Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Dat is lief dank je wel. Geeft zeker moed en ik probeer me ook aan deze positieve verhalen vast te houden. Zwanger zijn is zo een wonder!!

2. tally22

tally22 Lid

31 okt 2012
    86
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dankje goodlife! Hier is het deze maand bekeken denk ik. Ben nu 2 dagen overtijd volgens mijn lamgste cyclus, maar vanavons het eerste bruin (sorry) was inmiddels zo ongerust dat ik niet ongesteld was, dat ik me zorgen was aam het maken over allerlei enge dingen! Ben nu aan het hopen dat het doorzet! Wat ook weer raar is, want stiekem hoop ik natuurlijk op een positieve test! Zijn er wel meer mensen geweest die opeens een iets langere cyclus hebben?

3. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ha tally welkom. Wat een gemis zo onverwachts en snel van jouw vader, hoop toch dat je je lichaam leert kennen al is het lichaam goed in in de maling nemen haha.
    alle pagina's terug lezen... Jeetje zeg.

Goodlife ook welkom, jij hebt ook al een hele poos achter je. Hopelijk wil het nog voor mij lukken.

Mickey... Nog heel even ruim 37 weken alweer... Zo snel.
    Dit weekend al onze verjaardagen vieren <3

Hier nog geen bloed gezien sinds curretage. Nou ja 1x 2 druppels... Zelfs na de curretage niet gevloeid.

Ben echt benieuwd wanneer de ongi komt. Normaal na curretage vloei ik en na een week of 3/4 word ik ongesteld. Nu niets nada....Heel raar.
    Hopelijk breekt het niet van het weekend door, dan ga ik balen haha

4. tally22

tally22 Lid

31 okt 2012
    86
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja alle pagina's terug lezen is eigenlijk een beetje van de zotte he! Haha. Maar het boeide zo, en omdat ik het gevoel heb dat we allang bezig zijn wilde ik succes verhalen lezen haha! Nou dat is gelukt! Jullie zijn allemaal zwanger geraakt!&#128518;

@meijtje: hoop idd dat je cyclus zich snel weer hersteld! Heb je tenminste weer iets van duidelijkheid en ritme!

Hier inmiddels ongesteld! Ben er blij mee! Was even echt bezorgd!!! Dus op na volgende maand!!

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    heb ik vakantie... Noro in huis ...
    Dus heel het huis plat inclusief mamma...
    En mama's kunnen niet ziek zijn, ik liep/loop op mn tandvlees.

Ik ben op controle geweest na mn curretage. Ik moet over 2 weken ongesteld zijn geweest, anders inwendige echo. En vanaf 8 mei kan ik bloed laten prikken vanwege de vele miskramen. En dan 6 weken later weer, om te controleren of bepaalde waardes echt afwijken.
    Ik mag dan echt 3 maanden niet zwanger zijn. Nu willen we geen winterkindje, dus het zou ertussen kunnen. Ik heb de papieren mee om te prikken en mag erover nadenken. Van genetisch onderzoek heb ik af gezien.
    We hebben 2 gezonde meiden, dus dat traject wil ik niet in.

6. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Welkom Goodlife en Tally!

Wat een nare tijd heb je achter de rug Tally! Je vader verliezen is niet niks en daarna ook nog eens een miskraam! Hopelijk ben je snel zwanger en kun je weer een positieve tijd tegemoet!

Van mijn eerste was ik in ronde 1 zwanger, van de tweede in ronde 19. Ook onderzoeken gehad en alles was goed. Zouden na HSG nog 6 maanden moeten proberen en daarna IUI. Gelukkig niet nodig geweest. Loslaten lukt niet bij zo'n grote wens. Afleiding zoeken en veel praten over je gevoelens hielp bij mij wel om er minder mee bezig te zijn.
    Volgens mij was ik in ronde 4 na HSG zwanger. Ondertussen is ze alweer bijna 8 maanden. Tijd vliegt.

@mickey hoe ist? Hou je t nog vol?? Ben zo benieuwd!!

7. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo eindelijk ff tijd maken voor zp. ;).
    Afgelopen zondag ben ik bevallen van een hele mooie zoon. 9 dagen eerder dan verwacht.
    Het is een heerlijk mannetje, alleen ben ik zelf nog wat onzeker over de borstvoeding. Het is nu wel op gang gekomen, maar of het echt wat voor mij is weet ik niet. nu heb ik er alle tijd voor, maar straks moet ik ook gewoon weer dochterlief naar school brengen etc. En dan kan ik echt niet iedere twee uur een uur zitten voeden.
    Hoe hebben jullie dat gedaan? Wanneer kregen jullie wat meer ritme van ongeveer drie uur? Hoelang zitten jullie te voeden? Allemaal vragen die mij bezighouden om door te gaan of te stoppen...

Maar ondanks dat genieten we ontzettend van ons mannetje!!

8. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ha Mickey gefeliciteerd meid! Hij is er, zo ontzettend leuk! Borstvoeding ja hoor hier onze meid ook zoveel gegeten/zolang. Ben gaan kolven en elke 3 uur gaan geven en na 2 weken een speentje. Was na 3 maanden gesloopt en ben ik overgegaan aan kv. Ik had daar ook echt de tijd niet voor om steeds te clusteren, uur te voeden uur niet en dan weer wel. Ik vond het heel zwaar en kwam geen ritme in. Toen heb ik dat zelf maar gedaan met afkolven, toen ging het een stuk beter. Bv is licht verteerbaar, dus vragen ze vaker en langer.
    Hier 2x aan het rommelen geweest met tijden. Ik weet niet hoelang ik dat bij een derde ga volhouden.

