Ik heb ook al een hbo opleiding maar in een geheel andere branche waardoor ik gewoon wettelijk collegegeld moet betalen. Er wordt namelijk onderscheid gemaakt tussen opleidingen in de zorg/leraren en commerciële/bedrijfskundige opleidingen. Dat scheelt een hoop voor mij. Wat fijn dat Elena zo veranderd is door de baby! @Kacheltje wat fijn dat je bloeddruk onder controle is! Wat voor hartslag had je aldoor dan? @Mickey succes de komende weken op het martelbankje! Ik duim voor je!
Ik heb altijd wel een hoge hartslag gehad ( rond 90 in rust) maar nu kwam ie niet onder de 120 in rust. En tevens sloeg mn hart om de 5 slagen over.
@hier: moeilijk dagje voor ons Eva. Heeft vanaf 14u slechts 45 min geslapen, verder veeeeeeel huilen en ze is duidelijk zo oververmoeid en dan toch niet gewoon diep willen slapen, zo klein en nu al vechten tegen de slaap dat gaat nog wat geven
Spannend Mickey! Blijf voor je hopen en duimen! Pfff Kacheltje, dan moet je toch wel erg moe zijn als je hartslag in rust rond de 120 blijft? Welke medicatie gebruik je nu? @Lizanne: hoe oud is Eva nu? Bijna 5 weken? Heb wel eens gehoord dat ze vaak met 5 weken wat onrustiger worden. Hopelijk gaat t snel weer wat beter met Eva! @jori: leuk joh die opleiding! Succes! @noamy: hoe gaat het met jou?? @hier: zw gaat goed, weinig klachten nogsteeds. Alleen heeft Sophie momenteel een hele moeilijke fase /peuterpuberteit/ driftbuien ed. Erg zwaar voor mij. Ze vraagt zoveel aandacht, negatief en positief. Ben een hele dag in de weer. Geen moment rust. Hopelijk snel betere tijden want dit hou ik niet lang vol. Als ze op bed ligt, ben ik dood en dood moe en werk ook nog regelmatig savonds tot 23.15 en dan de volgende dag weer zo'n dag. Gelukkig is ml nu 2 weken thuis.
@jeetje mamameisje, wat vermoeiend. Wel fijn dat je man nu 2 weken thuis is. Kun je even lekker bijtanken. Wel doen hoor! Ja hier ook steeds moe. De internist zei dat ik eigenlijk 24/7 een marathon aan het lopen ben dus dat verklaarde de vermoeidheid. Ik heb nu nog steeds labatolol maar een andere dosis.
@mamasmeisje: dinsdag is ze 6 weken en heb nu ook gelezen over een groeispurtje rond 5-6 weken. zal daar wel van zijn ja vandaag toch al iets beter dus komt wel weer goed. goed dat je man 2 weken thuis is want die 3 jarigen kunnen idd energie van je wegvreten. hier ook zo eentje die me soms stikmoe krijgt en dan ons eva haar moeilijke dagen er bij is echt wel pfff. maar ik geniet zoveel mogelijk van de rustige momenten
Fijn dat jullie nog zo met me meeleven!! Ja wel weer spannend... al blijven november en december nog wel erg in m'n hoofd!! Maar ik hoop van harte dat het eerder raak is (en dan goed). Ik zit er namelijk soms best een beetje doorheen, maar nu zijn we weer aan het wachten, dus... hoop doet leven. Mamasmeisje... man in het onderwijs ofzo?? Ik ben nu nl ook twee weken vrij. Kacheltje... hopen dat het snel beter gaat, want dit is wel erg snel. Hoe is je bloeddruk dan??
@mickey: nee hij werkt bij een kerncentrale en kan vrij flexibel vakantie opnemen. Bedoeling was eigenlijk dat wij samen begin april vrij zouden zijn maar ivm drukte op z'n werk kon hij geen vrij meer nemen. Dus vandaar dat hij nu vrij is. Ik werk de komende 2 weken maar 3 avonden dus kunnen toch met z'n 3-tjes leuke dingen doen.
Even snel morgen reageer ik op de rest. Jori helaas is die van mij als lerares. En dan mag het niet meer. Dus ook niet in de zorg . Maar blij toe dat je niet aan de instellingskosten vast zit en alsnog de zorg kant op kunt gaan. Scheelt echt een hoop. Slaap lekker allemaal. en Lizanne ik hoop dat het gaat vannacht... Ik heb 2 nachten geleden zo'n nacht gehad. Nu is ze weer lief aan het slapen.
de nacht was nog niet optimaal maar door de dag en de late namiddag ging het gisteren al veel beter. Veel minder krijsen, gemakkelijker in slaap geraken en ... " als ze lacht, breekt de hele hemel open echt, ik waan me in de tropen, 't is echt machtig als ze lacht als ze lacht baad ik uren in de zon ik wou dat ik dat voor haar kon wat zij voor mij doet als ze lacht " (Yevgueni) " sinds enkele dagen veeeeeeel lachjes naar mama
Leuke foto Lizanne!! Even kort: hier alles goed maar nog erg moe. Net gewerkt en kan niet meer. Nog 6 weekjes tot m'n verlof! Wij vertrekken morgen voor een lang weekend of korte vakantie naar onze zuiderburen. Hopelijk even bijtanken!
@ mamameisje Heerlijk, geniet ervan! De vermoeidheid herken ik helaas, ben echt kapot! @mickey Wanneer is je NOD ?
NOD... ik denk volgende week donderdag. Maar heb deze week ook wel heel veel slijm. Dus hoop dat ik m'n eisprong wel goed heb?? We gaan het wel zien.
Dan nog even extra gezellig maken voor de zekerheid hihi Maar veel slijm na eisprong betekende bij mij altijd goed nieuws....Wil je natuurlijk geen valse hoop geven. Ik tel met je mee meid . Trek je het nog een beetje ?
Hoe is het met jullie? Hier zo ontzettend druk haha. Ben ook al beetje aan het werk, anders heb ik veel te veel te doen als ik terug ben... Ze maken een rommeltje van mn taken. Mickey hoelang nog voor je ongi/test? Duim altijd voor je meid. Hier controle geweest maandag bloedprikken, blijf ontzettend veel jeuk houden en extreem moe. Als mn vingers zo blijven moet ik naar de huisarts, want dan trekt de carpaal tunnelsyndroom niet weg. Kijk mijn onderschrift
Zo duh het was zeker laat gisteren.... Haha O nee was niet helemaal wakker. Mickey zou zomaar kunnen dat de eisprong dan iets later is, of dat er wat probeert te nestelen, of het goed gaat is een tweede, bij mij was het ook wel eens vroeg positief, maar werd wel ongesteld. Dus bleef een keer niet zitten en een keer wel zitten. (heb ik trouwens nooit meegerekend als mk, want vroeg testen brengt dat risico met zich mee. Anders had je het nooit geweten en was het een gewone ongi). Nog een week op het martelbankje. We duimen met je mee. Weten jullie wat manlief zei? We zijn bij de gynaecoloog geweest en ik mag/wil graag een 3e... Hij is een beetje huiverig door mn bloedverlies, maar ik mag met 38 weken ingeleid worden en krijg na bevalling gelijk hardcore medicatie om het bloedverlies zo min mogelijk te houden. Zegt hij zullen we al zonder doen, je wil toch nog 1, vorige heeft een jaar geduurd. Het is wel heel lief, maar eerst even wachten, als de jongste een half jaar is, gaan we toch weer proberen.