Ooh Mickey het is je ook zo gegund! En hoe stom het ook klinkt: Het komt goed meid, ik heb er alle vertrouwen in! Die zwangerschapsaankondigingen mag je flink van balen hoor! ai de auto in de kreukels..... Is je man ongedeerd? Dikke knuffel!
Manlief gelukkig ongedeerd. Alleen beetje jammer van de eurootjes... weten nog niet of de auto gemaakt kan worden. Verder zit ik gewoon ff niet zo lekker in m'n vel. Ik hoop dat het snel weer over is. Vandaag kwam er weer een zwangerschapsaankondiging bij. Voor haar heel leuk, maar bij mij komt hij nu ff extra hard binnen.
Hoi meiden even niet geweest..... Geen tijd.... Geen puf.... T is hier ff 1 bak ellende... Ben vorige week voor t eerst naar de psych geweest Ptss blijkt t te zijn met nog meer oude dingen die ook opspelen.....nu doorgestuurd naar n ander waar ik dinsdag weer heen moet omdat het ge veel was voor deze om allemaal te behandelen ...... Heeeeel druk met 2 kids waarvan de oudste n opstandige peuter is! Die soms moeizaam luistert en z'n broertje niet altijd leuk vind....pffff En daarbij komt dat we vorige week te horen hebben gekregen dat mijn schoonmoeder long kanker heeft...... Ons wereldje is in elkaar gestort M'n vriend is er helemaal kapot van .... En ik zat al niet lekker in m'n vel en dan deze klap erbovenop..... Maandag krijgen we de rest van de uitslagen wekke vorm kanker en evt behandel mogelijkheden voor levens verlenging.....genezen kan niet..... Ze paste op donderdag op en zou dit vanaf volg maand op beide kids dien maar ook daar nu dus n op,ossing voor zoeken..... Wat waarschijnlijk minder werken gaat worden maar dus ook nog minder loon dus dat word de eindjes aan elkaar knopen....... Mickey balen dat t niet raak is nu.....probeer moed te blijven houden! Hoe gaat t verder met iedereen hier..?
Het zit niet mee he Mickey! Ik snap dat je niet lekker in je vel zit. Elke ongi is een bevestiging dat het niet lukt en wordt de twijfel alleen maar groter. Ik ga niet zeggen, komt goed... Ik weet het niet. En er zijn geen woorden om je beter te laten voelen, alleen ik weet hoe het voelt en alles tussen hoop en vrees. Ik deel je zorgen en frustratie, meer kan ik niet doen. Een beetje erkenning geven. Het is zo zwaar. En ga gewoon voor de second opinion, je twijfelt er al een hele tijd ove. Dan zou ik zeggen stel een datum en dan doen. Wij wilden de volgende mislukte zwangerschap alles onderzoeken, toen ging het goed. Wie weet hoe het balletje loopt. @Naomy jeetje meid wat erg. Het is niet niets. Ik hoop dat je goed begeleid wordt door de ptss. Er is wat meer aandacht voor maar niet iedereen kan het goed begeleiden. En verschrikkelijk van jouw schoonmoeder, wat een slag in de nek is dat. Bah meid, heel veel.sterkte en lekker van je af schrijven als je het nodig hebt. Hier zit ik al weer 1,5 uur op, de ene en de andere hebben de nacht afgelost, dus ik ben een verschoven 4kantje. Heb niet geslapen. Hoop dat aankomende nacht beter wordt. En anders niet. Bij elena sliep ik 1,5 jaar niet snachts op 2 uur na en 2 uur die ze opgehaald werd zodat ik kon slapen. Heb ik ook overleefd, dus dit zal ik ook wel weer doorstaan zonder om te vallen. Ik moet.. Heb geen keuze
@mickey Hoe gaat het nu met je meid? @ Naomy Wat een ellende ! Hoe gaat het nu met jou en je vriend en natuurlijk je schoonmoeder? Is er al meer bekend? @ meijtje Gaat her slapen al wat beter? Kun je geen hulp krijgen van familie of vrienden? Al is het maar 1 nachtje maar een nachtje doorslapen doet wonderen. @hier....24 weken alweer. Ik merk dat ik langzaam wat nerveus word. Bij mijn vorige zwangerschap had ik een extreem hoge bloeddruk vanaf 26 weken eb mocht ik vanaf dit termijn ook niks meer. Moest toen aan medicatie en 3x per week naar her ziekenhuis voor ctg en urine controle. Nu voel ik me al sinds zaterdagavond niet lekker. Veel hartkloppingen en schommelde bloeddruk. Heb een vermoeden dat het weer dezelfde kant opgaat. Ik mag me om 10 uur melden bij de internist dus ben benieuwd . Hoe gaat het met jou mamameisje? En de rest....lekker genieten met dit lekkere weer van de kids?
