Yeaaahhhh!!! Mickey!!!! Wat fantastisch nieuws! Oohh meid ik vind het zo geweldig voor je! Hou je ons op de hoogte?
Hier helaas de menstruatie doorgebroken. Balen natuurlijk. Maar het bericht van Mickey geeft me weer wat hoop Zo fijn te lezen Mickey dat je nu in verwachting bent!! Geniet er maar lekker van, ondanks de onzekerheid van de vorige miskramen. Vandaag ga ik bellen voor een afspraak in het ziekenhuis. Alle onderzoeken al gehad, dus misschien dat die niet meer opnieuw hoeven te gebeuren. Ben benieuwd of we dan het IUI traject in kunnen gaan...
Beertje hoe was het telefonisch contact met het ziekenhuis? EN balen meid dat je weer ongi bent! Kacheltje ben toch wel een beetje benieuwd naar je verhaal....
Hier gaat goed hoor! Mijn bevalling : Ik moest me op zondag avond melden om 19uur. Na een half uurtje ctg zou de ballon geplaatst worden . Helaas begon hier al de ellende. Mijn baarmoeder lag zo ver naar achteren dat ze de ballon niet geplaatst kregen. Mijn God wat deed dit pijn! Uiteindelijk is er een dokter bij gekomen en met een kijkbuis hebben ze na een uur proberen de ballon geplaatst. Ik kreeg veel harde buiken en het einde van de avond een slaaptablet om een beetje slaap te kunnen krijgen. 's morgen zouden ze dan de vliezen kunnen breken. Ik heb de hele nacht harde buiken gehad en nauwelijks geslapen. De volgende ochtend zat de ballon er nog steeds en had hij onvoldoende werk verricht. Ik kreeg tabletten erbij. Om 12uur was de ballon eruit maar nog steeds niet genoeg ontsluiting om de vliezen te breken terwijl de harde buiken echt extreem waren! Wat voelde ik me voor de gek gehouden Door mijn eigen lichaam. Om 14 uur wederom tabletten gekregen zodat de harde buiken heftiger gingen worden. Om 16 uur gingen ze weer kijken en had ik 4 cm ontsluiting terwijl ik heftige weeën had om de minuut. Ik kon niks meer! De verpleegkundige zei steeds dat het einde in zicht was van de bevalling. Ze kon op de monitor zien dat de weeën heel heftig waren en ze kwamen ook heel snel achter elkaar. Dit moet het einde zijn zegt ze! Ik herkende deze weeën ook van mijn vorige bevalling en was er dan ook van overtuigd dat ik ieder moment persdrang zou krijgen. Om 20uur kon ik niet meer....ik wachtte immers al 4 uur op persdrang maar deze bleef uit. Toen de gyn kwam toucheren bleek ik 6 cm ontsluiting te hebben. Dit kan niet riep ik!!! Uiteindelijk besloten voor een ruggenprik. Ik was al zo lang weeën aan het opvangen die om de minuut kwamen, ik was op! Ik mocht meteen naar beneden. Ik vroeg nog snel naar de risico en toen grapte ze nog dat er een bloeddruk daling kon optreden maar dat dat met mijn hoge bloeddruk geen probleem zou zijn. We gingen naar beneden en de ruggenprik werd gezet. Ik voelde me meteen niet goed worden en zag mijn bloeddruk drastisch dalen. Mijn onderdruk was 110 en de laatste onderdruk die ik gezien heb was 40 en toen was ik weg... Kreeg meteen wat in mijn infuus gespoten en daar was ik weer. En toen kwam het....de baby reageerde op mijn bloeddruk daling en weg was het hartje. ..voor mijn gevoel stond mijn hart ook stil. Ik kon alleen maar schreeuwen dat het hartje gestopt was terwijl de artsen om me heen begonnen te rennen. De gyn kwam snel naar beneden met een echo en de anesthesist ging de OK klaar maken voor een spoed keizersnede. Nu ik dit typ heb ik de tranen weer in mn ogen...wat een hel was dat! Ik kreeg ook nog een middel i gespoten om de weeën stop te leggen. en opeens herstelde het hartje zich weer. ..pfff... Toen weer naar boven. Na een tijdje weer een infuus met weeën opwekkers om verder te gaan. Binnen 2 min stond mn kamer weer vol en trokken de het infuus uit omdat het hartje weer weg viel. *zucht* En toen zei de gyn : ik sta met mijn rug tegen de muur. Afwachten is gevaarlijk maar weeën opwekkers zijn ook gevaarlijk. Ze durfden geen vliezen te breken omdat baby niet was ingedaald. Ruggenprik stond trouwens uit vanwege het effect en ik was inmiddels echt op! Uiteindelijk kwam de gyn om half 1 ('s nachts) met de mededeling dat het waarschijnlijk een ks ging worden. Ze hadden de OK al klaar