Meijtje... Nu in de eerste ronde weer raak??? Soms zijn dingen ook gewoon niet te begrijpen hè. Nu hopen dat alles goed blijft gaan!!! Spannend weer hoor! Wachten rustig met je mee naar de eerste echo!! Hier aanstaande donderdag weer controle... ben ik echt aan toe. Het is nu weer bijna twee weken geleden en ik groei nog niet echt. Dus heb die bevestiging echt weer hard nodig!!!
Spannend Mickey, hoop zo dat het goed is. Het blijft hopen en vrees... Hier waren we niet bezig met ronde 1 eigenlijk. Ik zat 4 weken na mn ongi en was aan het wachten op mn ongi, cyclus is vaak een maand, dachten, dan doen we het tot ongi zonder en daarna kijken we wel of we ronde 1 in gingen en toen overleed de oma van mijn man terwijl we daar zaten en ik werd niet ongesteld.
Wow Meijtje! Gefeliciteerd! Je zit natuurlijk weer in die rollercoaster van vreugde, angst en emotie! Ik duim voor je meid
Succes donderdag Mickey, ik begrijp dat je er naar uit kijkt! Laat die buik maar snel groeien en het kindje schoppen, dat scheelt alweer een beetje hè! Blijft natuurlijk altijd spannend
Mickey ik kan me voorstellen dat je graag weer even bevestiging hebt. Hoeveel weken ben je nu? Meijtje wat geweldig nieuws! Van harte gefeliciteerd!
@meijtje: proficiat! Wat heerlijk zo snel terug zwanger nu. Ik duim dat alles goed loopt. @mickey: succes donderdag! ik zou er ook heel erg hard naar uitkijken.
@meijtje: wat een verrassing! Gefeliciteerd meid! Wanneer heb je de eerste echo? Pfff jij gaat het druk krijgen zeg! @mickey: spannend donderdag! Laat je t ons weten? Willen jullie t geslacht trouwens al weten of blijft t een verrassing? Hier gaat t goed. Alsmaar meer ritme. Slaapt nu van 21.00/21.30 tot 3.30/4.00 en dan na de voeding tot 8.00u. Ze lacht steeds meer en er is steeds meer interactie. Erg leuk!
@mamasmeisje: wat leuk dat ze lacht! Ik vond dat zoooo zalig die eerste lachjes. Dan kon ik echt de wereld weer aan Hier trouwens ook alles terug prima. Eva slaapt nu al een week van ca 19u30 tot 6-7u. Ze wordt af en toe nog wel wakker maar jengelt zichzelf na een paar minuten terug in slaap. Ook de oudste gaat weer flink de hele nacht slapen zonder uit haar bed te komen dus ik ben weer als herboren en geniet ten volle van mijn meisjes
Fijn dat t weer zo goed gaat Lizanne! Mickey? Hoe was je controle gisteren? Heb je een echo gehad ook?
Nee helaas geen echo... maar hebben wel hartje geluisterd!! En doe klonk prima, dus weer ff gerustgesteld. Dochterlief was ook mee, want we gingen op hart verjaardag. .. helemaal leuk! !
Wat fijn Mickey! En dat op de verjaardag van je dochter, wat bijzonder. gefeliciteerd nog met haar verjaardag en nu weer lekker verder genieten van het tweede wondertje dat in je groeit.
Mickey wat een geluk! Wat fijn dat je het hartje hebt gehoord. En op de verjaardag van jullie dochter. Dat is speciaal <3 Afgelopen weekend is die van ons 3 geworden. Leuk hoor. Woensdag eerste echo, ben benieuwd of het goed zit, heb het idee van niet namelijk. Hopelijk heb ik het een keer aan het verkeerde eind. Wie weet, we wachten af. Ml heeft vrij van zn werk, dus dat is wel lekker.
Spannend Meijtje!!! Waarom denk je dat het niet goed is?? Gevoel of zijn er tekenen voor??? Ik hoop dat je er echt naast zit!!!! Fijn dat je man vrij is! Nog gefeliciteerd met je dochter trouwens!!
Net de ovulatie achter de rug. Vier dagen eerder dan normaal. Misschien dat dat aan de HSG ligt, is normaal heel regelmatig namelijk. Gelukkig optijd begonnen met testen. Nu dus op het wachtbankje en twee weken wachten. Zucht... Die weken duren altijd zo enorm lang. 18 oktober is mijn NOD pas... Als de komende drie pogingen niet raak zijn, starten we in januari met IUI. Hopelijk komt het niet zover en mag ik eerder in verwachting raken.
ik duim beertjeS! hopelijk gaat het bij jou zoals bij ons en geraak je in die laatste rondes voor de IUI toch spontaan zwanger. ik hoop dat je nog wat positief kan blijven want je hebt ook al genoeg teleurstellingen gehad nu.
Mickey wat geweldig! Ben heel blij voor je! Meijtje ik hoop voor jou dat mega ongelijk hebt! Succes morgen! Beertje voor jou hoop ik dat de HSG helpt en je 18 oktober een prachtige knallende test in handen hebt!
Hey meiden, ik kom eigenlijk nauwelijks meer op zp maar zat me vanavond te vervelen dus struinde hier weer eens rond (eigenlijk gewoon geen zin om keuken op te ruimen, was te vouwen en tassen voor morgen klaar te leggen). En wat een goed nieuws! Mickey, wat fijn dat het eindelijk raak is en goed gaat! En Meijtje razendsnel zwanger van de 3e! Hoop dat bij jou ook alles goed mag blijven gaan. Niels is inmiddels alweer ruim 8 maanden. Een heerlijk mannetje dat altijd vrolijk is. Het is echt puur genieten! Ook de oudste 2 zijn dol op hem. Omdat ik maar niet ongesteld werd heb ik de afgelopen maanden ook nog wat testjes versleten, maar die waren allemaal negatief. Ons gezin voelt met 3 ook helemaal compleet dus dat is verder prima. Vandaag ein-de-lijk weer voor het eerst ongi, week ik tenminste dat mijn lijf weer ontzwangerd is en we de anticonceptie niet voor niets gebruiken. Voelt best raar om na eindeloos hopen op een positieve test nu ineens blij te zijn met een omo-witte... BeertjeS, hoop dat jouw geduld binnenkort ook wordt beloond. Het wachten, verplicht klussen en hopen is slopend... Sterkte!
meijtje... dacht net tijdens het op bed brengen van dochterlief opeens dat jij vandaag je eerste echo had!! Dus erg benieuwd hoe het was... alleen nu heb je nog niet gereageerd!!! Was alles goed?? kloppend hartje mogen zien????