Dag meiden, Breek ik erg in jullie groepje...? Ik zie nl. dat er ondertussen wat meiden zijn bevallen (gefeliciteerd!) en een herkenbare situatie van ik geloof Mickey...en voor de anderen natuurlijk ook herkenbaar maar daar gelukkig gelukt Zal me even voorstellen: ben 32, zoontje van ruim 3 en 'wacht' ruim anderhalf jr op nummer twee. In die tijd ook niet zwanger geweest. Starten met iui binnenkort. Overigens geen aanwijsbare reden voor dat het niet lukt. Alles in orde.
Hoi Allemaal, ik zwaai hier ook nog eens langs. Naomy: meid dat is ook best veel wat je in een korte tijd voor je kiezen gekregen hebt! Veel sterkte en ik hoop dat therapie je gaat helpen. Mickey, ik sluit me weer lekker bij jou aan na wéér een miskraam gehad te hebben. Kacheltje jouw banner blijf ik heftig vinden, zover zou ik ook geweest zijn van de tweede miskraam. Maar wat spannend. Ik hoop dat je bloeddruk dit keer goed blijft! Meijtje: die nachten zijn killing idd. Je kunt niets anders doen dan doorbijten. En hopen dat het snel beter gaat. Maar leuk is anders idd. Nvbr: Ik hoop dat het jullie snel gegund is!
Magnolia... ik zag gisteren in een ander forum opeens je onderschrift en daar schrok ik toch wel van!! Wat vervelend dat je alweer een miskraam hebt gehad!! Hopen op betere tijden!!!! NVBR... dit groepje is eigenlijk al een beetje voorzien. Op twee na is iedereen zwanger. Ik schrijf nog in een ander groepje met nog een paar andere meiden!! Misschien is het handiger als je daar meeschrijft!! Daar zijn de meeste voor de eerste bezig, maar bij allemaal duurt het langer dan gehoopt en verwacht!! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/568061-wie-meer-heeeel-lang-wachten-op-kindje-15.html Kacheltje... spannend!! Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt!! En inderdaad wat magnolia zegt... bij mij gaat het dan ook ff door m'n hoofd (zover was ik anders ook geweest). Meijtje... inderdaad niemand kan het me vertellen. Ik wens jou vooral ook een beetje rust!! Ik weet niet hoe het bij jou is, maar ik kan wel een beetje chagrijnig en kort worden als ik weinig slaap. Noamy... heel veel sterkte ermee!! Inmiddels gaat het hier weer wat beter. Vorige week in een week tijd 5 zwangerschapsaankondigingen. Dat was eigenlijk best wel ff heftig. Nu niet meer ongesteld, dus we gaan weer verder in deze ronde!!
Wat heftig Magnolia! Jeetje zeg... Over de banner, ik begrijp dat helemaal. Ik had dat constant met de banner van Naomy! Jeetje meiden, ik gun jullie zo erg goed nieuws !
Had vanmiddag een heel verhaal getypt en ineens was alles weg.. Had daarna geen zin meer om t opnieuw te doen. Ben een tijdje minder actief maar k lees nogsteeds trouw mee hoor! @noamy: heel veel sterkte met je schoonmoeder! Is echt klote nieuws en als je dan toch al niet lekker in je vel zit...je bent dinsdag bij de andere psy geweest toch? Hoop dat ze je goed kunnen helpen. @meijtje: hoe hou je t vol meid met zo weinig nachtrust. Ik zou geen mens meer zijn. Hopelijk snel betere tijden! @magnolia: geen woorden voor..zo oneerlijk en had er zo'n goed gevoel bij...sterkte meid! Is er al eens onderzocht bij jullie waarom t steeds mis gaat? @hier: gaat alles goed. Bijna 26 weken alweer. T gaat stiekem best snel. Voel me goed nogsteeds. Weinig klachten. Stiekem al aan t aftellen tot mn verlof. 9 juni laatste werkdag. @kacheltje: hoe was t bij de internist??
