet het goed door! Noamy wat een geweldige foto! Hebben jullie die zelf gemaakt of een fotograaf? Heel leuk!
Hup Jori, heel veel succes en hopelijk gaat alles gesmeerd. Zet um op.... Zo spannend. @Lizanne, nog 2 weken, super zeg. Hopelijk heb ik kleine ook eerder, wordt ook zo groot geschat. We.zullen zien. Spannend he.
Hallo lieve meiden! Om 16.45 uur is onze zoon Silvijn met een keizersnede geboren. Wemaken het goed! Binnenkort uitgebreid verslag.
Eindelijk daar is hij dan!! Volgens mij hebben we vandaag allemaal een paar keer hier gekeken Jori... van harte gefeliciteerd! Ben benieuwd naar je verhaal, want een keizersnede was toch niet de bedoeling? GA ER NU MAAR LEKKER VAN GENIETEN!!! En je natuurlijk lekker laten verwennen!!
Gefeliciteerd! !! Een zoon, had je niet verwacht hè!! Wat leuk joh! Ben ook benieuwd naar je verhaal, denk dat je zoontje de inleiding niet zo fijn vond. Last je lekker verwennen, het is niet niks allemaal. En lekker genieten