Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan

Oei Jazzymien, vervelend dat het zo pijnlijk was. Hebben ze ook wat weggehaald ofzo?

Heb zelf ook Hysteroscopie gehad..maar geen pijn gelukkig, was super interessant om je baarmoeder op camera te kunnen zien..:) allemaal zeewier :p haha

De baarmoederfoto met de contrastvloeistof vond ik wel enorm pijnlijk....had ik de tranen in de ogen..heb jij dat ook al gehad?

Voordeel van Pregnyl spuit is dat je precies weet wanneer de eisprong is..dus wanneer je moet gaan klussen ;)

Snap dat je er even doorheen zit...als je in de onderzoeken zit heb je wel es even een offday.. dat je het idee hebt...kom op zeg ...waarom kan het niet normaal....

Meijtje.. wat apart dat je uit het niets tussendoor bloed...heb je dat wel vaker gehad?

Hier zijn we 12 dpo kon me niet inhouden, was overtuigt dat het dit keer toch echt gelukt was..dus met 11 dpo test gedaan (wel beetje vroeg) maar helemaal niks...zo wit als wat.. dus nog maar weer even blijven zitten op het wachtbankje...officieel mag ik donderdag testen (14 dagen na IUI) dus dan nog maar eens proberen. Officieel zaterdag NOD.
    Heb de hele dag wat ongesteldheidkrampen...hoop niet dat dit het begin van het einde is... Keep my fingers crossed!!

2. jazzymien

jazzymien Lid

7 dec 2015
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooh die baarmoederfoto heb ik een januari :& heb er nu al schrik voor!
    en ik zal hard duimen voor jou de komende dagen :)

Hier komen de vruchtbare dagen er weer aan... net wat doorzichtig slijm in mn onderbroek, dus we zullen maar goed klussen vanavond :D
    al moet ik pas vrijdag bij de gyn zijn voor de pregnyl spuit... ach, baat het niet dan schaad het niet he!

Meijtje, miss toch even je gyn bellen als je nog steeds aan het bloeden bent?

Mijn man en ik moeten er ook om lachen (want wenen zou ons niet helpen) dat er nu zoveel mensen aan mijn vagina zitten :D the things you do to get a baby...

3. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Nou sinds de laatste Rommelt dat meer sinds geboorte van Vayènne. Maar meestal pas na 3 of 5 a 6 weken na laatste ongi. Nu maar 2 weken en was meer dan anders.
    En ik ben schoon, dat heeft de gynaecoloog al gezien laatst.

O nee voel me echt een kijkdoos brrr.
    Bevalling van de 2e stonden er 18 op mn kamer want ik was staand bevallen en verloor nog eens aanzienlijk veel bloed. Nog naar ok daar nog eens 5 amdere die koekeloeren. Pfff vond 23 op 1 dag wel zat...

4. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

Hoe is het hier??
    Meijtje nu toch ongeveer NOD??? Is dit weer de eerste ronde na je MA?

Hier alles goed. Merk wel dat ik wat zwaarder wordt. Het bukken e.d. wordt wat lastiger. Na de vakantie eens aan de slag om alles een beetje op te zoeken.

Goede jaarwisseling iedereen!!!

5. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    Beste wensen voor iedereen hier!

Voor de niet-zwangeren uiteraard mijn allerbeste wens voor een voorspoedige zwangerschap met een gezonde baby als ultiem geschenk!

Voor de zwangeren: een vlotte bevalling, vlot herstel en blakend gezonde baby!

Voor alle anderen: een goede gezondheid voor jullie allemaal en voor iedereen die jullie dierbaar is!

Verder alles prima hier: 2 weken kerstvakantie en ik ben compleet uitgeteld van mijn 2 ukkies te entertainen :) Manlief moest 11 van de 15 dagen werken :( dus heb er veel alleen voor gestaan maar tussendoor ook wel genoten van mijn flinke meisjes!

