Hier was dat bij Eva in t begin ook. Overdag liet ik haar ook gewoon op haar buik slapen. S nachts ingebakerd op haar zij en dat ging gelukkig redelijk goed. Moest ze echt niet goed geslapen hebben op haar zij en ze lag bij ons op de kamer zou ik het wel riskeren op de buik denk ik. Maar Eva was ook wel al heel sterk en kon haar hoofd goed opheffen dus ik was niet zo bang dat ze fout zou komen te liggen ofzo. Maar bij voorkeur zou ik dus eerst nog wat langer op de zij proberen denk ik. Hopelijk lukt het!
De 25e mijn NOD maar nu al wat bloedverlies en het duidelijke gevoel dat de menstruatie eraan komt. Helaas dus toch het ziekenhuistraject in. Over twee weken het gesprek met de gynaecoloog. Alle vooronderzoeken al gehad, dus ben benieuwd of er dan nog wat onderzocht moet worden of niet. Die onzekerheid elke maand is echt slopend...
vind het heel erg jammer voor je BeertjeS: dikke knuf! En ja die onzekerheid is nog het meest slopende van alles. Elke keer weer afwachten, hoop houden tot het allerlaatste moment en dan die zware teleurstelling Hopelijk gaan ze je in het ziekenhuis snel goed kunnen begeleiden zodat je er ook mentaal weer wat beter voor kan staan. Heel veel succes alvast alleszins!
Snap er niks meer van. Op dag 9, 10 en 11 na de ovulatie wat bloedverlies gehad. Dacht dat het een beginnende menstruatie was, die meestal op dag 13 na de ovulatie start. Maar zit nu op dag 14 na de ovulatie en nog niks. Bloedverlies is sinds gisteren gestopt en was overigens ook heel weinig, wat vlekjes meer niet. Gisteravond een test gedaan, negatief. Geen vaag streepje waarneembaar, echt omo-wit. Maar vandaag wel misselijk en pijnlijke borsten. Wat kan een lichaam je voor de gek houden zeg... Als overmorgen de menstruatie nog niet begonnen is zal ik eens opnieuw testen. Maar met een negatieve test op 13 DPO lijkt het me toch dat de menstruatie eraan zit te komen.
Nou meiden... volgens mij moet ik nu echt op een wolk gaan klimmen. Vandaag de tweede echo gehad en nu 9.1 week!! Alles goed en zelfs al twee dagen verder dan ik zelf had bedacht!! Wat is het nog moeilijk om te geloven dat het nu echt zo is!!! Wat spannend beertjeS... ik hoop echt voor je dat dat andere een innesteling is geweest en er toch echt nog een positieve test komt!!
Goed bericht Mickey!! Volop genieten nu van de zwangerschap. Mag ik vragen hoe lang jullie gedaan hebben over het krijgen van een tweede kindje? Hier helaas toch ongesteld geworden. Grrr... Dus nu op naar het gesprek met de gynaecoloog en eens goed bespreken welk traject we ingaan. Het eerste gesprek hebben we over twee weken, net in de periode dat mijn ovulatie is. Dus dan wordt het alweer oktober eer we iets van een traject op kunnen starten. Pfff, klinkt nog zo ver weg. En ik vernam dat de slagingskans met 6x IUI maar 30 procent is. Dat is echt laag. Dus stel dat we het IUI traject ingaan, dan nog blijft de kans klein dat het gaat lukken. ik heb niet alles terug kunnen lezen, maar zijn hier ook meiden bij die bij de tweede de MMM in gegaan zijn? Ik blijf het zo raar vinden dat we bij de eerste direct in verwachting mochten raken, bij de tweede keer de 2e keer en nu alweer bij poging 14 uitkomen na de miskraam. Begin me echt af te vragen of er toch niet iets mis is in mijn lichaam na de miskraam dat ze niet hebben kunnen vinden met alle onderzoeken. iemand daar ervaringen mee?
Ha Mickey. Stel ik een vraag die gewoon in je onderschrift staat... stom van me. Ik let te vaak niet op die onderschriften...
