Ooohh Meijtje! Wat heftig! Ik vind het heel erg voor je!!! Gezien de hoeveelheid miskramen die jij hebt gehad heb jij je hormonen al wel eens laten testen bij de huisarts en je bloedsuiker? Het kan zijn dat daar wat mis gaat maar het kan natuurlijk ook heel goed zijn dat je gewoon pech hebt! Sterkte meid!
Hier positief nieuws. Eindelijk zwanger. Joepie, zo enorm blij. En totaal geen klachten nog, net als bij mijn eerste zwangerschap. Hopelijk blijft het goed gaan. Ik kan pas echt enorm blij zijn als ik de eerste echo gehad heb. Volgende week het ziekenhuis maar eens bellen voor een afspraak.
Geweldig nieuws beertjeS Hoever ben je? Dan heeft de hsg mss toch wel geholpen 😃 Geniet ervan
Gefeliciteerd BeertjeS!! Eindelijk! Wat een heerlijk gevoel he, na zoveel rondes ineens dat tweede streepje! Ik ken dat gevoel nog goed, alweer bij een jaar geleden dat ik na 19 rondes ineens die test in handen had! Geniet ervan meid!
BeertjeS... wat een goed nieuws!!! Dan was alles toch ff goed schoongespoeld van binnen!!! Wanneer heb je getest? Nu volgen er inderdaad nog een aantal wachtweken tot de eerste echo... maar laten we hopen dat het goede nieuws voortzet!!! GEFELICITEERD!!!
Dank jullie meiden, gelukkig is mini zelf gekomen, dooierzakje gepakt met garnaaltje eraan. Samen met mijn man afscheid genomen van ons sterretje. Dank jullie voor de steun, we gaan verder, hopen snel weer zwanger te worden en te blijven. Bloedsuikerspiegel is goed, en we hebben zelf het idee dat het jongetjes zijn. De familie van mijn heeft namelijk alleen jongens alle meiden werden miskramen. Hier andersom, ex van ml heeft 2 mk en 2 meiden. Ik 4 missers 2 meiden.daarnaast gaan zwangerschappen waar ik me (extreem) misselijk voel juist mis. Waar ik niets voelde gingen goed. We gaan, denk ik, geen hormoon prikken. Gynaecoloog denkt pech... Ik weet het niet. Ik heb nog geen behoefte om te prikken omdat elke misser op een ander moment was. 1 wilde niet hechten tegen de wand, 1 hartje wel gestart maar met 7 weken de omslag niet gelukt waarschijnlijk, 1 met 6 weken op verkeerde plek in de baarmoeder en rare hartslag en deze liep ook weer achter was op de goede plek, goed zakje, hartje redelijk op gang en 6,5 week gestopt. Ik heb ook wel eens gelezen dat er vrouwen zijn die 'te snel' zwanger worden. Normaal zou het eitje vergaan in de cyclus omdat de paring niet juist is gegaan, maar mijn lichaam probeert echt overal wat van te bakken....En dat gaat nu eenmaal niet. Wie wordt er 6x in eerste of 2e ronde zwanger? Heel eerlijk, dat is een zeldzaamheid, maar ons lukt het, wat als mn lichaam ipv fouten afstoot, het gewoon innestelt... Dan krijg je dit ook omdat het nooit levensvatbaar zou zijn en eigenlijk al met een ongi afgekomen had moeten zijn. BeertjeS het is jou zo gegund, ik hoop zo dat het een voorspoedige zwangerschap wordt en dat mini blijft zitten!
Meijtje, ik heb heel aandachtig je verhalen gelezen en ik geloof dat ook echt ! Zo heb ik het alleen nog nooit bekeken maar hier idd zelfde probleem. 5 x zwanger geweest en 3x een miskraam terwijl ik in ronde 1 of 2 zat. Heb het alleen nog nooit zo bekeken.....maar bjj mij zou day ook kloppen wat je zegt ! Het klinkt in ieder geval logisch. Wel 'fijn' ( eigenlijk een rare woordkeuze ) dat mini vanzelf is gekomen, dat jullie afscheid hebben kunnen nemen en dat een curretage je bespaard blijft! Ik hoop voor jou op snel een voorspoedige zwangerschap. Beertje, gefeliciteerd meid! Wat ontzettend fijn! Voor jou ook veel geluk gewenst! Wanneer is je eerste echo ?
Donderdag voor het eerst getest, licht positief. En de testen lopen mooi op. Eigenlijk wasOndag mijn NOD, maar mijn ovulatiedag drie tot vier dagen eerder en toen kwam ik erachter dat mijn NOD dan ook naar voren verschuift. Op het werk kan ik het ziekenhuis niet bellen, zitten altijd andere mensen bij. Dus dan maar morgen vanuit de auto eens bellen voor de eerste echo. Ben wel heel bang om weer een miskraam te krijgen. Voelde vandaag wat vocht en schrok, maar was gewoon normaal vaginavocht. Ben pas helemaal gerustgesteld als ik een echo gehad heb.
Meijtje ik vind dat je er heel sterk mee omgaat! Sterkte meid! EN ik hoop voor jou gauw een goede zwangerschap! Beertje van harte gefeliciteerd! Hopelijk heb je gauw een mooie echo!
Dank jullie meiden.... Ja op één of andere manier wordt het anders, niet Zozeer makkelijker, maar het doet wel minder pijn. Ik kon ook gewoon doorgaan met mijn dagelijkse dingen. Ik heb niet het idee dat ik instort en ik heb er ook niet om gehuild. Dat was voorheen anders. Wel even weggekropen bij mn man met de.vraag waarom ik nu altijd gelijk moet hebben, verder... Weinig. Voelt eng en raar, dat ik er zo 'overheen stap' voor mn gevoel. Zeggen mensen oei tegenslag verwerken en ik denk alleen, gelukkig laat mn gevoel me niet in de steek. Vreemd. Mickey hoe is het met jou? BeertjeS hoe voel je je, al kwaaltjes? Hoe is het met de rest?.
