Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat zal wel ff schrikken zijn geweest. Maar wat fijn dat alles toch goed mocht zijn!!!

2. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Dat is schrikken BeertjeS! Gelukkig was de echo goed!
    Konden ze het bloedverlies verklaren? En hoe ver ben je nu?

3. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vandaag 20 weken echo gehad!! Alles goed zover ze nu kon zien!! Wat een wonder als je ziet hoe het kindje er nu al uitziet!!!!

4. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Super nieuws! Wat heerlijk na al die tegenslagen

5. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    Geweldig Mickey! Zo blij voor jou!

6. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Deze Topic is al wat ouder maar zag dat in 2015 nog wel activiteit...dus ik dacht reageer toch even.

Hoop dat ik hier nog mag/kan aanhaken.

Wij waren net als de titel al zegt van de 1e snel zwanger (1e ronde) maar van de tweede wil het niet lukken. 35 rondes verder en 3 IUI pogingen gehad.
    Vandaag net weer ongesteld geworden en een vriendin die vertelde dat ze zwanger is van de 2e is in ronde 2e....tja dat komt dan wel even lekker binnen.... :(

Moest even mijn hart luchten..

groetjes MissM

7. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    MissMarijke... Wat zijn jullie nu al lang bezig zeg voor een tweede!!! Wat een geduld hebben hè.
    Is er bij jullie iets uit de onderzoeken gekomen? Hoe oud is jullie eerste inmiddels?
    Heel veel sterkte!!! Juist weer na een negatieve test!

8. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    MissMarijke...helaas welkom hier. En amai ja jullie geduld wordt nogal op de proef gesteld! Enig idee waarom het nu bij de 2de niet meer zo snel lukt als bij de 1ste? Wij duimen hier alleszins heel hard mee dat het mag lukken bij jullie. En ik begrijp heel goed dat het heel hard aankomt als er iemand verkondigt dat ze zwanger is van de 2de als je er zelf ook op zit te wachten.

9. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gisteren onverwachts nog ff mogen spieken naar onze kleine. Op de papieren van de 20 weken echo stond dat placenta aan de achterkant lag. Ik vertelde dat het juist aan de voorkant zat. De verloskundige zei gelijk: "Nou dan kijken we zo toch nog ff."
    Dus onverwacht ff snel weer de kleine gezien!!

10. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Altijd een mooi moment! Geniet Mickey, je hebt het verdiend

11. BeertjeS

BeertjeS Actief lid

2 aug 2012
    286
    0
    0
    Welkom Marijke hier op dit forum. Jullie zijn wel erg lang bezig voor een tweede kindje. Ik vond anderhalf jaar al lang... Ik ben in verwachting geraakt nadat mijn eileiders zijn opengestoten. Is dat bij jou ook al gebeurd? Wij zouden in januari het IUI traject ingaan, maar gelukkig is dat dus niet nodig. Voor jullie heel veel succes gewenst!!

Inmiddels bijna 11 weken in verwachting. Het gaat goed, echo's waren in orde. Helaas wel erg misselijk en weinig fut. Niet echt moe, maar meer dat ik weinig energie heb om dingen te ondernemen.

Donderdag echo drie. Mag na de twee echo's in het Ziekenhuis nu gewoon naar de verloskundige toe.

12. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    MissM heftig zeg. Je hebt al een heel.traject achter de rug! Het is verschrikkelijk als de wens zo groot is en het wil echt niet lukken. Ipv de dagen gaan voorbij tel jij al in jaren. Dikke knuf en wat hatelijk dat de iui mislukt zijn. zwaar balen zeg. Mag je nu nog een keer voor iui?

BeertjeS super nieuws, toch eindelijk rustig vaarwater en naar de verloskundige.

Mickey mega leuk dat je nog even mocht spieken :) altijd goed toch haha.Lekker genieten. Wanneer ben je uitgerekend?

Hier denk ik 1-1 weer te kunnen testen (als dat nodig is) ben benieuwd hoeveel missers de kleine nu weer nodig heeft tot een plakkertje....
    Het is nu eerste snel, 2e liet op zich wachten en de 3e?

13. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Hey meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties.
    Even een trage reactie van mij kant...kon dit topic niet meer terugvinden nadat ik had gereageerd...tsja.. neewbee nou ;)

Mickey en Beertje gefeliciteerd...wat fijn dat t bij jullie gelukt is...wat moet dat fijn gevoel zijn...ik kijk (en de rest van de dames die ook nog niet zijn) er naar uit om in jullie schuitje te mogen zitten :)

Vruchtbaarheidsprobleem is wat onverklaarbaar, door diverse onderzoeken, baarmoederfoto, kijkoperatie en MRI-scan hebben ze wel vastgesteld dat ik een halve baarmoeder heb (uterus unicornis ) en maar 1 eileider, maar kan volgens artsen niet het probleem zijn want ik was snel zwanger van onze dochter.