genaakt en de kinderarts stond al paraat. Ze wilde ook met mijn toestemming de vliezen breken en weeën opwekkers erbij gooien en mocht het dan mis gaan stond iedereen op de OK klaar. Deze optie heb ik gekozen omdat ik absoluut geen ks wilde. Om half 1 werd dit gestart en toen ging het snel. Binnen 5 min ging ik van 6 cm na 10 cm en toen mocht ik gaan persen. Dit heeft een half uur geduurd omdat ik gewoon op was! Kon mijn eigen benen niet meer vasthouden. Om 1:06 was ie er dan eindelijk! Daarna kwam de moederkoek niet los. Het beleid is dat ze 45 min mogen proberen en met 44 min kwam ie eruit ! Wat een opluchting. Daarna is er nog een fout genaakt met het flesje. Ze zouden 1 uur, 3 uur en 6 uur na de bevalling mijn zoontje op suiker prikken vanwege mijn medicijnen ( labatolol) Echter duurde het allemaal veel te lang en mocht mijn zoontje niet drinken voor het prikken. Hij heeft uiteindelijk pas 2 uur na de bevalling zijn flesje gehad. Toen ze vlak ervoor prikte was er natuurlijk paniek want suiker was veel te laag. Hij had zn flesje nog niet op of de kinderarts stond naast me en nam hem mee. Hij heeft die nacht in de couveuse gelegen aan een suiker infuus. De dag erna bleek het door de verpleegkundige te komen, zij was gewoon veel te laat met alles. Ik heb er geen goed gevoel aan overgehouden maar wat ben ik gek op dat mannetje! Hij doet het ondanks alles zo goed dat ik er mee kan dealen !
Vanmiddag gebeld en begin september kan ik terecht bij de fertiliteitsarts / gynaecoloog waar ik eerder geweest ben. Maar nu eerst lekker op vakantie en genieten samen met mijn man en zoon Op vakantie is dan net nog mijn ovulatie als het goed is, dus kunnen we het nog een keer proberen. En anders hebben we de afspraak in het ziekenhuis in ieder geval al ingepland.
Wow Kacheltje, wat een verhaal zeg... Wat jij allemaal meegemaakt hebt is echt enorm heftig. vanaf het begin af aan al, bij het plaatsen van de ballon tot aan het einde aan toe. Wat moet de bevalling voorjou en voor je man zwaar geweest zijn. Wat een spanning en wat een opluchting toen jullie kindje eindelijk gezond geboren mocht worden. Nu thuis lekker samen genieten!
@ beertjeS. Hier zijn al een aantal succes verhalen langs gekomen van meiden die op vakantie zwanger werden. Hopelijk word jij de volgende ! Geniet van je vakantie
Jeetje Kacheltje, wat een heftige bevalling!! Weet niet of ik mijn bevallingsverhaal al verteld heb en anders bij deze: Verloor woensdagochtend 22-7 wat bloed na een hele nacht harde buiken. Geen pijn alleen die samentrekkingen. Had smiddags controle bij vk en zij heeft gekeken en had 1 cm. Zegt niet veel maar had zelf het idee dat t niet lang meer ging duren. Om 23.30 gingen we slapen en ik had lichte krampen. Inmiddels 23-7: -om 2 uur werd ik wakker met weeen, onregelmatig, gemiddeld om de 10 min een korte wee. -Om 3 uur sterkere weeen maar kon nog praten en lachen. Ze kwamen om de 5 a 6 minuten. Vk gebeld, kwam gelijk en met 3 cm naar t ziekenhuis vertrokken. - om 5.15 uur vlieze gebroken door vk. - weeen komen goed op gang. Om 8.45 6/7 cm. Toen een weeenstorm en om 9.21 persdrang. Om 9.24 geboren in 1 pers wee. Heel snel dus! T gaat allemaal super met de kleine meid en met mij ook! Genieten!!!
Wow mamameisje , dat is zeker snel! Lekker genieten met je meisjes! @ mickey Hoe gaat het met jou? besef al een beetje gekomen ? Ben zo blij voor je! Ik duim voor een goede zwangerschap!
Jaaa Mickey wat leuk dat je zwanger bent! Ik hoop echt heel erg dat het nu goed zal gaan, ik begrijp dat je pas kunt gaan genieten als je met 12 weken een goede echo hebt! Ik ga voor je duimen en beloof me dat je vanaf die tijd dan ook echt gaat genieten! Spannende weken voor jullie!! Pff kacheltje jeetje wat een rotbevalling! Ik hoop dat je het een plekje kunt geven meis, geniet van jullie kindje! Mamasmeisje dan klinkt jou bevalling toch een stuk fijner (niet dat het geen pijn doet natuurlijk, maar het klinkt als een fijnere ervaring) Hier alles goed met de kleine, inmiddels alweer 4 maanden, wat vliegt de tijd. Het is een heerlijk meisje een echt lachebekje!
