Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Meijtje, Jan 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NatalievK

NatalievK Lid

Mar 11, 2014
    81
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wow Meijtje!!! Gefeliciteerd meid!! Ik hoop dat je snel opknapt en dat je lekker kan gaan genieten! 😊

2. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    1,304
    0
    36
    Brabant
    Wauw! 2 baby's geboren op 1 dag!

Gefeliciteerd Lizanne met Eva! Klinkt inderdaad als een bevalling zoals hij hoort te gaan! Zo ging mijn eerste bevalling ook. Geniet van je kleine meid!

En ook gefeliciteerd Meijtje!! Dat is ook heel snel gegaan zeg! Hopelijk voel je je snel beter! En ook jij genieten van je kleine meid!

En nu derde nog! Spannend! Voel je al iets?
    En dan ben ik de volgende al? Pfff raar! Totaal niet mee bezig natuurlijk. Ik geniet nog volop van het zwanger zijn en van mn buik die steeds groter wordt.

3. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

Mar 8, 2013
    929
    92
    28
    Jeetje wat gaat het opeens snel!
    Gefeliciteerd Meijtje! Wat heftig allemaal! Hoe voel je je verder ? Hopelijk knap je snel op!
    Wat een leuke Namen trouwens weer!

4. noamy

noamy Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    3,671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Even snel tijdens de nacht voeding! !!!

Meijtje en lizanne van harte gefeliciteerd met jullie meiden!!!
    Lekker genieten van elkaar
    Ik reageer snel even weer op iedereen hoor meiden
    Maar hier is t druk! !!!!
    Een ziekenboeg met griep
    En met mij gaat t allemaal nog steeds niet helemaal lekker.....

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

Nov 24, 2011
    5,086
    187
    63
    Lizanne gefeliciteerd met Eva!
    Super dat het zo goed gegaan is :) Hier ging de bevalling ook als een zonnetje alleen daarna was het een beetje rommelig.

Voel me verder goed hoor meiden, op katheter na ben ik overal al vanaf gelukkig. Beetje moe moe maar dat gaat over. Ik heb er niet zoveel last van gehad
    Heb anderen meer laten schrikken. Een derde kind wordt afgeraden omdat mn baarmoeder te lui is. Bij een volgende zal een bloeding nog groter worden....

Maar voor nu genieten. Leuk dat we op dezelfde dag bevallen zijn.
    En nu jij nog derde! Ja de kleine zat boven de bovenste groeilijn, dus is nu al een bollie, ben blij dat ze niet is blijven zitten tot 40 weken, wat had het dan geworden? ;)

6. mickey83

mickey83 Bekend lid

Dec 30, 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meijtje van harte gefeliciteerd! !!!Jouw dochter is er lekker vroeg bij! Hopelijk kna je zelf snel op! ! Hoeveel bloed heb je gekregen? ? Ga er maar lekker van genieten nu! !!!

7. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

Oct 24, 2013
    1,533
    5
    38
    @meijtje: gefeliciteerd! Wat grappig dat we op zelfde dag en rond zelfde uur zijn bevallen! Hopelijk knap je snel op van hèt bloedverlies. Ik was er toch enkele dagen heel suf van maar je klinkt alleszins alsof het allemaal ok komt. En wat een bollie van een dochter inderdaad! Geniet ervan! Benieuwd ook wat de grote zussen er van vinden!

En geen derde kindje meer, dat komt misschien wel even hard aan niet? Dacht te herinneren dat jullie nog wel eentje hadden gewild. Maar ja nu gewoon genieten van dit wondertje!

@ derde: 21 maart vond ik zelf ook een hele mooie datum dis ik duim dat het voor jou dan mag gebeuren! Succes alvast!

8. Meijtje

Meijtje VIP lid

Nov 24, 2011
    5,086
    187
    63
    @Mickey ik heb 2 zakken bloedtransfusie gehad, zat vanmorgen op hb 4... Na 4,5 liter verlies houden ze je goed in de gaten.

@Lizanne leuk he. Ja we zijn super blij met ons meisje.
    Ze doet het zo goed. Ene zus is nog niet geweest, die moet naar school en daarna werken, die andere vond de kamer veel interessanter dan de baby haha.

Ja we wilden altijd graag 3 kinderen, maar of het wijs is.... Dat denk ik niet. Maar eens goed bespreken als alles over is.

Voor nu genieten van het nieuwe leven

9. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

Aug 1, 2013
    1,735
    10
    38
    Meijtje, jij ook van harte gefeliciteerd met je dochter! Fijn dat je je al zo goed voelt, 4,5 liter bloedverlies is niet niks... En wat een mooi geboortegewicht voor 3 weken te vroeg!
    Geniet van je kleine meid en doe lekker rustig aan!

Derde, nu jij! Succes met de allerlaatste loodjes. Geniet nog even van het getrappel IN je buik. Ik verlang daar stiekem wel eens naar terug, maar een 4e kindje gaat hier waarschijnlijk niet komen.

10. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    Meijtje Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

Hoe gaat het nu met jou?