Afgelopen donderdag weer IUI gehad ...dus keep our fingers crossed.

Liefs

14. jazzymien

jazzymien Lid

7 dec 2015
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier, maar wou graag reageren op dit topic, hoop dat het ok is!

Eventjes mijn verhaal: Ik heb een dochtertje van 2 jaar en 3 maanden. Ik was van haar in ronde 1 zwanger... wat een geluk, al stond ik er toen echt niet bij stil, ik nam het zo voor vanzelfsprekend! In Aug 2014 weer in ronde 1 zwanger geraakt (weer zo'n geluk!) maar helaas een miskraam in september :( toen ook een curretage gehad. Ondertussen zijn we dus meer dan een jaar bezig (ronde 14 nu, niet dat we tellen of zo ;)) maar zwanger worden wil niet meer lukken... bloed en sperma testen zijn helemaal ok, maar Woensdag heb ik een hysteroscopie, en deze maand zal ook de ovulatie opgevolgd worden.

Als ik wat door de vorige berichten lees zie ik dat jullie ook allemaal een lange weg afgelegd hebben, maar ondertussen toch bijna allemaal goed nieuws! Dat geeft wel hoop :) Ik hoop dat ik hier het verdriet van het uitblijven van de zwangerschap wat van me kan afschrijven en met jullie delen, en samen wachten/hopen op een positieve test :)

groetjes

15. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    Hoi Jazzymien,

wat erg van je miskraam :(
    En ja we hebben hier allemaal een lange weg afgelegd om zwanger te geraken van de 2de (of 3de) terwijl de 1ste er 'vlotjes' kwam :)
    Ikzelf ben de ronde na de hysteroscopie zwanger geraakt (voor mij ronde 15) dus ik hoop dat je ook snel terug goed nieuws hebt. En verder kunnen we helaas niet veel meer doen dan balen als het niet gelukt is, af en toe lekker verdrietig zijn en weer alles op alles zetten in een volgende ronde en dan zo-geduldig-mogelijk afwachten. Ik duim alleszins voor jou!

16. jazzymien

jazzymien Lid

7 dec 2015
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Lizanne,

Wat leuk te horen dat je zwanger werd na de hysteroscopie :) Voor mij is die morgen, dus het geeft hoop dat we misschien het nieuwe jaar met goed nieuws starten :D

17. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan

Hey Jazzymien,

Hoe is het gegaan met je Hysteroscopie?

18. jazzymien

jazzymien Lid

7 dec 2015
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh, het was pijnlijk :)
    mogelijke verkleving voor een van de ingang van een eierstok... volgende maand een test om te zien of de eierstokken goed doorlopen.
    Vrijdag krijg ik normaal pregnyl spuit, gisteren nog naar de gyn geweest en op dag 12 was follikel 12mm...
    ik heb het er vandaag echt wel wat moeilijk mee :(
    deze maand 3 echos, enkel voor ovulatie opvolging... en ok, ik ga dan een pregnyl spuit krijgen, maar eigenlijk doet dat niks extra he...ik geloof er niet echt in voor deze maand, dus zal maar van de feestdagen genieten!

19. jazzymien

jazzymien Lid

7 dec 2015
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi MissMarijke,

hoe is het eigenlijk bij jou? bijna NOD zeker he? Spannend!
    Ik duim!

20. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Hier na laatste misser. Nu weer na 2 weken bloedverlies, na afgelopen bloedbad Van een ongi na misser.
    Wat dat nu weer is....

Jazzmien jeetje dat lijkt me ook ontzettend pijnlijk pfff. Ik hoop zo dat het wat gedaan heeft en dat je toch snel zwanger bent.
    Vervelend he al die echo's. Gelukkig heb ik nu na al die tijd vaste gynaecologen (1 waar ik altijd heen ga en 1 reserve) en echoscopiste. Het blijft iets vervelends.
    Merk ook echt dat het me tegen staat. Ook als Ml gekscherend daar wat over zegt (op knuffelgebied) dat ik dan gelijk geen zin meer heb.

Hoe is het met alle andere dames. We zijn nu pas 4 maanden bezig voor de derde, maar ik heb een voorgevoel dat het nog een tijd duurt voor het echt een goede plakker wordt.

Deel Deze Pagina