@BeertjeS: hier net niet de MMM ingegaan, van de 1ste zwanger in ronde 2 en van de 2de in ronde 15. Als het nog 2 rondes langer had geduurd zaten we ook helemaal in de MMM
Je geeft me weer wat hoop met dit bericht. Volgende week naar de gynaecoloog, maar dan is ook mijn ovulatieperiode... Wie weet dat deze keer wel raak is. Ik blijf hoop houden dat een tweede kindje ons ooit gegund wordt.
Hey dames, hoe is het hier met iedereen. Ons Eva zit duidelijk in de 6 maanden sprong ofzoiets want ooh jee wat zijn de nachten en avonden ineens weer lastig! Nog iemand die er last van heeft/had? En wat deden jullie? Laten huilen om in slaap te geraken? 5 minuten regel? pfff Gisteren heb ik met haar gesold van 20u30 tot 22u30 en uiteindelijk laten huilen. Na 10-15 minuten echt hard krijsen is ze van het ene moment op t andere in slaap gevallen. Helaas was ze er om 2u30 weer maar dan was het krijsen maar een 5tal minuten. En om 4u45 was ze weer wakker en dacht ik dat ze toch wel weer eens honger kon hebben dus heb haar maar eten gegeven hoewel ik haar liever zou duidelijk maken dat de nacht er is om te slapen
Erg druk allemaal met 2 kindjes dus weinig tijd meer voor zp. De kleine meid doet t goed. De avonden nog erg onrustig maar de nachten gaan steeds beter. Savonds veel huilen en bij mama willen zijn. Dat is soms wel erg vermoeiend. Maar geniet enorm van m'n mooie meisjes! Kacheltje hoe gaat het met jullie? Pfff zwaar he die sprongetjes Lizanne! Hier net de 5 weken sprong achter de rug en de 8 weken sprong staat weer te wachten nu. Hopelijk is ze er snel doorheen. Wel heel leuk dat ze na t sprongetje ineens zoveel meer kunnen. Hoe gaat het bij jou Meitje? Jullie zouden toch voor een derde gaan? Al actief daarmee bezig? En Mickey? Hoe gaat tie? Hoever ben je nu? Nog mooie echo's gehad?
Zal zeker druk zijn met twee kids . Vond de eerste periode toch echt wel een beetje hectisch. Ik vind baby's echt heel leuk, maar vond het bij m'n dochter ook erg fijn toen ze wat groter werd. Hier nu bijna 12 weken. aanstaande dinsdag controle om het hartje te luisteren. Ik vind het echt heel spannend, ik heb dan namelijk drie weken geen controle gehad. Afgelopen week heb ik nog wel een keer gebeld of ik niet eerder mocht komen, maar dat deden ze niet. Ze konden dan namelijk nog geen hartje luisteren en een echo werd niet meer vergoed. Manlief zei nog wel... dan betalen we hem toch zelf. Maar toen bedacht ik toch maar om te wachten en dus geduld te hebben. Ik zie nu dus echt uit naar dinsdag!!! Gelukkig mogen we dan al om 9.45 uur!!!
Kwam ook even kijken hoe de echo was mickey, ik hoop goed en dat jullie dat lekker aan het vieren zijn!
Ja!!! We hebben het hartje gehoord! Erg dankbaar. Ik vind het alleen nog steeds niet te geloven. Volgens mij heb ik mezelf zo ingeprent van: hecht je niet aan een zwangerschap, want het kan zo over zijn. Ik vond dit best moeilijk, want wil er nu echt in gaan geloven en ervan gaan genieten. Maar alles wat je meegemaakt heb kleurt wel je bril. Ik vraag me dan af wanneer dat over gaat.... Morgen op mn werk vertellen en dan denk donderdag of vrijdag aan de klas!! Wie weet helpt dat ook allemaal mee; )
Jaaa! Geweldig! Ik had precies hetzelfde. Ik merkte wel dat op het moment dat we het gingen vertellen , het besef pas echt kwam! Geniet meid! Die onzekerheid zal je altijd wel een beetje blijven voelen zich, wel een stuk minder. Je zult merken dat je steeds meer kunt genieten. Ga lekker bsbyshoppen