@mickey83: hebben jullie al een naam enzo? :) Er is een collega uitgeteld voor binnen 3 weken en ze heeft een week geleden pas beslist! :)

6. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ha Lizanne,

Hier was de kerstvakantie juist het tegenovergestelde. Manlief was ook twee weken vrij en daarom hebben we echt met z'n drieën relaxed gedaan. Uitslapen (tot 8 uur en daarna nog lekker tot 9 uur in bed luieren) en verder lekker opruimen/keutelen baby spullen opgezocht etc.

Maar jouw oudste nu dus ook weer naar school? Ja al dat entertainen lijkt anders echt een fulltime job. Fijn om ook weer ff tijd voor jezelf te hebben.

Namen... voor een meisje vind ik het wel makkelijk, maar voor een jongen vind ik het lastig. De naam die we de vorige keer hadden vind manlief nog steeds leuk. Maar ik was toen al twijfelachtig. Dus ik ben nog druk zoekende naar een goed alternatief.
    In de kast nog steeds de envelop om het geslacht te weten. Maar hij zit nog steeds dicht. Ik wil eigenlijk eerst de namen goed hebben.

7. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ha Mickey zoals je ziet, mn 7e zwangerschap is een feit 😂 haha . Ben eerder zwanger dan de 100.000, hoe gaat het met jouw zwangerschap? Kwalen, echo's enz. Leuk een maart kindje. Ik mijn man en de jongste zijn alle 3 in maart geboren.
    We hopen nu op een zomerkindje <3 eind augustus. Wie weet. Foto in mn album. Testen lopen mooi op. Mocht het goed blijven gaan hoop ik 25 januari een echo te hebben en dat er een kleintje blijvend zit.
    Zou dan mijn laatste zwangerschap zijn... Rare gedachte dat wel, maar dan is het mooi geweest.

8. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hé wat goed Meijtje!!! Jij bent ook wel mega vruchtbaar hè. Dit was toch weer de eerste ronde na de MK? Nu hopen dat alles dit keer weer helemaal goed blijft gaan!!!!
    Hoe is het met je meiden? De kleine een betere slaper dan de oudste?

Er zijn natuurlijk inmiddels al veel meiden die de eerste verjaardag alweer hebben gevierd. Leuk hoor!! Nog andere meiden die ook voor een volgende zwangerschap gaan??

Hier nu 28 weken zwanger. Vandaag weer gewerkt na twee weken vakantie. Dat is wel wennen hoor. Heb dan soms echt ff harde buiken. Maar nu relaxed op de bank... net lekkere warme chocolademelk op. Je moet jezelf toch een beetje verwennen;). De kilo's moeten er daarna toch weer vanaf. ;)

9. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Mickey haha ja dat is een feit dat ze er weer af moeten. Ja eerste ronde weer. Wie weet. De ene keer slaapt de jongste goed andere keer de oudste. Kleine is nu 9 maanden en heeft pas 2 tandjes, dat gaat nog wat worden.

Straks laatste test of het oploopt en dan maar eens een afspraak over 2,5 week maken voor echo. Kijken of deze.mini wel blijft zitten.

10. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    @meijtje: super! Wat een geweldige start van 2016. Nu hopen dat het een blijverdje is!

Hier trouwens ook vaak afwisseling van de wacht s nachts. De ene nacht slaapt de oudste door en de andere dan weer de jongste. En soms helaas komen ze dezelfde nacht om en om. Dan slapen we slechts enkele uren maar gelukkig gebeurt het niet al te vaak.
    Afgelopen nacht was trouwens wel ok. Even tss middernacht en 1u dat de jongste wakker werd door een hoestje maar verder niemand gehoord :)

@mickey: ooh jullie weten t geslacht nog niet! spanennd! blijft dat zo tot de bevalling?

11. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend meijtje... ik hoop met je mee dat het dit keer helemaal goed gaat!!! 9 maanden en al twee tanden... onze dochter kreeg de eerste pas met 15 maanden. Dus vandaar mijn reactie AL;)

Zal straks best weer moeten wennen aan die gebroken nachten. Onze dochter slaapt over het algemeen gewoon door. En komt in de vakantie en het weekend pas om 8.00 uur bij ons. Ze weet namelijk wat een 8 is en wacht daar keurig op. Best lekker!!