Maar toch lekker genieten van jullie kleine man. Eindelijk. Het heeft even geduurd maar je hebt er een prachtventje voor terug <3

9. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    Proficiat!!!
    En wat de borstvoeding betreft: bij de eerste ging dat van in het begin aan een mooi ritme, bij de 2de heeft dat heel lang geduurd maar beide meiden dronken wel heel snel. Op 15 min was ik altijd klaar dus dat hielp wel. En ik zou denken dat een ritme van 3uur vanaf een week of 10-12 zeker moet lukken maar elk kind is natuurlijk anders.
    Ik heb alleszins bv gegeven tot 11 maanden en vond het na een tijdje heerlijk om te doen maar als het je niet ligt is het ook ok om te stoppen. Je moet doen waar je je zelf goed bij voelt vind ik.
    En zeker volop genieten nu! mogen we ook weten hoe je nieuwe kereltje heet? :)

10. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Gefeliciteerd Mickey! Eindelijk! Geniet ervan...

Is alles goed gegaan ? Hoe voel je je

11. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Gefeliciteerd Mickey! Eindelijk is hij er dan!

Fijn dag alles goed gaat. Snap je vragen mbt borstvoeding en naar school brengen enzo helemaal. Zat met hetzelfde. Toch vind je er een ritme in.
    Ik gaf op verzoek, maximaal 3 uur er tussen in t begin. Smorgens als de oudste naar school moest, maakte ik de jongste altijd wakker. Afhankelijk van hoe laat ze voor t laatst gedronken had, gaf ik nog wat slokjes voordat we weg gingen. Bij terugkomst idem. Ik laat de oudste altijd overblijven want halen-brengen steeds is geen doen.
    Ze dronk altijd erg snel en was dan ook snel klaar. Ze krijgt nu alleen nog snachts bv. Rest kv.

Geniet lekker van je mannetje! Hoe heet hij?

12. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier alles goed. Bevalling thuis heel erg goed gegaan. Het heftige gedeelte duurde een kleine drie kwartier. 12 minuten persen. En dat alles zonder knip, scheur of hechting. Heerlijk!!
    Afgelopen zondag toch overgegaan op de fles. Hij was op dag 4 iets gegroeid, maar daarna op dag 5,6,7 alleen maar afgevallen. Na het stoppen nog 1 x aangelegd aan 1 borst. Verder helemaal geen last gehad van stuwing oid. Dus waarschijnlijk zat er gewoon niet genoeg in.
    Nu met fles ook erg makkelijk dat manlief het ook kan geven.

In de avond heeft hij wat last van krampjes, dat is echt zielig. Verder doet hij het erg goed en genieten we ontzettend!!

13. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Gefeliciteerd Mickey! Genieten van je mannetje! Goede keuze toch. Als bv niet lukt dan lekker de fles. Van t weekend heerlijk weer om lekker buiten te wandelen. Geniet er van!

14. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Nog lekker aan het genieten Mickey. Makkelijke bevalling gelukkig &#9786;,

Goodlife hoe is die met jou? Licht positief? Spannend!

Hier geen bijzonderheden, nog wachten voordat ik bloed mag gaan prikken, nog een maandje en over 2 maanden denk ik weer eens beginnen voor nummer 3

15. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    damn goodlife :( ik lees dat je een vroege miskraam hebt gehad.
    Vind het heel erg voor je. Ik blijf duimen dat er snel een plakkertje komt!

16. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    @Meijtje: spannend binnenkort terug voor nummer 3!
    Ik ga begin mei terug beginnen met vitaminen in te nemen en zien wat manlief in de zomermaanden zegt. Hopelijk wil hij er dan ook weer helemaal voor gaan :)

17. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Goodlife nee..... Wat jammer zeg :( zo balen.

Lizanne jij ook gezellig, op naar nummer 3

Hier, vandaag mn poesje in laten slapen. Draakje was pas 5,5 jaar, zo zielig. Nierfalen (ene chronisch wat we niet wisten en de ander acuut) , ze kon niet meer, uitgedroogd, braken, liet alles lopen en kon niet meer op der pootjes staan, ze had zichzelf helemaal vergiftigd in 3 weken tijd. ... Ze heeft gevochten, maar ik heb de handdoek in de ring gegooid, het was klaar. Toen ze narcose kreeg en pijn weg was kon ze weer spinnen, gaf ze likjes, was ze de oude en ze wilde nog niet. 2e spuit was nodig. Arm poezemeisje van me....

18. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Heeeeeel lang niet hier geweest maar zag dat Mickey bevallen is en kwam even een felicitatie groet brengen!
    Geniet ervan meis! Eindelijk is hij er!

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Heb met elena gezwaaid naar Draakje &#1043305; ster. Dag Draakje, we missen jou, we houden van je.

Ze was in ene zo intens verdrietig, 'nu ben ik vriendje kwijt en kan ik draakje niet meer zien'. Tranen over der wangen zo zielig.

Dit tegenover de hele dag zeggen dat Draakje bij de dierenarts is en dat die draakje beter maakt en dat haar tekening draakje beter maakt en dat xe draakje hoort en dat Draakje moet komen om te eten en dat ze brokjes uit de andere bakjes haalt voor als draakje terug komt.
    :'( zo zwaar om te blijven uitleggen dat Draakje niet meer naar huis komt. Daar gaan heel war tranen mee gepaard.

En nu is het geland (voor hoelang weet niemand) Draakje is een sterretje, in de poezenhemel. Och kindje huilen om haar vriendje. Wat is het toch zwaar!

20. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    @meijtje: zo erg voor jullie. Ocharme jullie kleine meid ook:(

Deel Deze Pagina