Ow lieve Mickey eindelijk.... Eindelijk dat waar je zo lang naar uitgekeken hebt. De hoop, de vrees, de tegenslagen elke maand weer opnieuw en nu op vakantie heb je het. Een positieve test, wat een ongeloof, wat is het jou gegund. Nu begint weer de volgende achtbaan. De hoop dat het goed gaat, het niet durven hopen, bang dat het mis gaat. Wat zal het spannend zijn en heel eerlijk na de 12 weken blijft het ook spannend. Het komt pas als je de kleine elke dag voelt dat de spanning zakt. Lieve Mickey ik hoop echt met heel mijn hart dat de echo goed is, dat dit een wondertje is om te blijven. Neem elke dag, ik weet dat genieten moeilijk is en als je een dag niet kunt genieten, moet je je ook niet schuldig voelen. Nog een paar weken en dan weet je meer. Hoop echt dat het goed zit! BeertjeS hoe is het met jou meid. Heeft de spotting doorgezet of niet? Raar als je eigenlijk altijd op hetzelfde moment bent dat het nu in ene afwijkt. Mamasmeisje en Kacheltje, hoe is het met jullie? Hoe is het met herstel en nieuwe wondertjes op aarde. Slapeloze nachten? Hier is Vayènne alweer 4,5 maand, wat gaat de tijd snel. Elena is super lief voor haar. Hier na 6 weken ongesteld geworden en nu vanaf 1 juni niets meer. Wel testen gedaan voor de zekerheid, maar niet zwanger ik ben benieuwd wanneer het weer doorzet. Nu al 2 maanden niets en en ik zit niet meer aan de bv, dus dat is het niet. Hopelijk eerder dan 3 weken, want we gaan daarna 3,5 week op vakantie en ik wil niet een stortvloed daar... Dan ga ik zo balen, want dan ben ik ruim een week van mn vakantie kwijt. Hoe is het met de rest van de dames. En hoe waren de vakanties?
Kacheltje wat een heftig verhaal zeg!!! Bij Silvijn daalde ook aldoor zn hartslag bij een wee alleen herstelde hij niet waardoor dus een keizersnede. Het heeft tijd nodig meid om te verwerken.
Zo wij zijn weer thuis!! Heerlijk genoten van de vakantie en nu weer ook weer lekker thuis. Kacheltje: Wat een verhaal zeg!! Hopelijk kun je dat allemaal snel verwerken en kijken naar wat je ervoor terug hebt gekregen! Dank voor de felicitaties en lieve woorden!! Moet zeggen dat ik dat zelf echt nog niet voel hoor. Eerst zien en dan geloven! Wel precies in de periode de test gedaan dat ik anders uitgerekend was. Een halve week na de test was ik echt mega negatief. Dacht dat het toen al over was, symptomen waren naar mijn idee helemaal weg. Nu inmiddels wel weer last van allerlei dingen. Ik durf niet positief te zijn, maar ben niet meer zo negatief als in het begin. Nog 6 dagen geduld... en mocht het goed zijn... daarna snel naar de 12 weken!! Hoop echt dat het goed is, want ik zie als een berg op tegen een MA. Weer pillen oid... Dus heel hard hopen en bidden dat het deze keer goed mag zijn!!!! Meijtje: Wat vervelend dat jouw menstruatie op zich laat wachten. Daar zit je tijdens een vakantie niet op te wachten.
Lief van je!! Voelde me vanmorgen beetje beroerd... zegt manlief: "goed zo!" We hopen zo dat dit goede tekenen mogen zijn. Bij mn ma's waren de symptomen op een gegeven moment echt weg.
Oh Mickey geweldig hoor je man heeft groot gelijk! Krijg er kriebels van in mijn buik! Nog drie dagen tot de echo? En hoeveel weken ben je dan zwanger?
Dat is een goed teken Mickey ! Maar ook als je geen symptomen hebt wilt dat natuurlijk niks zeggen maar ik begrijp je gevoel als geen ander ! Wanneer heb je precies de echo ? Vind het zo spannend ! Heb is jullie zo gegund. ..
Spannend Mickey!! Ik hou t in de gaten hier! Het is jullie zo gegund! En inderdaad, voel je maar goed beroerd, is een goed teken! Hoever zou je donderdag zijn? Hier gaat alles goed met mij en de kleine. Wel druk met 2 kinderen maar t lukt allemaal aardig! Bv gaat goed en over de nachten niet te klagen. Ze laat alleen van zich horen als ze honger heeft en snachts valt ze na de voeding vrij gemakkelijk weer in slaap. Hoe gaat t bij jou Kacheltje?