Pfff... Meijtje, heftig! Je klinkt als een waanzinnig sterke vrouw. Heb ik bewondering voor! Je weet nu dat je op je gevoel mag vertrouwen... Sterkte! En Beertje, gefeliciteerd! Hoop dat alles goed mag blijven gaan.
Meijtje, wat ga jij er goed mee om zeg. Ik heb bewondering voor je positieve instelling, echt knap!! Hier alles goed. De eerste week geen kwaaltjes gehad, die komen nu pas met 5,5 weken zwangerschap. Misselijk en moe. Mijn darmen spelen ook flink op. Ons zoontje is uit logeren, dus we kunnen flink uitslapen de komende dagen. Superfijn en ook hard nodig, aangezien hij altijd rond 5.30 uur wakker is. En nu die klok om is nog een uur eerder. De eerste echo staat gepland op 10 november. Dan ben ik 7,5 weken. We krijgen deze echo in het ziekenhuis bij de fertiliteitsarts. Hoop dan echt een hartje te kunnen horen en een klein 'wormpje' te kunnen zien. Deze zwangerschap is zo anders dan de eerste. Toen had ik er nooit aan gedacht dat er iets mis kon gaan. Ook bij de tweede zwangerschap geen zorgen gehad. Nu wel, ben zo bang dat het weer mis zal gaan... Zal blij zijn als die eerste cruciale drie maanden erop zitten.
Spannend beertjes, nog twee weekjes wachten! Ik heb die dag de 20 weken echo. Ook heel anders dan bij de eerste. Nu ben ik me er veel meer van bewust dat een zwangerschap ook heel anders kan lopen Dit terwijl ik voor mn dochter toch ook al een ma had gehad. Meijtje... Neem er wel ff de tijd voor meid. Zelf ben ik ook altijd snel weer doorgelopen en dat ging heel goed. Alleen heb ik het met deze zwangerschap wel heel erg gevoeld dat ik dingen niet kon toelaten. Ik durfde me er echt niet aan te hechten. Gelukkig gaat het nu wel wat beter, krijg ik er iets met vertrouwen in. Ik weet nog niet helemaal zeker, maar volgens mij heb ik de kleine vandaag voor het eerst gevoeld. Een bijzonder moment weer! !!!!
Bijzonder is dat he Mickey! En alweer bijna op de helft! Gaat hard! Denk dat doordat je er zo lang op hebt gewacht, dat je daardoor meer bewust bent dat een zwangerschap ook heel anders kan lopen. Bij de eerste was ik hartstikke nuchter en stond ik er totaal niet bij stil dat er iets mis zou kunnen gaan. Bij de tweede was ik een stuk minder relaxed maar heb er evengoed van genoten. Ook spannend voor jou BeertjeS! Gisteren te horen gekregen dat ik half juni tante word! Zo leuk!!
BeertjeS ben echt heel blij voor je, nog even in spanning en dan een echo. Hoop zo dat alles.goed zit! Mickey ow bijzonder he dat voelen, dan wordt het zoveel.echter. 20 weken, wat gaat de tijd snel! Hier was de echo goed! Baarmoeder en buikholte leeg en groen licht gelijk voor volgende ronde, er was nog geen groeiend eitje te zien dus eisprong zal nov wel even duren. Gynaecoloog denkt ook dat ik snel nestel en later pas een screening maak of het goed is of niet. Dus ipv gelijk afstoten, dat mn lichaam innestelt en dan pas tot de conclusie komt dat het niet levensvatbaar is. Het gebeurt niet Zo vaak dat je 6x eerste of 2e ronde zwanger wordt. Maar nu nieuwe ronde nieuwe kansen
Hallo Meijtje, fijn te horen dat het goed verlopen is bij de gynaecoloog. Alles dus leeg, wel fijn te weten. En Mickey, heb je de twintig weken echo al gehad? Alles goed gegaan? Ik voel me echt zwanger, oftewel vreselijk misselijk, moe en duizelig. Hele dag door, niet alleen in de ochtend ofzo. Niet echt fijn. Maar ik mag blij zijn nu eindelijk in verwachting te mogen zijn, dus dan neem ik deze kwaaltjes maar voor lief. Bij de twee vorige zwangerschappen deze kwaaltjes niet gehad, dus ben erg benieuwd naar de echo volgende week of alles goed is.
Wanneer heb je echo beertjes? Wij dinsdag 20 weken echo. Hoe is het met jou meijtje? Je hebt me wel aan het denken gezet met jongen meisje verhaal
Gisteren plotseling een vervroegde echo gehad vanwege bloedverlies. Maar gelukkig alles goed. Hartje klopte en de meting klopte ook met mijn eigen berekening. Wat was ik opgelucht na deze echo. Bij de vorige zwangerschap ging het namelijk met dit termijn mis. Ik voel me overigens behoorlijk misselijk. De hele dag door... Met de moeheid valt het mee, niet absurd veel slaap nodig. Maar wel helemaal gesloopt als ik een wandelingetje maak. Dan ben ik echt doodop. En niks smaakt me; thee, koffie, chocolade... vind ik nu allemaal vies. Van vriendinnen hoor ik dat ze vreetbuien hebben, maar ik moet mijn best doen om om de paar uur weer wat te eten. Maar goed, hoort er allemaal bij en ben enorm blij dat ik eindelijk in verwachting mag zijn en dat de eerste echo goed was.