Hoe gaat het Mickey? Heb je al een besluit genomen? @mamameisje Hoe gaat het met de laatste loodjes? Rommelt er al wat ? En hoe gaat het met de andere mama's en baby's? Hier rommelt het flink. Ben gisteren nog op controle geweest nav bloedverlies en ze voelde mn buik rommelen. Het heeft niet doorgezet maar goed, misschien dat het al iets veroorzaakt heeft dat vergemakkelijkt zondag toch weer een beetje.
Nee nog geen gerommel Kacheltje. Voel me verder nog best goed. Heb alleen last van harde buiken en in bed bij omdraaien van mn bekken maar verder gaat t goed. Vannacht dacht ik heel even dat t zou beginnen. Hele rare harde buik en gevoel alsof de baby eruit geduwd werd, heel raar. Alles stuwde naar beneden. Maar geen kraampje oid. We wachten af....
hier druk met de 2 dametjes en manlief in nachtweek = 9 dagen op rij de nacht. Maar ons Eva doet het super de laatste tijd. Ze is een heel tevreden baby'tje, slaapt gemakkelijk in, lacht veel en kan al bijna alleen zitten (foto staat wel scheef zie ik )! Echt zot snel weer, de grote zus kon dit ook al rond 4,5 maand maar Eva moet nog 4mnd worden...en ik die best wil dat de kleinste lekker lang klein blijft Verder zaterdag weer een weekje vakantie in zicht (Vogezen) dus ik ga hier wellicht een tijdje stilletjes blijven maar Kacheltje en mamasmeisje: succes alvast!! Ik duim voor vlotte bevalling. @mickey83 en BeertjeS: voor jullie blijf ik ook duimen hoor! Ik hoop hier net als vorig jaar tijdnes ons verlof veel positieve testen te zien (toen ook die van ons kunnen tonen: zo blij dat we waren en nu zit dat kleine meisje al alleen... het kan zo snel gaan ineens!)
Wat een meid alweer Lizanne!! Wat gaat het dan weer snel hè!! Kacheltje en mamasmeisje... ik kom hier zo nu een dan kijken of er wat opstaat van jullie hoor. Het einde is nu bijna in zicht. Wel een raar idee, ik liep namelijk gelijk met jullie en nu zijn we spullen aan het pakken voor de vakantie. Het had eigenlijk heel anders moeten zijn . Had m'n vakantie er graag voor opgegeven. Ik heb de verwijsbrief van de huisarts hier liggen, maar ik heb nog steeds geen afspraak gemaakt voor een second opinion. Waarom weet ik niet... ik twijfel nog??... ik kan me er gewoon niet toe zetten om echt een afspraak te maken. Manlief vindt het wel oké als ik het doe, maar het komt dan wel echt vanuit mij. Maar dat is misschien wel man eigen???? Nou wij gaan eind van de week voor 2-3 weken op vakantie. Maar ik zal proberen dit wel in de gaten te houden mamasmeisje en kacheltje!!
Hoe is t Kacheltje? Jullie kleine zou met 37 wkn gehaald worden toch? Of wachten ze nog even af. Hier nog weinig nieuws. Vandaag een dag dat ik me moe voel en nergens zin in maar ik moet wel want dl vraagt alle nodige aandacht. Ze is wel heel lief maar voelt duidelijk dat er iets staat te veranderen en denk dat ze mama nog even lekker voor zichzelf wilt nu. @lizanne: wat een knappe meid!!
Ja dat klopt mamameisje, maar ik wilde graag tot 38 weken proberen. Ik was gisteren bij de gyn en die vond het niet meer verantwoord dus moet met zondag melden voor een inleiding. Nja. ..heb ik toch nog wat daagjes erbij gesprokkeld. Mijn zoontje eist ook aandacht, die merkt ook duidelijk iets! Doet je dochter nog een middagslaapje? Mijn zoontje wel en dan ga ik ook een uurtje liggen. Gelukkig heeft mn man vanaf vandaag 2 weken vakantie, hopelijk maken we deze keer wel een 'normale' kraamtijd mee! Kijk er naar uit...
