Bedankt meiden! Ja nu 2x vroege miskraam gehad 😔 inmiddels in ronde 15. Hebben jullie ook (vroege) miskramen gehad? Blijf er nog wel rustig onder want ik voel dat het goed komt. Ah zielig Meijtje voor je kat. Is altijd moeilijk als huisdieren overlijden. Onze hond is juli vorig jaar onverwacht dood gegaan en ik was er lang kapot van. Sterkte ook voor je kinderen!
Goodlife had ik ook tussen de 1e en de 2e. Het heeft een jaar geduurd voor het een blijvertje werd. Nu heb ik er weer 2 en ga ik toch een bloedonderzoek doen om bepaalde dingen uit te sluiten. Want voor mn lichaam is het niet bevorderlijk, merk het aan mezelf die hormonsters... Hopelijk nog 1 mooie zwangerschap en dan klaar <3
Wow zat te kijken hoelang we hier al schrijven... Gewoon vanaf januari 2014! Dik 2 jaar alweer, mensen zeg...Niet verwacht, toen was ik nog een twintiger haha
Ik in januari 2014 ook nog net een twintiger en ja wat gaat de tijd toch snel. Donderdag wordt onze oudste al 4! VIER! echt zot! :-O ivm die 3de: manlief is er nog niet klaar voor hoor. Ik vrees dat ik nog wat langer ga moeten wachten maar hij zit momenteel ook weer in een stressy periode met werk en studeren en examens etc dus hopelijk als het daarna bekoeld is ziet hij een 3de wel weer zitten
Hoi dames! Heel in het begin heb ik hier meegeschreven toen het bij onze tweede zwangerschap niet zo snel ging. Inmiddels is onze oudste 4 en onze jongste 1 en gaan we voor nummer 3. Helaas gaat het weer niet zo vlot.. inmiddels aanbeland in ronde 5 alweer! Bij de eerste in ronde 2 zwanger en bij de tweede in ronde 3 een VMK en tweede ronde daarna zwanger van onze jongste.
Wij beginnen ook op zn vroegst midden /eind juni. Dit omdat ik niet zwanger mag zijn met de bloedtesten. Ik hoop het Lizanne! Lijkt me wel heel leuk. Maar 3 is wel matje en dan nog de vraag, hoelang gaat een 3e duren... Als ik weer zoveel missers heb, dan ben ik er op een gegeven moment wel klaar mee denk ik.
Blaadje leuk zeg, we schrijven hier nog steeds. Bij mij laat de 3e ook op zich wachten. Mickey hoe is het met jou, al een draai gevonden?
Ha Meiden, Hier alles goed!! Wij zijn heerlijk naar de camping geweest met Hemelvaart. Echt genoten van de twee weken dat dochterlief thuis was. Al ben ik wel wat moeier doordat dochterlief de hele tijd aandacht vroeg. Nu weer in het schoolritme... wat ook weer lekker is. Vanmiddag lekker ff op de bank liggen kroelen met T. De kleine man maakt het goed! Groeit goed en begint al lekker te lachen en geluidjes te maken. Meijtje... al onderzoeken gehad?
Heerlijke 4 daagse aan Nieuwpoort gehad met de twee meiden en de papa. Batterijtjes weer opgeladen Nu wel vol ongeduld ah wachten tot de kleinste een keer zelfstandig stapt want dat zou toch wel gemakkelijker zijn (ook al moeten we er dan wellicht achteraan lopen ) De trap en glijbaan klimt ze naar omhoog maar om een hand los te laten is ze dan wel weer te onzeker. En ze wordt ook nog heel erg graag gedragen en geraakt nog altijd overal al wippend op haar poep "zo schattig!"
Hoi ben 26 jaar heb een prachtige zoon van 4, was toen net een maand van de pil af en het was meteen raak. Had daarna een mk gehad, zo 8 maanden na de bevalling. Ondertussen en nieuwe relatie en mijn man en ik gaan voor een tweede kindje. Ben 6 maanden van de pil en dit is onze eerste ronde geweest ben nu aan het wachten op de menstruatie tot nu toe niets! Heb niet te veel hoop maar het is toch spannend of het nu al raak is. Groetjes.
D spannend, hopelijk snel raak. Lizanne, we mogen er al 2,5 maand achteraan rennen. Onze meid was snel... Liep met 10 maanden al en rent nu echt. Nadeel is dat ze echt ook lang is 80/86 en overal bij kan en op kan klimmen. Is trouwens bijna net zo lang als haar zus van 3,5. Die is echt klein haha. En liep met net geen jaar.
Lizanne dan kan het ieder moment weer komen en waarschijnlijk valt ze dan ook wat minder dan onze kamikaze piloot. Wel weer leuk en spannend om die fase mee te maken. Keek net in haar mond en heeft nu 8 tanden en 3 kiezen... Gaat hard! De eerste had 2 voortanden op deze leeftijd en stonden er 2 op springen... Verder niets
Hier ook al 4 snijtanden vanvoor en 2 vanboven. EN op 11 maanden pas t eerste dus op paar weken tijd echt ineens vanalles doorgekomen maar hebben t ook geweten want waren paar moeilijke nachten en veel gekwijl ineens @meijtje: jullie gaan bijna weer voor een derde zeker he? spannend!
Ja hoop juli te kunnen beginnen, aankomende maand is mn man rond eisprong op oefening, dus die gaan we missen....juli/augustus heeft hij tot op heden niet veel dus hopelijk kunnen we daar een eitje kunnen pakken/bakken <3 Augustus valt eitje tijdens onze vakantie, ook erg leuk...
Ze groeien echt snel!!! Hier gaat zl waarschijnlijk volgende week naar zijn grote bed! Hij 2 jaar en 9 maanden. Hebben een bed laten maken van het hout waar mijn vader mee begonnen was om een bed te maken! Geniet er stiekem nog maar ff een weekje van om hem in zijn ledikantje te leggen Spannend meijtje, hopen dat bij jullie weer snel een plakbaby plakt!!! Hoe is het jou goodlife? Jij ook je 2de mk je staat er wel heel positief in!! Ik heb het wel es moeilijk en dan ben ik bang dat het niet meer gaat lukken!!! Inmiddels leek hier alles weer een beetje rustiger te zijn geworden en had ik 9mei een positieve test! Hadden ovulatie testen gedaan en raak! Maar helaas weer een vmk! Bem toch ff flink uit mijn huisje geweest afgelopen week! Nu wachten tot het bruinverlies stopt en maar weer opnieuw proberen! Hebben jullie nog extra vitaminen geslikt ofzo? Ben nu maar begonnen met vit. A tot Z
@tally: ik heb manlief zinkpillen en vitamine C laten slikken voor de rest niets speciaal gedaan. Hopelijk komt er snel een plakkertje bij jullie!
Onderzoeken achter de rug.. eergisteren ben ik gebeld en Niets gevonden. Aan de ene kant blij, aan de andere kant betekent het dus dat ze er niets aan kunnen doen. Kans op een misser blijft nu staan op erg groot. Dus binnenkort weer beginnen met vitamine slikken en daarna gaan we er weer voor. Aankomende maand is Ml op oefening, maand daarna misschien eens beginnen of ik wacht totdat we in augustus op vakantie zijn, zit er niet op te wachten dat het daar mis gaat... Even goed over nadenken... Want er is gewoon een hele grote kans dat het niet goed gaat, of juli of augustus twijfelen nog een beetje... Komt tijd komt raad. Ik wacht nu al zo lang een maand meer of minder maakt me niks meer uit (raar eigenlijk)