Wij weten inderdaad het geslacht nog niet. Ik denk dat de envelop wel open gaat voor de bevalling hoor ;). Maar we zijn nu nog niet helemaal uit de namen, dus dat eerst.

12. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Wauw Meijtje! Alweer raak! Spannend weer! Gefeliciteerd!!

13. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Alles goed verder met de andere zwangeren? BeertjeS en Mickey? Zag volgens mij dat Magnolia ook weer zwanger is!

Kom niet zo heel vaak meer op zp. Lees nog wel mee hoor! Hier gaat alles op zich goed. Sophie bijna 4 jaar en begonnen op de basisschool.
    Juliette gaat richting de 6 maanden! Helaas heeft ze mogelijk een allergie want ze staat van top tot teen onder de eczeem. Ze krijgt nog bv en ik ben op dieet, koemelk vrij, maar maakt niks uit. Loop bij dermatoloog nu. Klasse 2 hormoonzalf en helpt niet. T gaat eigenlijk weer slechter. Allergietest zou ik graag willen maar wordt afgehouden vanwege de leeftijd. Gister de HAP gebeld vanwege de enorme jeuk. Meisje schuurt met d'r hoofd over t matras, tegen m'n schouder enzo maar maar te krabben. Als ik d'r verschoon dat schuurt ze met d'r ruggetje over t kussen of de bank, zoveel jeuk. Ze krabt zelfs met de ene voet op haar andere been. Heel zielig! Hoop snel een oplossing want wordt er heel verdrietig van haar zo te zien.

Verder nu ouderschapsverlof dus lekker veel thuis en tijd voor m'n meisjes!

14. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Had die van 16 nu ook heel erg. Is toen een heel stuk minder geworden door het geven van karnemelk. Hormoonzalf werkte bij haar ook niet. Als ze nu last van eczeem heeft (meestal weer gerelateerd hoe erg het is) dan drinkt ze een pak bosvruchten variant en kan ze er weer tegen aan. Heeft wel een weekje of 2 geduurd maar daarna werd het minder. Echt balen en zo zielig he eczeem....
    Een half jaar alweer.wat gaat het snel.

Mickey elena was 12 maanden, ook lekker op tijd &#128514;. Die van jou spant de kroon. Hier alle 2 geen haar en laat tanden... Dat belooft wat.
    Leuk eerst de namen en daarna open maken. Als ik mee kijk zou ik het gelijk zien hihi. Ik ga met 15 a 16 weken voor het geslacht. Ik ben te nieuwsgierig. Al weet ik dat het een meisje wordt.

Dank jullie meiden de 28e mag ik voor eerste echo.

15. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ze had het erg al baby en kind zijnde zeg maar... Is niet duidelijk uit op te maken.

16. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Nog een weekje en dan een echo, ben enorm benieuwd! Heb echt geen idee hoe het er voor staat.

17. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Spannend Meijtje! Heb je er een goed gevoel bij?

18. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Mamasmeisje geen idee werkelijk niet, heb geen slecht gevoel en ook geen goed gevoel. Heel moeilijk uit te leggen. Ik weet het daadwerkelijk niet. Misschien durf ik niet meer te voelen, schakel ik het onbewust uit. Alleen als ik zeker weet dat het mis gaat, (eigenlijk bij alle missers) dan weet ik het vlak na positieve test, dus Slag om de arm dat deze zomaar goed kan zitten.
    Ik hoop 7,5 week te zijn, de test op 1 januari was erg licht. Zomaar kans dat de innesteling dagje of 2 later geweest is. Ik weet mn cyclus niet, maar ik weet wel als het jonger is dan 7 weken dat het weer einde is. Dan zou ik zowat op de eisprong een positieve test gehad hebben, lijkt me sterk haha.

19. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een geduld moet je weer hebben Meijtje!! Wanneer heb je precies de echo?? Ik hoop met je mee dat alles goed is dit keer!!

20. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Donderdag dus nog 6 dagen. Valt mee.

Hoe is het met jou Mickey?

Deel Deze Pagina