Heel veel sterkte met het herstel!

Dikke knuffel!

11. Meijtje

Meijtje VIP lid

Nov 24, 2011
    5,086
    187
    63
    Herstel gaat heel vlot.
    We zijn nu al thuis.
    Heb verder ook geen pijn gehad.
    Ze staan er echt raar van te kijken.

12. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    Nou dat is geweldig! Maar denk wel goed om jezelf hoor! Laat je maar lekker verwennen!;)

13. noamy

noamy Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    3,671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Meijtej dat klinkt goed!!
    Hoe gaat t met de kleine ?

En jori hoe gaat t met jou en de beeb?!

14. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    Hier gaat alles heel goed! Af en toe (met name na het niezen) voelt de wond wat branderig. Verder valt het herstel van een keizersnee mij heel erg mee. Wel een beginnende borstontsteking gehad maar dankzij goed advies dit binnen drie dagen weer weg gekregen.

Silvijn is een heerlijk kereltje. hij drinkt goed uit de borst en van de week zelfs 1 nacht dat hij maar 1 x kwam!

Hoe gaat het met jou Naomy? En Kacheltje? en de rest natuurlijk ;)

15. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

Oct 24, 2013
    1,533
    5
    38
    Dag dames,

ons Eva is alweer bijna een week oud! Wat gaat het snel. Na enkele zware nachten in het ziekenhuis hebben we er net een nacht opzitten waarbij ze sliep van 22-8u30 met maar 1 keer om 3u moeten voeden (en dan nog een beetje moeten wakker maken zelfs). Als ze dat blijft doen zijn we echt weer met ons gat in de boter gevallen! Ze is wel enorm verkouden ocharm ons dutske. Ze niest er vaak serieus wat slijmpjes uit en s nachts hoor je dat haar neus vol slijmen zit. Ik hoop dat ze er snel van opknapt!

Verder ook al wat minder last van tepelkloven want dat was enkele dagen geleden echt wel zeer pijnlijk. Ik verschrok me enorm toen Eva haar mond plots bij een voeding vol bloed hing. Dus nu letten we extra goed op het aanleggen en dat lijkt dan toch beter te lukken.

En de zon schijnt vandaag dus we gaan toch eens een wandelingetje maken denk ik :). We zitten hier dus duidelijk hoog op die roze wolk ;)

@Mickey83: ik blijf duimen voor jou!

16. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

Oct 24, 2013
    1,533
    5
    38
    @derde: nog niets bij jou? De lente is begonnen hoor ;)

17. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

Aug 1, 2013
    1,735
    10
    38
    Jori en Lizanne, fijn dat het goed gaat met Silvijn, Eva en met jullie zelf!
    Lizanne, tepelkloven met bloed klinkt niet heel erg prettig... hoop dat het snel herstelt. En dat de verkoudheid snel over is, toch zielig bij zo'n heel klein hummeltje.

Niels is alweer 2 maanden oud en doet het echt super! Vrijdag was de bruiloft van mijn broertje. Alle drie de kids zijn er de hele dag bij geweest, van 10 uur 's ochtends tot 2 uur 's nachts en ze zijn alledrie zo super lief geweest! Geen traantjes, geen ruzie, alleen maar hartstikke lief en vrolijk geweest. Ik was zo trots op ze!

Nu hectische dagen met de verjaardagen van de oudste 2. Trakteren, kinderfeestjes, feest voor familie, wennen op school, etc...

Derde, de zon schijnt, het is lente, tijd om te baren meid! :)

18. mickey83

mickey83 Bekend lid

Dec 30, 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Geniet er maar lekker van Lizanne!!! En de anderen natuurlijk ook!!

Derde... hoe is het bij jou?? Toch geen lente kindje (21 maart)...

Hier... vorige week maandag naar het ziekenhuis geweest. Progesteron was goed, dus ik heb een eisprong. Ze heeft nog snel een echo gemaakt (maar volgens mij alleen omdat ik het wilde). Het zag er goed uit, maar ze heeft m'n baarmoederslijmvlies niet opgemeten omdat ik al op dag 11 zat. Dan is het alweer aan het opbouwen.
    En dan nu op het WACHTBANKJE denk ik. Ik vermoed dat ik afgelopen weekend m'n eisprong heb gehad. Echt raar joh... Maar ik ga er absoluut niet vanuit dat het raak is, dus ik hoop dat ik er zo relaxed eronder blijf. ;)

19. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

Mar 8, 2013
    929
    92
    28
    Oh Mickey wat spannend weer! Wanneer is je NOD?

Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat met de kindjes en de moeders!

Derde, hoe gaat het met jou ?

20. derde

derde Bekend lid

Jul 21, 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh heerlijk al die roze wolken! Geniet er van!!

Mickey spannend weer! Ik duim voor je!

Hier nog steeds geen beeb en voorteken :( word denk inleiding ergens volgende week. Wil zo graag de kleine vasthouden en zien!
    Ik hoop snel met goed nieuws te komen...

Share This Page