Spannend Kacheltje! Zondag of maandag wordt jullie mannetje geboren!! Sophie slaapt al een jaar niet meer in de middag. Toen ze 2,5 was is het middagdutje gestopt. Nu slaapt ze van 19.00/19.30 tot 8.00u. In de middag probeer ik wat rust te pakken door haar achter de iPad te laten spelen. Soms val ik dan even in slaap bij haar op de bank terwijl zij speelt maar soms wil ze de iPad niet en dan is t doorbikkelen. Ze heeft nu vakantie maar anders had ik nog 3 dagdelen dat ze naar de psz gaat. Haar steeds wegbrengen naar iemand vind ik ook nogal wat. Vanmiddag gaat ze even spelen bij de buren. Succes zondag!!
Ohh dat is wel pittig ja! Mijn zoontje slaapt gelukkig nog wel en hij gaat 2 dagen naar de opvang. Dat heb ik gewoon Door laten gaan . We verwachten de kleine maandag ergens, spannend! Misschien wel samen ? @ Lizanne Wat een schatje!
Ja zeker spannend! Vandaag 39 weken, bij Sophie begon t in de nacht naar 39.1 weken..dat zou vannacht zijn, haha. Hoop dat ze nog tot zondag blijft zitten. Zaterdagavond nog een verjaardagfeestje en Sophie gaat bij m'n ma slapen dus we kunnen nog even een keer samen weg en samen eten voor de baby komt. Tenzij ze vannacht of morgen komt dus...
Meiden succes! Ben erg benieuwd! Lizanne zo dan,.die van mij is ook van de 17e maar die maakt zich echt niet zo druk om te gaan zitten. De oudste was wel erg vroeg, maar deze, morgen is ook best denk ik haha. Ze babbelt wel heel veel, probeert altijd te communiceren hihi. En ook inderdaad helemaal weg van haar zusje, ondanks die van 2,5 een ongeleid projectiel is, doet ze alles voor haar zusje Ze zijn hier ook zo lief samen. Mickey hoe is het meis? En met jou beertjeS? Hier even druk, al een week ziekenboeg
Vanwege drukte op het werk een tijdje niet meer zo actief geweest. nu tijd om alles weer na te lezen. Leuk ook die verhalen van alle peuters te lezen. Wij zitten in de wachtweken. Die duren altijd zo lang. Afgelopen weekend de positieve lh test gehad. Ik was bij de eerste totaal niet misselijk en verder ook geen rare kwaaltjes gehad. Dus ik kan me niet echt focussen op mijn lichaam bij een eventuele zwangerschap. En ook wel geleerd dat mijn lijf me echt voor de gek kan houden. Een aantal maanden geleden was ik zo enorm misselijk, dat ik dacht dat ik in verwachting zou zijn. Niet dus! Ik heb bijna vakantie, dus nu eerst eens tot rust komen, werk loslaten en leuke dingen doen. En ben wat positiever en minder emotioneel als vorige maand, merk ik. Dus dat is ook een meevaller.
Spannend Kacheltje en Mamameisje!! Jullie lopen nu echt op het eind. Succes de laatste paar dagen en op naar een mooie bevalling.
Hoi Meiden, afgelopen nacht is onze zoon Siem geboren. Hel van een bevalling ( inleiding was echt geen succes) maar de kleine doet het super! En dat is her belangrijkste ... Hele verhaal vertel ik snel! Nu ga ik genieten van het kleine mannetje. Ondanks de hoge bloeddruk en medicatie toch een mooi gewicht van 3305 gram!
Wauw Kacheltje, een zoon erbij voor jullie!! Gefeliciteerd met jullie mannetje. Wat een mooie naam. Helaas dus niet zo'n fijne bevalling zo te lezen. Maar het voornaamste is dat jullie zoon gezond is. Geniet van jullie mannetje en hopelijk ben je zelf ook snel hersteld van de zware ingeleide bevalling.
Gefeliciteerd!!! Leuke naam! Ben benieuwd naar je verhaal. Hoor vaker dat de bevalling bij inleiden tegen valt. Heb zomaar het voorgevoel dat onze meid nog wel even blijft zitten en dat het uiteindelijk ook tot een inleiding komt....