Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier alles goed. Nog vier weken werken en dan al met verlof. Aanstaande maandag intake kraamzorg enz. dus nu wordt het allemaal echt steeds echter.

Dagen aftellen Meijtje. Ik tel met je mee!!!

2. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Wat gaat het snel.... 3 data in maart zijn al bezet he. 7 van mij 11 mn man en.17 dochterlief. Haha. Komt heel dichtbij nu voor jou.

Heb nu al last van mn bekkens. Hopelijk goede echo. Begin hem nu wel te knijpen. Komt wel heel dichtbij pfff. Te vaak nare ervaring met eerste echo.

3. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Rond mijn uitgerekende datum ook 3 verjaardagen in één week in onze familie. Hoop eigenlijk niet dat het op één van die drie dagen komt, maar als het zo is, dan is het maar zo... ik kan het toch niet binnenhouden als het zich aandient;).

Oh Meijtje... ik voel de spanning met je mee!! Zo herkenbaar.
    Soms denk ik over een derde na, maar dan zie ik nu alweer heel erg op tegen alle spanningen die het allemaal met zich mee gaat brengen. Maar dat is nog een paar stappen verder... nu eerst maar eens hiervan gaan genieten en daarna gaan we het wel weer zien ;).
    Hoe laat moet je donderdag??

4. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ik moet donderdag laat 15.10, dus zal ook wel uitlopen. Hoop om 16.00 geholpen te worden.

5. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Succes vandaag meijtje

6. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Nou meiden hier weer echo gehad, zal ongeveer 6 weken zwanger zijn (4,2mm). Hartje is er, dooier, zit op de goede plek. Alleen klopt het termijn niet met de positieve test en loopt 1,5-2 weken achter. (1-1 positief). Volgende week terug. We zullen zien....

Hopelijk een tijdelijke stilstand, of echt late nesteling of iets. De echoscopiste was absoluut niet negatief, maar het feit blijft dat het raar is als ik de eerste positief test en nu maar iets over de 6 weken zou zijn.

7. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh Meijtje... waarom kan het niet gewoon een keer gelijk duidelijk zijn???;) Weer een week in spanning.. wat kan zo'n week dan lang duren. Ik weet helaas precies wat het is.
    Al hoop ik van harte met je mee dat het volgende week gegroeid is!!!!!!

Wat zegt je eigen gevoel?? Wanneer heb je positief getest?

8. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Eerste tuurstreepje 29 dec, andere staan in mn album. 1-1 beetje streep 7e knal.
    Mn gevoel... Hoe meer ik erover na denk hoe slechter die wordt....

9. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik hoop zo voor je dat het goed gaat. Met alle ervaring die we met elkaar hebben snap ik heel goed dat je gevoel steeds slechter wordt. Meis ik hoop echt het allerbeste!!! Alleen al om de rompslomp die het weer met zich meebrengt voordat je anders weer schoon bent.
    Je bent in mijn gedachten!!!!!!!

Wanneer heb je de volgende echo precies???

10. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    Als ik je foto's zo zie lijkt me het streepje van 1-1 eerder iets voor 10 NOD ofzo dus dan zou het wel kunnen van nu 6 weken te zijn, niet? Ik duim alleszins voor jullie!

11. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Dank jullie meiden, volgende week donderdag vroeg echo.

Al zou ik 7e nemen voor nod, dan zou dat 4 weken zijn en tot de 28e nog 3 weken. Maakt 7 weken, dan heb ik 29-12 eerste keer positief getest.
    Als je van 28e 6 weken terug telt dan zou mn laatste ongi 17-12 geweest zijn, 31e mn eisprong, uhhh wacht toen testte ik al positief. En zou 14e mn nod geweest zijn. Dat kan niet. En het was niet einde 6 weken, echt begin 6 weken. Dat is onmogelijk hoe je ook rekent.
    Heb het echt op alle mogelijke manier geprobeerd goed te praten, maar het kan niet. Het klopt niet... Jammer genoeg :(

12. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    Damn 😟

13. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    De enige positieve optie is dan dat de groei even heeft stil gestaan...
    Maar ik snap je eigen beredenering;). :x

Denk aan je Meijtje!!!

14. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    We zullen zien. Ik heb me erbij neergelegd dat het kan zijn dat deze er ook weer uit gehaald moet worden. Als het mis is ga ik niet wachten tot het zelf komt. Dan laat ik het denk ik de volgende dag weghalen.

15. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    En geen cytotec, nooit meer!

16. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Waarom geen cytotec meer??
    Ik zei dat namelijk ook na de eerste keer, maar de tweede en derde x toch weer cytotec. Ik weet nog dat we het ziekenhuis uitliepen en dat ik tegen m'n man zei: "Heb ik me nu laten overhalen?" Drie keer totaal verschillend gereageerd. De laatste x wel erg lang bezig geweest, dus toen was ik er ook weer helemaal klaar mee.
    Maar bij ons in het ziekenhuis doen ze niet zo snel gelijk curettage.

Nou meid... ik hoop echt dat dit allemaal niet nodig is.

17. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ik ben compleet leeggebloed (mn baarmoeder is lui, dus trekt niet goed samen, maar staat wel open), daarna hebben ze me 2 maanden bloedend rond laten lopen om na een vloek van mn man langs te mogen komen en ja hoor inderdaad resten alsnog gecurreteerd.
    Daarvoor 2x gecurreteerd en nergens last van gehad, een normale/beetje ongi en toen weer na 39 dagen ongesteld.
    Nooit meer cytotec, rommel is het en ik reageer er heel slecht op en heb alsnog resten ondanks het vele vloeien... Geen last van weeën gehad, heb ik nooit (gelukkig). Maar de rompslomp eromheen niet normaal.
    Ben er 3 maanden mee bezig geweest.
    Gynaecoloog raadde me ook aan als het weer gebeurt te laten curreteren ipv cytotec.

18. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Herkenbaar verhaal. De eerste keer ben ik er ook op leeggebloed. Zelfs zo dat ik hier thuis op de badkamervloer belandde en een halve dag later in het ziekenhuis ook weer op de vloer. Daarna toch spoed curettage. Daarna heb ik zelfs nog vier zakken bloed gehad omdat m'n hb wel erg laag was... die zat ergens in de 3.
    De laatste keer ben ik er ook wel bijna drie maanden mee zoet geweest.
    Maar toch adviseren ze bij ons eerst cytotec.

Hoe ben je er zelf op het moment onder?? Heb je nog enige hoop, of heb je die al verloren?

19. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Meijtje. ..wat verschrikkelijk weer! Sterkte deze week . Ik hoop voor je dat je goed nieuws krijgt maar ik vind het eerlijk gezegd ook niet goed klinken, sorry.

Ik zou ook nooit meer voor cytotec kiezen en ik begrijp daarin je keuze

20. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Hoe ik er in sta, het wordt vanzelf donderdag. Heb er niet echt goed gevoel bij, dus zal maandag wel weer curretage worden. Vrijdag eerst nog werken en dingen afmaken op kantoor.

Deel Deze Pagina