Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Meijtje, Jan 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

Mar 8, 2013
    929
    92
    28
    @ lizanne ik sluit me aan bij mamameisje, weet het ook niet meer precies! Weet wel dat ik tussen de 4 en 5 maanden met rijstebloem ben begonnen en dat ie rond 5 maanden geen nachtvoeding meer had en paar weken later opeens van 19 tot 7 sliep.
    @ mamameisje Schiet op hè! Wat fijn dat het zo goed gaat met jou en de klein!

@ Meijtje Ik begrijp dat het weer spannend wordt. ..Maar wel knap dat jullie het weer aandurven hoor !

Hier gaat het een beetje op en af. Bloeddruk schommelt heel erg en was dinsdag veel te hoog. Moest woensdag terug komen en toen was je gelukkig wat gezakt maar de eerste volgende keer als ik bij de gyn kom en hij is weer zo hoog moet ik blijven. Verder nog steeds veel harde buiken en menstruatie krampen. Nog 2 weekjes werken en dan heerlijk verlof!

2. Meijtje

Meijtje VIP lid

Nov 24, 2011
    5,086
    187
    63
    Nachtvoeding is voor elena nooit gestopt.
    Nu komt ze gemiddeld nog steeds 3x in de week voor drinken. Voor onze kleine aanwinst was het echt elke nacht. Dus we hebben na 2,5 jaar vooruitgang
    Elena is nooit van de nachtvoeding afgeweest. Kan je ook geen nuttige tips geven.

Vannacht trouwens eerste keer.voor haar in het grote bed. Ze had haar ledikant onder geplast en ja, dan moet je in het grote bed slapen. Eerst 3x er uit, maar nu hoor ik haar niet meer, dus wie weet.... Zou mooi zijn, dan kan Vayènne er in liggen over een maandje of 2. Onze wieg is heel.groot, dus daar kan ze nog wel even in liggen.

3. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

Mar 8, 2013
    929
    92
    28
    Wij zijn ook druk bezig met het nieuwe kamertje van onze zoon. Hij gaat er regelmatig even kijken dus interessant vindt ie het wel. Misschien dit weekend eens uitproberen.

Nu is de kleine man doodziek helaas. Hij had vanmorgen rode plekjes dus dacht meteen aan de waterpokken. Rond 18:30 werd ie opeens ziek, overgeven en 40 graden koorts. toch maar even de hap gebeld omdat ik niet zeker wist of het de waterpokken waren. Blijken idd waterpokken te zijn maar hij is er gewoon flink ziek van

4. Meijtje

Meijtje VIP lid

Nov 24, 2011
    5,086
    187
    63
    Ow Kacheltje elena was 8 maanden toen ze het kreeg, ze was er ook zo ontzettend ziek van, zo zielig. Heel veel sterkte met de kleine man :(

5. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    Kacheltje sterkte met de kleine!

Mickey hoe gaat het?

6. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

Mar 8, 2013
    929
    92
    28
    Ben ook nieuwsgierig mickey

7. mickey83

mickey83 Bekend lid

Dec 30, 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ha lieve meiden,
    Hier weinig te melden. Heb m'n ei pas op dag 30 ofzo gehad, dus zit nog tot ongeveer volgende week vrijdag of het wachtbankje.
    Heb dit keer een lange cyclus;)... hopen dat hij HEEL lang gaat worden:D

8. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    Mickey! Ik hoop dat jouw cyclus dit keer 9 maanden duurt!!!!

9. mickey83

mickey83 Bekend lid

Dec 30, 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat zou inderdaad geweldig zijn!!! Al verwacht ik het niet... (ook om mezelf in te dekken tegen teleurstellingen).

10. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

Mar 8, 2013
    929
    92
    28
    Ik hoop het ook voor je! Hoe weet je zo zeker dat je pas op dag 30 je eisprong gehad hebt? Voel je die duidelijk of heb je ovulatie testen gebruikt

11. mickey83

mickey83 Bekend lid

Dec 30, 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zag het aan m'n afscheiding. Meestal beetje gelig en rond eisprong echt doorzichtig/wit en rekbaar. (Lekker verhaaltje;)... sorry).
    Ben wel blij dat ik dat doorhad, want anders had ik afgelopen week een negatieve test gehad. Nu nog ff geduld.

12. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

Mar 8, 2013
    929
    92
    28
    Oké wel handig!
    Spannend meid....Wanneer is je NOD nu ongeveer ?

13. mickey83

mickey83 Bekend lid

Dec 30, 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ergens donderdag of vrijdag denk ik.

14. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

Oct 24, 2013
    1,533
    5
    38
    hoi dames,

terug van 2 weken vakantie: heerlijk!
    Wel supervermoeiend met de 2 kids. Maar ons Eva heeft enkele nachten van 21-5u gehad en dat is natuurlijk fantastisch! Er zat er zelfs eentje tussen van 21u30-6u30 :) Maar de laatste 2 nachten thuis waren wel weer onrustiger. Wellicht door de hitte en terug wennen aan haar bedje thuis. Ze slaapt alleszins overdag ook gemakkelijker dus komt helemaal goed hier. Ik ga haar ritme alleszins toch maar blijven volgen want haar om 22u30 wakker maken had niet het gewenste effect dus gewoon geduldig wachten tot ze de nachtvoeding niet meer nodig heeft.

De oudste heeft het op vakantie wel nogal uitgehangen s avonds. Om 22u30 wou ze nog niet gaan slapen! En excuses dat ze kon verzinnen: pipi doen, kaka doen, snottebel, dorst, ... Gek werden we er van! Nu weer terug naar het schoolritme en ik gok dat ze dan s avonds wel weer goed moe zal zijn. Maar overdag heeft ze zich op vakantie wel supervoorbeeldig gedragen. echt een droomkind. en ze is zo lief voor haar kleine zus en de interactie tussen die 2 is echt fantastisch. Als ons Eva de grote zus nog maar hoort begint ze al te lachen en als ze die ziet lacht ze nog harder :). En als de grote zus Eva hoort wenen is die echt onmiddellijk ongelukkig en roept ze: mama, papa snel, Eva weent, pak ze pak ze! :) En dan denkt ze mee: zou ze honger hebben? of heeft ze een vieze pamper mama? of is ze moe? Ofwel moet ze nog een boertje laten he? :) zo grappig

Verder duim ik volop voor jou Mickey! Ik blijf echt keihard meeleven met jou en hoop hoop hoop gewoon heel erg hard dat het snel raak mag zijn.

Aan de zwangeren: geniet er nog van hopelijk zonder al te veel kwaaltjes cfr bloeddruk etc.

15. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

Mar 8, 2013
    929
    92
    28
    Wat leuk om te horen lizanne dat de zusjes zo schattig op elkaar reageren! Geniet er maar van!

@ mickey Hoe is het met jou meid? Vandaag of morgen NOD! Ik denk aan je....

16. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

Oct 24, 2013
    1,533
    5
    38
    @mickey: nog nieuws?

17. mickey83

mickey83 Bekend lid

Dec 30, 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja nieuws... alleen geen leuk nieuws... weer ROOD:x.

Lief dat jullie nog zo aan mij denken!!

Wat ik er verder van moet denken, ik weet het ff niet meer.

18. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

Mar 8, 2013
    929
    92
    28
    Jeetje meid. .pfff.... verdorie!!!

Laat het even bezinken en sta jezelf toe verdrietig te zijn.
    Had je nog nagedacht over een second opinion?

19. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

Oct 24, 2013
    1,533
    5
    38
  20. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    oohh nee Mickey! :( Daar begrijp je toch niks van! Inderdaad heb je nog geïnformeerd naar een second opinion?

Share This Page