Zouden jullie op mijn poll willen reageren? Deze naam is 1 van de kanshebbers. Ik twijfel nog. http://www.zwangerschapspagina.nl/babynamen/571136-zouden-jullie-deze-naam-schrijven.html
Hey dames, Terug van even weggeweest: kampeertrip van drie dagen id buurt vd Efteling en ervoor verjaardagsfeestje van de oudste. @magnolia : zo vreselijk slecht nieuws van jou had dit echt niet meer verwacht. Veel sterkte en goeie moed! @mamasmeisje: heb gestemd! Mooie naam trouwens!! @mickey: ik duim steeds! @ meijtje: ik snap niet dat je t kan volhouden zo weinig slapen. Ml en ik hebben er echt last mee. Petje af hoor! @ kacheltje: hoe was het bij internist?
Wat mij betreft welkom maar de meesten zijn inmiddels idd zwanger of al bevallen dus weet niet of dat voor jou leuk is. In ieder geval de moed biet opgeven. Hier is het gelukt na 15 rondes, hopelijk helpt iui bij jullie. Succes alvast!
nvbr je bent van harte welkom hoor! Wanneer heb je de eerste iui? Magnolia ik heb gestemd! Voor mij was dat niet lastig aangezien Juliet (met puntjes op de e) ook de naam was voor ons kindje als Silvijn een meisje was geweest. Mickey heel veel succes deze ronde! Ik duim voor jou! Misschien hadden jullie het al gezien aan mijn onderschrift maar ik ben toegelaten tot de opleiding Verloskunde! Ik ben zo gelukkig dat ik mijn droom ga waarmaken!
Wat gaaf Jori!!! Wanneer ga je beginnen?? Is dat met het nieuwe schooljaar? Leuk hoor... alvast heel veel succes.
Gefeliciteerd Jori, wat leuk! Hier gaat het redelijk, de medicatie is nu veranderd dus even afwachten of het beter gaat. Hartslag was veel te snel en onregelmatig en volgens de internist liep ik 24/7 een marathon Door die hoge hartslag. Dat verklaart wel hoe ik me voel natuurlijk. Bloeddruk is gelukkig nog steeds onder controle
@Mickey hoe is het met jou. Een nieuw groepje gestart. Hopelijk Kun je er een beetje jouw ei kwijt. Het is zo moeilijk als je het zo graag wil en alle kaarten zijn tegen. @magnolia nee niet weer je was eindelijk goed op weg. Ik vind het heel erg voor je en ik leef ontzettend mee. Hoeveel tegenslagen moet/kun je hebben. Dikke knuf. @Jori, super dat je de nieuwe opleiding wil gaan doen. Geweldig! Hopelijk vind je het goed te combineren. Ik ben ook aan het oriënteren, maar.ik heb al een hbo dus met veel opleidingen zit ik met instellingskosten. Baal er enorm van. Een mbo mag ik doen, een master ook, maar geen hbo, tenzij ik per jaar 7500 euro op tafel kan leggen. Ik denk dat ik een mbo 4 ga doen in de administratieve kant, onder mijn niveau maar prima te doen met 2 kleintjes. De master gaat pas met grotere kinderen,dat trek ik nu echt niet. @Lizanne klinkt wel heel gezellig leuk hoor even er tussenuit. Wij nog net gedaan voor de kleine Er was. @Mamasmeisje ik heb ook gestemd Hier was afgelopen nacht weer drama, dagen daar voor elke 4 uur (of middernacht 4 en dan 8, of 23.00 2 en dan 6 uur. Dat was netjes.) elena komt om 3 uur als ze komt. Sinds de kleine er is slaapt ze meer.door en is ze.Echt veel lieVer OOk heel zorgzaam naar de kleine baby toe. Steeds aaien, knuffelen,kusje en zeggen dat ze lief is en hou van jou zeggen echt een heel ander kindje is ze geworden. Ook tegen anderen is ze niet meer zo eenkennig
Meijtje... wat goed dat je oudste dochter zo in positieve zin is veranderd!! Hopen dat ze dat volhoud: zeker wat slapen betreft!! Hier rond m'n ei (het zou zomaar kunnen dat hij vandaag gesprongen is). Dus we gaan weer (bijna) op het wachtbankje (martelbankje).