Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Hoe was het gegaan Naomy? Wat een super foto trouwens!

@ droppie drie Wat zielig! Heb echt moeite met je verhaal ( hormonen) Vind het echt sneu dat ze hem niet geholpen hebben

2. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Droppie drie ik zou echt niet te lang wachten met dat gesprek! Belachelijk hoor! Dat arme kind!

3. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    @Noamy: leuke foto! en 8 weken al!! my god dat gaat idd veel te snel!

@DroppieDrie: heel vreemd dat het er zo aan toe gaat. Bij onze dochter was ook nog wel niet alles klaar. Ze stond niet op de juf haar lijst ofzoiets... Ik was daar toen ook best wel boos van maar de dag erna was wel alles in orde en haar werd wel alles goed uitgelegd dus om 10u wel degelijk fruit gegeten en tijdens de middag warm eten. Ik snap je frustratie en boosheid dus wel. Kan gewoon niet dat ze hem niet meer begeleiden die eerste dagen.

4. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Arm ventje! Wilde die vandaag wel gaan ofniet ?

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Derde gefeliciteerd! Eindelijk is ze er. Wat ontzettend leuk. Hoe is het met moeder en dochter?

Mickey wat Spannend zeg. Op het martelbankje... Verschrikkelijk. Raar om de eerste ronde bijna af te sluiten. Ik hoop met positief resultaat... Dat gun ik je zo!

Druk ja hier met een puber van 15 een van 2,5 en de nieuwe aanwinst. Door bloedverlies nog erg moe en zodra ik iets lees, begin ik te knikkebollen Pffff niet normaal gewoon :( rond een uur of 3 ben ik op.
    Die van 2,5 slaapt niet meer. Dus opblijven...

6. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    @Mickey: nog nieuws?

7. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Helaas niet. Het is al een paar dagen een beetje bruin, maar het wil niet doorzetten!! Ik hoop dat het snel komt, dan kunnen we weer verder.

8. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    ja ofwel snel ongi ofwel snel 2 streepjes op de test he!
    wanneer zou je NOD ongeveer zijn? enig idee?

9. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik dacht rond dit weekend. Vanmiddag met afvegen gekleurd slijm, ook beetje op inlegkruisje, maar net weer niets. Vreemd... het wil gewoon niet doorbreken. Misschien binnenkort maar ff test om dat uit te sluiten.

10. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ohh wat spannend mickey! Wat zegt je gevoel

11. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Ja spannend Mickey welke dag zit je nu?

12. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bruin begint steeds meer rood te worden, dus het zal morgen wel echt doorbreken (hoop ik). Duurt dit keer wel lang. Zie het al sinds donderdag aankomen...
    De test was vanmorgen ook erg wit.

13. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    :(
    volgende ronde maar weer zeker...? veel goede moed meid!

14. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Juist die goede moed heb ik wel ff nodig. Aan één kant wil ik er in blijven geloven, maar aan de andere kant ben ik ook bang dat ik weer moet wachten tot november of december. Dit omdat ik alle vier de keren in november of december zwanger ben geraakt.

Daarom twijfel ik ook een beetje of ik nog een second opinion wil hebben wat betreft vruchtbaarheid. Maar ik weet zelf eigenlijk niet wat ik precies opschiet met een second opinion. En waar doe ik dat dan... in een ander ziekenhuis, of ga ik naar kinderwens centrum in Leiderdorp.

15. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    mmm niet gemakkelijk nee. Moet zeggen dat het bij mij wel rust gaf toen ik wist dat we nog 4 rondes zelf moesten proberen en als het dan nog niet gelukt was we overgingen naar IUI. Ik had het gevoel dat er dan toch iets gedaan ging worden om ons te helpen.

ivm waarheen kan ik je helaas niet helpen. Ben helemaal niet bekend met de manier van werken in nederland. Hier in belgie word je na een jaar ongewenst kinderloos zijn door de huisarts doorverwezen naar een fertiliteitarts. En daar hebben we dan alle onderzoeken gehad: semenanalyse, mijn cyclus etc.
    Maar dat hebben jullie al gedaan geloof ik he? Alleszins: uit die onderzoeken kwam dan dat er niet echt iets mis was (behalve dan wat minder vruchtbaar zaad waardoor ik manlief vitamine C, zink en magnesium heb laten slikken ;)) en we dus gewoon 'pech' hadden en vandaar de conclusie van in juni nog 4 rondes te proberen en als het dan in oktober nog niet gelukt was zouden we overgestapt zijn naar IUI.

Als het je meer moed/rust/etc kan geven zou ik dus wel overwegen van een second opinion vragen.

en wellicht een stomme vraag maar je weet wanneer je eisprong is etc? ovulatietesten of voel je het of?

16. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik weet ongeveer waar m'n eisprong is. Zie ik aan slijm en heb zo'n drie dagen hele gevoelige tepels. Maar ondanks dit overweeg ik wel weer om ovulatie testen te kopen.

Wij hebben inderdaad al allerlei onderzoeken gehad... allemaal goed. Misschien dat ik eens langs ga bij m'n huisarts. Kijken of zij ons advies kan geven. En voor second opinion heb ik misschien ook wel een verwijzing nodig.

17. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ik heb daar geen ervaring mee maar ik kan je wel zeggen dat je naar je gevoel moet luisteren! Als jij twijfelt zou ik zeker voor een seconde opinion gaan, als is het maar voor jouw geruststelling. Het is jouw lichaam... en alleen jij weet wat je voelt. Hoe denkt je man erover ?

18. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    ik zou zeker ook eens proberen met ovulatie-testjes. Gewoon 1 ronde ofzo. Bij mij klopte de positieve testen wel met mijn gevoel en zo had ik dan wel even extra bevestiging dat de timing juist was.

19. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Mickey ik zou inderdaad ook ovulatietesten proberen. En wat betreft de second opinion dat zou ik waarschijnlijk ook doen als was het maar ter geruststelling. Maar het allerbelangrijkste is naar je gevoel luisteren! En meid ik blijf dit forum trouw tot jij een prachtig kindje in je armen hebt! ;)

20. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lief van je Jori!! En daar springt weer een traan in m'n ogen...
    Ben op het moment een beetje emo... al twee dagen last van. (Ongesteld, moe, extra aan het werk, leuk maar vol weekend gehad, las weer een zwangerschapsaankondiging en als klap op de vuurpijl heeft manlief net ook z'n auto in de kreukels gereden;):()
    Maar over een paar dagen is het weer over hoor, dan gaan we er weer voor en ik heb het nu ook ff lekker van me afgeschreven!!!

Deel Deze Pagina